Ga naar inhoud

Alle activiteit

Deze stream update zichzelf

  1. Gisteren
  2. Vervelend, kinderen die dit soort bedrijfjes gaan runnen 😉
  3. Hebben jullie al vakantie plannen? Diegene die mij een beetje kent hier weet dat ik vaak weg ben naar het buitenland. Dit jaar ook weer want wij hebben 4 reisjes gepland. 😎 In april een stedentrip naar een onbekende bestemming: verrassingsreis dus. En zonder kinderen dus ff wennen. In mei vakantie naar Zakynthos. Jongste zoon gaat mee. In juli naar Puglia zoals elk jaar eigenlijk, lekker met de auto. Jongste zoon wil weer mee. En in september ook een weekje Puglia vanwege een feest: 25 jaar getrouwd zijn we dan. Ons hele gezin gaat mee plus aanhang. De reden dat we wat vaker dan het gemiddelde op vakantie gaan heeft een duidelijke oorzaak: onze oudste zoon runt met een studievriend een reisbureau online en mijn vrouw helpt ze daarin. Dus "moeten" we af en toe bestemmingen testen.
  4. R5 rally cars for sale (Rally2) - Racemarket.net | Europe's biggest racing marketplace network Kiek hier eens?? Geen Skoda's nu te koop maar wel ander mooi spul!
  5. Ook wel ff mooie reclame voor Skoda hoor met die Fabia RS Rally2. Hier zou ik de Yeti van mijn vrouw wel op willen inruilen!
  6. Ik heb wel een irritatie hoor: waarom schijnt de zon zo heftig nu, gister was het drama met te veel regen toen ik zat te niksen thuis. Nu werk ik binnen helaas maar dan wel met de deur open.
  7. Moet je wel part-time gaan werken bij je werkgever Ed. Bij ons kun je nog in de avonduurtjes werken maar bij de buren niet.
  8. MarcoO2

    De Recepten Keuken

    Van 't weekend kreeg ik iets voorgeschoteld wat ik nog nooit gegeten had: Koreaanse bibimbap. Komt absoluut vaker op tafel 😉 Eigenlijk heel simpel: rijst, wat groenten (paprika, julienne wortel, komkommer), een limoentje, gehakt, champignons, sambal, en dat geheel afgetopt met een gebakken eitje. Echt heerlijk!
  9. MarcoO2

    Offtopic

    Ik zal Peter even tippen dat hij jou op sf.nl als mod moet benoemen... 😉
  10. O wauw, die openingspost is een tijd geleden. Irritaties heb ik genoeg, maar die zijn meer voor de "andere kantine" dan voor hier 😉
  11. Voor dat rijtje zou ik ook gas geven 😉
  12. Afgelopen week
  13. Ze hadden Jos verteld dat na die laatste etappe (Fonds de Leffe) het bier klaar stond bij de finish.
  14. Bron: Facebook/Max Verstappen F1 Groep JOS WINS RALLYE DES ARDENNES 🏆🎉 Jos Verstappen has won the Rallye des Ardennes by a large margin. On Saturday, the 51-year-old driver and his navigator Renaud Jamoul drove their Skoda Fabia RS Rally2 car over twelve special stages on the Belgian mountain roads. His main competitor, Maxime Potty, was left behind with a gap of 37.5 seconds. The 70th edition of the Rallye des Ardennes started with light rain. This made the opening round even more difficult for the 40 participants who started the rally in Dinant. The rally consists of four stages, named Custinne, Falmagne, Chevetogne and Fonds de Leffe. Each stage was held three times, making it a total of twelve rounds. Despite a flat tyre, Jos won the first stage, followed by three second places. After the first round of stages, he was thirteen seconds behind local hero Bastien Rouard. Defending champion Maxime Potty followed in P3. Jos said: “It is my first time participating in this rally, so I’m still looking to find where the grip is and where not. It is very treacherous on all those different types of surfaces. In Chevetogne, I missed a braking point on a slippery stretch of asphalt. To avoid hitting a concrete edge with the car, I had to turn left.” In the second of four stages, Jos was able to increase the pace, thanks to the experience gained in the first round. As a result, he crossed the finish line as fastest on all four stages. Because Rouard suffered two punctures on the sixth test, Jos took over the lead. In the eighth stage, Rouard had another flat tyre and, since he had no spare wheel, he had to retire from the rally. This means that Jos’ lead after the second round was no less than 39 over Potty. “In the second round, on the dry weather tyres, things were a lot better,” Jos explained. “It’s a shame that Rouard had to give up, but I suspect that he took too many risks, as he was still on the wet tyres. My lack of knowledge of the stages affected us in the first round.” After eight of the twelve stages, Potty seems to have given up and accepted Verstappen’s supremacy: “I cannot make up 40 seconds on the four remaining stages, Jos is going really fast. I’ll be happy if I can match his times. I’m just trying to get my confidence back after a less fortunate opening round,” Potty said. In the third and final round of the four stages, Jos starts by winning the ninth stage, and increases his lead to Potty to 42.5 seconds. Potty wins the tenth stage, decreasing Jos’ lead with 2.9 seconds. The Dutchman finishes that stage second, and maintains his overall lead with 39.6 seconds, with still two more stages to go. Verstappen also wins the eleventh stage, with Potty in P2. With a lead of 42.8 seconds, Jos starts the final stage of the rally, which is driven in the dark. Potty wins this stage 5.3 seconds ahead of Jos, who finishes in P2, together with his navigator Renaud Jamoul. The team finished fastest in seven of the twelve stages, and with a lead of 37.5 seconds, they took the final, overall victory. ——-————————————————- Zaterdag reden de 51-jarige coureur en zijn navigator Renaud Jamoul met hun Skoda Fabia RS Rally2 auto over twaalf klassementsproeven op de Belgische bergwegen. Zijn belangrijkste concurrent, Maxime Potty, bleef achter met een voorsprong van 37,5 seconden. De 70e editie van de Rallye des Ardennes begon met lichte regen. Dit maakte de openingsronde nog lastiger voor de 40 deelnemers die in Dinant aan de rally begonnen. De rally bestaat uit vier etappes, genaamd Custinne, Falmagne, Chevetogne en Fonds de Leffe. Elke etappe werd drie keer verreden, waardoor het totaal twaalf ronden bedroeg. Ondanks een lekke band won Jos de eerste etappe, gevolgd door drie tweede plaatsen. Na de eerste etapperonde had hij dertien seconden achterstand op lokale held Bastien Rouard. Titelverdediger Maxime Potty volgde op P3. Jos zei: “Het is de eerste keer dat ik aan deze rally deelneem, dus ik ben nog steeds op zoek naar waar de grip is en waar niet. Op al die verschillende soorten ondergrond is het erg verraderlijk. In Chevetogne miste ik een rempunt op een glad stuk asfalt. Om te voorkomen dat de auto met de auto tegen een betonrand botste, moest ik linksaf.” In de tweede van vier etappes kon Jos het tempo opvoeren, dankzij de ervaring die hij in de eerste ronde had opgedaan. Hierdoor kwam hij op alle vier de etappes als snelste over de finish. Doordat Rouard tijdens de zesde proef twee lekke banden opliep, nam Jos de leiding over. In de achtste etappe kreeg Rouard opnieuw een lekke band en omdat hij geen reservewiel had, moest hij zich terugtrekken uit de rally. Dit betekent dat Jos na de tweede ronde maar liefst 39 voorsprong had op Potty. “In de tweede ronde, op de droogweerbanden, ging het een stuk beter”, legt Jos uit. “Het is jammer dat Rouard moest opgeven, maar ik vermoed dat hij te veel risico’s heeft genomen, omdat hij nog op natte banden reed. Mijn gebrek aan kennis van de etappes heeft ons in de eerste ronde beïnvloed.” Na acht van de twaalf etappes lijkt Potty het opgegeven te hebben en de suprematie van Verstappen te hebben geaccepteerd: “Op de vier resterende etappes kan ik geen 40 seconden goedmaken, Jos gaat ontzettend hard. Ik zal blij zijn als ik zijn tijden kan evenaren. Ik probeer gewoon mijn zelfvertrouwen terug te krijgen na een minder gelukkige openingsronde, ‘zei Potty. In de derde en laatste ronde van de vier etappes begint Jos met het winnen van de negende etappe, en vergroot zijn voorsprong op Potty naar 42,5 seconden. Potty wint de tiende etappe en verkleint de voorsprong van Jos met 2,9 seconden. De Nederlander eindigt die etappe als tweede en behoudt zijn voorsprong in het algemeen klassement met 39,6 seconden, met nog twee etappes te gaan. Verstappen wint ook de elfde etappe, met Potty op P2. Met een voorsprong van 42,8 seconden begint Jos aan de slotetappe van de rally, die in het donker wordt gereden. Potty wint deze etappe met 5,3 seconden voorsprong op Jos, die samen met zijn navigator Renaud Jamoul op P2 finisht. Het team finishte in zeven van de twaalf etappes als snelste en pakte met een voorsprong van 37,5 seconden de uiteindelijke eindzege.
  15. Je zou het op het eerste gezicht misschien niet zeggen, maar de voorzijde van de Škoda Octavia is volledig vernieuwd. Wat is er nog meer veranderd? De designers van Škoda leggen het je graag uit. De nieuwe Škoda Octavia komt in het tweede kwartaal naar Nederland. Het design van de bestseller is subtiel aangepast, maar er is meer veranderd dan je denkt. “Alles van de bovenste rand van de motorkap tot aan de onderkant, is volledig op de schop gegaan”, vertelt Alexander Leicht, designer bij Škoda. “Het raster dat je onder het kenteken ziet, strekt zich nu over de volle breedte van de voorkant uit, net als bij de Škoda Superb. Het voordeel is dat de auto hierdoor breder lijkt en daardoor een krachtiger uitstraling heeft. De zwarte kunststof driehoeken die je links en rechts ziet, noemen we air curtains en zorgen voor een sportieve, dynamische look. Ze zijn ook functioneel, want ze zorgen ervoor dat de luchtstroom rond de voorwielen optimaal is. En dat zorgt voor een lager brandstofverbruik. EyecatchersOok de koplampen van de Octavia zijn vernieuwd. Alexander: “Het is nu alsof ze de grille vasthouden. Het design van de koplampunits en de dagrijverlichting versterken dit effect. Ware eyecatchers zijn de geavanceerde led-matrixkoplampen. Die zijn uitgerust met een kristal-element dat het binnenste van de koplampen een subtiele blauwe gloed geeft, een fraai effect dat je ook bij de topmodellen Škoda Kodiaq en Škoda Superb terugziet. Scherpere neusDe grille van de Octavia heeft een dunner frame dat minder zwaar overkomt. Ook staat het meer rechtop dan bij het afzwaaiende model. Verder is het centrale gedeelte smaller geworden waardoor de neus scherper oogt dan voorheen. Ook aan de achterzijde valt een aantal zaken op. Bijvoorbeeld de merknaam Škoda, die voortaan staat uitgeschreven in het lettertype van de nieuwste huisstijl. “Het design van de achterlichten is eveneens veranderd”, vertelt designer Karel Linhart. “De richtingaanwijzers zijn nu horizontaal. Verder passen de kristalachtige elementen nu beter bij de C-vormige lichtsignatuur die zo kenmerkend voor Škoda is. Ook hebben we de lichtunits uit aerodynamisch oogpunt geoptimaliseerd zodat ze als het ware een subtiele spoiler vormen.” Leer dat op duurzame wijze gelooid isHet interieur van de Octavia is evenmin aan de vernieuwingsdrang van de Škoda-designers ontsnapt. Het heeft een flinke upgrade gekregen, inclusief nieuwe gerecyclede materialen voor onder meer de stoelbekleding. De lederen bekleding van de luxe uitvoeringen is op duurzame wijze gelooid door in plaats van chemicaliën de schillen van koffiebonen te gebruiken. En met de verschillende Design Selections kun je het interieur van de Octavia een heel eigen uitstraling geven. Lees ook: Vernieuwde Škoda Octavia – hightech in luxe en comfort, aangescherpt in design De informatie in dit nieuwsbericht was actueel op de datum van publicatie. Wijzigingen in modellen, uitvoeringen, prijzen, technische specificaties, afbeeldingen, of andere informatie zijn te allen tijde voorbehouden. Genoemde prijzen betreffen consumentenadviesprijzen. Het staat dealers en servicepartners vrij eigen verkoopprijzen en kortingen te hanteren. Aan de inhoud van dit nieuwsbericht kunnen geen rechten worden ontleend. Lees hier het volledige artikel
  16. Škoda Auto Groep boekt recordomzet van € 26,5 miljard in 2023, winst stijgt met 182% tot € 1,8 miljardŠkoda levert wereldwijd 18,5% meer auto’s; populariteit Enyaq-familie groeit onverminderd hard (+52%) Compacte elektrische Elroq trapt in 2024 e-offensief van Škoda afDe Škoda Auto Groep noteerde over 2023 een recordomzet van € 26,5 miljard, een toename van ruim 26 procent ten opzichte van het jaar ervoor. In lijn met die positieve resultaten steeg de winst met 182 procent tot € 1,8 miljard. Tevens zag de Tsjechische autofabrikant de winstmarge groeien tot 6,7 procent (2022: 3%). Wereldwijd leverde Škoda afgelopen jaar 866.800 nieuwe auto’s af aan klanten, een stijging van 18,5 procent. Met 81.700 exemplaren noteerde de Enyaq-familie het hoogste groeipercentage van alle Škoda-modellen (+52,1%), waarmee hij in veel Europese markten tot de populairste elektrische auto’s behoort. Škoda boekte deze resultaten ondanks een uitdagend marktklimaat, geopolitieke onzekerheden, stijgende materiaal- en grondstoffenprijzen en een afnemende koopkracht bij consumenten. Aantrekkelijk en vernieuwde line-upDe positieve financiële resultaten zijn te danken aan het verregaand gemoderniseerde modellenprogramma van Škoda, dat nu de meest uitgebreide line-up aan modellen en aandrijflijnen in de historie van het merk omvat. Zo levert Škoda momenteel volledig elektrische modellen, plug-in en mild-hybride aandrijflijnen én efficiënte verbrandingsmotoren. Het afgelopen jaar heeft Škoda het portfolio aanzienlijk vernieuwd, met onder meer de aangescherpte Scala en Kamiq én de nieuwste generaties van Škoda’s topmodellen: de Kodiaq, Superb en Superb Combi. Succesvolle internationaliseringsstrategieNaast doorlopende investeringen op belangrijke strategische gebieden breidt Škoda zijn mondiale voetafdruk continu verder uit naar nieuwe groeimarkten, om de succesvolle resultaten ook op de lange termijn te waarborgen. In 2023 debuteerde Škoda op de Vietnamese markt. Vietnam biedt veelbelovende groeimogelijkheden en fungeert voor Škoda als toegangspoort tot de dynamische ASEAN-regio. Bovendien heeft Škoda zijn terugkeer naar Kazachstan aangekondigd, waar het merk de Kodiaq, Kamiq, Karoq en Octavia gaat leveren, die lokaal in Kostanay geassembleerd worden. Škoda’s strategische EV-offensief: Elroq en Epiq Met de wereldpremière van de Elroq later dit jaar versnelt Škoda zijn e-mobility offensief, dat de komende jaren voorziet in de lancering van zes elektrische modellen. Met deze stap breidt de Tsjechische autofabrikant zijn elektrische portfolio uit naar de concurrerende klasse van de compacte SUV‘s. De Elroq wordt Škoda’s eerste elektrische model dat zich onderscheidt door de Modern Solid-designtaal. Bovendien blikt de Škoda Epiq alvast vooruit op Škoda’s visie op een betaalbare elektrische SUV. De Epiq, waarvan de introductie gepland staat voor 2025, wordt leverbaar vanaf ongeveer € 25.000. Om de transformatie naar elektromobiliteit een extra boost te geven, blijft Škoda de komende jaren miljarden euro’s investeren. De informatie in dit nieuwsbericht was actueel op de datum van publicatie. Wijzigingen in modellen, uitvoeringen, prijzen, technische specificaties, afbeeldingen, of andere informatie zijn te allen tijde voorbehouden. Genoemde prijzen betreffen consumentenadviesprijzen. Het staat dealers en servicepartners vrij eigen verkoopprijzen en kortingen te hanteren. Aan de inhoud van dit nieuwsbericht kunnen geen rechten worden ontleend. Lees hier het volledige artikel
  17. Nog een gouwe ouwe...de klaagmuur van Skodaforum.eu Gooi het eruit want het lucht op.
  18. Bijna april dus dan mag je weer rijden Ed?
  19. Epiq breidt Škoda’s elektrische modellenprogramma verder uit, als de tweede van zes nieuwe elektrische Škoda’s die de komende jaren worden gelanceerdDigitaal studiemodel blikt vooruit op nieuw model in strategisch belangrijk segment van de stads-SUV’sRobuust, functioneel en authentiek Modern Solid-design, volop ruimte en tot 490 liter aan bagage-inhoudBreed aanbod aan nieuwe technologieën, connectiviteit en rijassistentiesystemen voor een prijs rond de € 25.000Škoda heeft de naam onthuld van zijn nieuwe, volledig elektrische stads-SUV en presenteert tegelijkertijd een digitaal studiemodel dat alvast vooruitblikt op het nieuwe model. De Škoda Epiq, die in 2025 zijn opwachting maakt, gaat rond de € 25.000 kosten. Op basis van een lengte van 4,10 meter krijgt hij een ruim opgezet interieur en tot 490 liter aan bagageruimte. Het nieuwe model onderscheidt zich zowel uiterlijk als in het interieur door de robuuste, functionele en authentieke designkenmerken van Škoda’s nieuwe Modern Solid-designtaal. Die moderne looks gaan samen met een geavanceerde digitale ervaring, met nieuwe technologieën en rijassistentiefeatures. “De nieuwe elektrische Škoda Epiq gaat veel auto voor een aantrekkelijke prijs bieden, met een ruim interieur dat is verpakt binnen compacte afmetingen”, aldus Klaus Zellmer, CEO van Škoda Auto. “Onze klanten willen keuze hebben. Daarom breiden we ons groeiende aanbod aan e-modellen uit naar dit populaire segment. Met deze eerste designteasers onderstrepen we dat de Epiq onderscheidend gaat zijn in modern design, een praktisch bruikbaar rijbereik en gebruiksvriendelijke technologieën, en dat alles tegen een betaalbare prijs.” 4,10 meter lang, ruim 400 km aan range en tot 490 liter bagageruimteHet nieuwe digitale studiemodel van Škoda belicht de belangrijkste kenmerken en features van de toekomstige productieauto. Met een lengte van 4,10 meter biedt de Škoda Epiq voldoende ruimte aan vijf inzittenden en een bagageruimte van maximaal 490 liter. Met een instapprijs vanaf ongeveer € 25.000 is dit de perfecte keuze voor klanten die voor het eerst voor een elektrische auto kiezen. De Epiq is ontworpen op basis van de krachtige nieuwe Modern Solid-designtaal en biedt een maximaal elektrisch rijbereik van ruim 400 kilometer. “Onze nieuwe designtaal – Modern Solid – vertegenwoordigt het volgende niveau in moderniteit”, licht Oliver Stefani, hoofd Škoda Design, toe. “Slimme functionaliteit en praktische bruikbaarheid worden harmonieus in evenwicht gehouden door aantrekkelijke nieuwe looks en onze duurzaamheidsbenadering. De designstudie van de Epiq belichaamt op perfecte wijze alle belangrijke kenmerken van onze nieuwe designtaal.” Modern Solid: krachtig, functioneel en authentiek De nieuwe Modern Solid-designtaal combineert robuustheid, functionaliteit en authenticiteit. In lijn met die kenmerken heeft het Škoda Epiq designstudiemodel een stoere motorkap met een nieuw Škoda-merkembleem. De hoogglans zwarte Tech-Deck Face vormt een moderne herinterpretatie van de bekende Škoda-grille en herbergt elektrische voorzieningen als de afstandsradar en frontcamera. De Tech-Deck Face wordt geflankeerd door multifunctionele T-vormige LED-elementen voor de dagrijverlichting en richtingaanwijzers. De koplampen zijn in een lagere, secundaire positie ondergebracht. Hun lichtmodules hebben een vierkant ontwerp en zijn voorzien van Matrix LED-technologie. De robuuste voorbumper is uitgerust met een opvallende in Unique Dark Chrome gespoten spoiler. Het zijaanzicht wordt gekenmerkt door een hoge, vloeiende tornadolijn die de raamoppervlakken visueel scheidt van het overige deel van de carrosserie en die de krachtige schouderlijn van de auto benadrukt. De wielkasten daaronder zijn opvallend vormgegeven en bevatten aerodynamisch geoptimaliseerde velgen. De lage, licht aflopende daklijn gaat over in een dakspoiler voor optimale aerodynamische efficiëntie. De achterkant is eveneens voorzien van een robuuste bumper plus een Škoda-opschrift in Unique Dark Chrome op de achterklep. De minimalistische uitstraling van de Škoda Epiq designstudie wordt benadrukt door de mat-metallic lak in de kleur Moon White. Opvallende oranje accenten op de dakrails, velgen en voor- en achterbumper vormen optische highlights. Minimalistisch en functioneel interieur met nieuwe technologieënDe Epiq wordt het eerste productiemodel van Škoda met een minimalistisch Modern Solid-interieur, waarbij de nadruk ligt op praktische en duurzame materialen. De Epiq heeft een open opbergvak in de vrij-zwevende middenconsole met een draadloze lader voor smartphones, plus Simply Clever-vakken voor nog meer opbergmogelijkheden. De kofferbak profiteert ook van diverse voor het merk zo typerende Simply Clever-details, zoals tassenhaken, bagage-elementen, bevestigingshaken en een verborgen compartiment onder de vloer. Het tweespaaks stuurwiel is voorzien van het nieuwe Škoda-opschrift plus fysieke knoppen en haptische scrollwielen met Flashy Orange-accenten, om de belangrijkste functies tijdens het rijden te bedienen. De mobiele digitale sleutel maakt een breed scala aan gebruiksopties mogelijk via de smartphone van de bestuurder, waardoor de digitale ervaring van de gebruiker verder wordt verbeterd. Ook ondersteunt de Škoda Epiq bidirectioneel laden, waardoor de auto verandert in een rollende energieopslagunit die resterende stroom kan leveren aan het huis van de berijder en/of aan andere apparaten. Een pakkende naam voor een epische mijlpaal in Škoda’s historyDe Škoda Epiq wordt een mijlpaal in de geschiedenis van Škoda, wat wordt onderstreept door zijn onderscheidende en gemakkelijk herkenbare naam. De naam ‘Epiq’ past perfect in de namenstrategie van Škoda’s volledig elektrische SUV-modellen: de E aan het begin staat voor een batterij-elektrisch Škoda-model, terwijl de Q aan het einde hem identificeert als lid van de SUV-familie. Epiq is afgeleid van het oud-Griekse woord ‘epos’, dat staat voor ‘woord’ of ‘vers’, maar ook voor ‘verhaal’ of ‘gedicht’. De naam roept positieve associaties op, zoals geweldig, buitengewoon en opmerkelijk. Met zijn slimme kenmerken en veelzijdigheid wil de Škoda Epiq voldoen aan de behoeften van zowel gezins- als lifestylegerichte bestuurders. De productie van de stads-SUV gaat plaatsvinden in het Spaanse Pamplona, als een gezamenlijk ontwikkelings- en productieproject van diverse Volkswagen Brand Group-merken: Škoda, CUPRA en Volkswagen. Škoda wil de komende jaren miljarden euro’s investeren in de transformatie naar e-mobiliteit. De Škoda Elroq, een geheel elektrische compacte SUV, wordt het eerste model dat later dit jaar wordt gelanceerd, als onderdeel van Škoda’s omvangrijke offensief voor elektrische modellen. Als eerste op de hoogte blijven van updates over de Epiq? Schrijf je dan hier in. De informatie in dit nieuwsbericht was actueel op de datum van publicatie. Wijzigingen in modellen, uitvoeringen, prijzen, technische specificaties, afbeeldingen, of andere informatie zijn te allen tijde voorbehouden. Genoemde prijzen betreffen consumentenadviesprijzen. Het staat dealers en servicepartners vrij eigen verkoopprijzen en kortingen te hanteren. Aan de inhoud van dit nieuwsbericht kunnen geen rechten worden ontleend. Lees hier het volledige artikel
  20. Ja, opleving of noem het zoals je wilt, prima. Ik ben aan het werk hier dus gaat er nog veel meer afgestoft worden.
  21. EdK

    Offtopic

    Tsja als mod heb ik daar streng op gemod ! En weet je de aanhouder wint dus als je elk bericht aanpast of verwijderd dan stoppen ze vanzelf wel.... En wel had in half jaar rond en 2 jaar rust gehad hier, maar ja die WM heeft weer eens een opleving...😄
  22. Raar zeker maar daarom brengen we dit weer tot leven, speciaal voor @EdK
  23. Raar zeker maar daarom brengen we dit weer tot leven, speciaal voor @EdK Ik vond Plasterk erg meevallen in de formatie, dit is dan gebaseerd op wat ik vroeger van hem zag. Hij is een tijdje offline geweest en nu tijdelijk een maandje terug geweest. Kim Putter is zeker goed, hij werd zelfs genoemd als premier!
  24. MarcoO2

    Offtopic

    Ik vind Putter vele malen beter dan Plasterk. Bij Putter draait het om de gesprekspartners en een goede uitkomst, bij Plasterk draait het vooral om zichzelf. Toch wel een unicum. twee-en-half jaar was er blijkbaar geen onzin of off-topic geneuzel. En dat terwijl Ed gewoon actief was 😎
  25. Leuke is dat ik op verlichte snelwegen het liefst zonder verlichting zou rijden. Vaak vind ik dan de koplampverlichting storend en zie ik meer/beter als die uit zijn. Uiteraard onverlichte wegen is het een uitkomst om goede verlichting te hebben. En mbt de verlichting van de Fab 3 , deze heb ik niet als slecht ervaren. Nu ik in de Fab 4 de matrix ledverlichting heb, tsja dit is vergeleken met de H7 lampen in de Fab 3 een giga vooruitgang
  1. Laad meer activiteit
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe