Ga naar inhoud

Mijn irritatie van de dag


MarcoO2
 Delen

Aanbevolen berichten

Hmm, ik heb een hekel aan discussies waarbij meningen omgebouwd worden tot feiten. Irritatie topic was dit toch...

Ofwel, ik zal het opnieuw posten. Voor mij hoort vuurwerk erbij en de hond ook (kat ook als we die nog hadden, vissen, kerstverlichting, schildpadden, etc). Als je wilt weten waarom ik dat zo vind, de PM staat open :)

De rest van het verhaal vuurwerk vs. vuurwapens gaan me een beetje te ver, als ik dat hoort denk ik meteen aan het woord 'anti'. Ik heb over beiden een duidelijke mening (ook voor vorige week) en die staan geheel los van elkaar. Maar goed, dat moet(en) je/jullie zelf maar even zien dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is zelfs een webshop, die verkoopt bougievonkjes, luchtbellen, plintenladder, etc.

http://www.ajbnet.nl...emart&Itemid=27

:lol: :lol: :lol:

De map met zoekgeraakte documenten, het ellenbogenvet, het drempeltrapje, zuurkoolplantjes, luchthaken, aardbeienontpitter en het witte cacaopoeder, zijn op bestelling leverbaar... :P

aangepast door Captain Hook
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, niets mis met wat verbaal vuurwerk, wat mij betreft

Er waren voorheen al wel wat tips genoemd om vuurwerk beter beheersbaar te maken:

- illegaal vuurwerk harder aanpakken

- bij een verbod dit alleen voor knalvuurwerk laten gelden, en siervuurwerk ongemoeid laten

- vuurwerk op een centrale plek afsteken en niet overal maar af laten gaan

Best mooi, je kunt het zó toepassen op verbaal vuurwerk :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is zelfs een webshop, die verkoopt bougievonkjes, luchtbellen, plintenladder, etc.

http://www.ajbnet.nl...emart&Itemid=27

:lol: :lol: :lol:

De map met zoekgeraakte documenten, het ellenbogenvet, het drempeltrapje, zuurkoolplantjes, luchthaken, aardbeienontpitter en het witte cacaopoeder, zijn op bestelling leverbaar... :P

Geen vlekkenschaar in het assortiment, helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:angry:

http://www.nu.nl/economie/2989917/terugstorten-overschot-pensioenen-was-fout.html

En mag dat miljard, MET rente, dan ff teruggestort worden? Dank u.

''Daar loop ik niet voor weg", aldus Lubbers, die stelde dat het 'ook fout' is geweest dat de pensioenfondsen niet zijn gemoderniseerd. Hij sprak van een ereschuld om nu alsnog aan de slag te gaan.

Goh, echt? Betaalt 'ie het zelf terug dan?

Stelletje hypocriete grootgraaiers...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Tijd geleden gaswacht langs geweest voor onderhoud cv ketel. We waren er niet, dus nieuwe afspraak gemaakt voor 4(!) Weken later. Was vandaag. In de mail stond:u kunt de monteur tussen 1 en 5 verwachten. Hele middag vergeefs gewacht. Lag er een kaartje in de brievenbus dat hij om 11 uur is langs geweest

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe