Jump to content

Ons Skoda Nieuwsmeisje

Members
  • Content Count

    324
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

Ons Skoda Nieuwsmeisje last won the day on March 24

Ons Skoda Nieuwsmeisje had the most liked content!

Community Reputation

56 Excellent

About Ons Skoda Nieuwsmeisje

  • Rank
    Dynamic

Profiel Informatie

  • M/V
    Vrouw
  • Woonplaats
    Het wereld wijde web
  • Beroep
    Nieuwsmeisje

Contact Methodes

  • Website URL
    www.skodaforum.eu

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Oké, de Verenigde Naties hebben de modellen van ŠKODA niet bij naam genoemd, maar dit jaar staat de Internationale Dag van het Gezin wel degelijk in het teken van wat moderne techniek doet voor het welzijn van gezinnen. Deze dag draait om het belang van het gezin, is uitgeroepen door de VN en wordt al sinds 1993 gehouden. Gezinsauto’s van ŠKODAVeel gezinnen kiezen voor een gezinsauto van ŠKODA. Dan zijn ze er zeker van dat ze een auto krijgen die veel ruimte biedt en uitblinkt in praktisch gemak, dankzij de vele Simply Clever-oplossingen. Zo is er een plekje voor alles van de kinderwagen tot h
  2. Wie nog niet in de gelegenheid was om in fysiek een bezoek te brengen aan het ŠKODA Museum in Mladá Boleslav, kan nu op de website van het museum een reeks virtuele rondleidingen vinden. Experts van het ŠKODA Museum nemen de bezoeker digitaal mee langs de verschillende exposities. In de videotours EVOLUTION en TRADITION komt de rijke historie van ŠKODA AUTO uitgebreid aan bod: van de oprichting in 1895 als Laurin & Klement tot de dynamische groei die het merk ŠKODA sinds 1991 heeft doorgemaakt als onderdeel van de Volkswagen Groep. De video PRECISION gunt bezoekers een blik achter de sche
  3. De ENYAQ iV is ŠKODA’s eerste elektrische SUV. Dat maakt de proefrit meeslepender dan anders: niet alleen ervaar je een gloednieuw ŠKODA-model met de laatste technische snufjes en Simply Clever-oplossingen, je ervaart ook hoe het is om in een elektrische auto te rijden. Voor veel ŠKODA-klanten is dit hun eerste ervaring met elektrisch rijden. Leuk, maar tegelijkertijd een piepklein beetje spannend. Trek een sprintje en voel de elektrische krachtWees gerust: elektrische auto’s bijten niet. Sterker nog, hij gromt niet eens, en je zult merken dat de ŠKODA ENYAQ iV zich laat bedienen als een gewon
  4. Een van de kleurrijkste figuren uit de geschiedenis van ŠKODA Motorsport is graaf Alexander Kolowrat-Krakowský. Ook wel bekend als Saša of Sascha. Hij is een creatieve ondernemer die in het begin van de 20ste eeuw alles doet wat-ie leuk vindt. Zo zet de graaf de Oostenrijkse filmindustrie op poten en wordt hij een succesvolle autocoureur. Wanneer Sascha in 1908 meedoet aan een heuvelklim, maar zijn racewagen zoekraakt, besluit de graaf zijn privéauto te gebruiken. Hij haalt de zware stoelen eruit, zet er houten kisten voor terug en wint verdorie het goud. Aan hem heeft de autowereld de Laurin
  5. Sportief en gestroomlijnd design, ruimer, comfortabeler, veiliger én veelzijdiger dan ooitCompleet nieuw interieur met ‘zwevend’ centraal touchdisplay, Virtual Cockpit als optieNieuwe FABIA op en top connected, keuze uit diverse infotainmentsystemenVergeleken met zijn voorganger is de FABIA fors gegroeid. Voor het eerst is hij langer dan 4 meter (4,11 m). Samen met de toegenomen breedte en de wielbasis van 2,56 m leidt dat tot een zeer ruim interieur. Vooral achterin is de FABIA ruimer dan ooit. De vorige FABIA had al de grootste bagageruimte in zijn klasse. Zelfs die is verder gegroeid. Nu be
  6. Sportchassis, 20 of 21 inch velgen en sportieve looksExtra rijke uitrusting en meer assistentiesystemenPakket bestelbaar op iV60 of iV80 vanaf € 4.100*De ENYAQ iV SPORTLINE maakt indruk met zijn 20” VEGA lichtmetalen velgen, de sportieve bumpers, het unieke front, de side-skirts, vele zwarte afwerkingsdetails en donker getinte ramen achter. Het speciale sportonderstel, dat voor met 15 mm en achter 10 mm is verlaagd, zorgt voor extra dynamische rij-eigenschappen. Exclusief voor de SPORTLINE hebben de interieurontwerpers van ŠKODA een eigen Design Selection samengesteld. De interieurbekleding en
  7. Een elektrische fiets is een stuk zwaarder dan de gemiddelde stadsfiets. Tijdens het fietsen merk je daar weinig van, maar probeer maar eens een e-bike op te tillen. De elektrische hulpmotor en de batterij zijn niet wat je noemt vederlicht. Zijn de fietsendrager en de trekhaak van jouw ŠKODA daarop berekend? Het gewicht van een elektrische fietsEen elektrische fiets weegt 20 tot 26 kilo en dan komt de accu van pakweg 3 kilo er nog bij. Al met al is een elektrische fiets zo’n 5 tot 8 kilo zwaarder dan een normale Gazelle of Union. Wanneer je een fietsendrager gaat kopen, moet je erop letten dat
  8. ŠKODA-fans over de hele wereld kunnen de onthulling via ŠKODA-storyboard volgen Digitale wereldpremière van de vierde generatie van de FABIA start om 19.00 uur DOX, het centrum voor hedendaagse kunst in Praag, dient als virtueel decor ŠKODA presenteert volgende week de vierde generatie van de FABIA. Het nieuwe model is voor het eerst gebaseerd op het modulaire MQB-A0 platform van de Volkswagen Groep. Onder het motto ‘Alles wat je nodig hebt - en een beetje meer’ combineert de nieuwe ŠKODA alle merkwaarden van de Tsjechische fabrikant: een overtuigende prijs-prestatieverhouding
  9. Vierde generatie FABIA volgt ŠKODA’s nieuwe interieurconceptNog meer ruimte, frisse kleuren en technologie uit grotere modellenWereldpremière nieuwe ŠKODA FABIA begin meiDe nieuwe ŠKODA FABIA is gebaseerd op het modulaire MQB-A0 platform van de Volkswagen Groep. Daardoor is de nieuwkomer langer en breder dan zijn voorganger, en hebben de passagiers nog meer ruimte. Het symmetrische instrumentenpaneel heeft een ‘zwevend’ centraal beeldscherm, terwijl een gekleurde horizontale sierlijst de breedte van het interieur accentueert. In de kenmerkende lijn onder het beeldscherm is de vorm van de ŠKODA
  10. Waarschijnlijk weet je al het een en ander van de ŠKODA ENYAQ iV. Je hebt de brochure gelezen, de auto samengesteld met de configurator of de video’s van de Nederlandse autopers bekeken. Nu komt het moment suprême: de ENYAQ iV in het echt zien! Om de ENYAQ iV zelf te ervaren, kun je contact opnemen met een ŠKODA-dealer in de buurt of simpelweg online een proefrit inplannen. Doe dat tijdens kantooruren en de dealer neemt binnen 30 minuten contact met je op om jouw proefrit te bevestigen. Waarom zou je dit doen? 1. Om je te vergapen aan het imposante designDe ENYAQ iV is een grote auto. Die conc
  11. Dit jaar hebben alle schoolregio’s meivakantie van 1 t/m 9 mei. Hét moment om er een week tussenuit te gaan in eigen land. Hieronder lees je hoe je het maximale uit je autovakantie haalt. Bonustip: let erop of de airconditioning je door de lentezon opgewarmde auto snel genoeg afkoelt. Valt dat tegen, plan dan meteen een airco-onderhoudsbeurt bij de ŠKODA Dealer. 1. Maak van de reis een uitjeAndere jaren is er onderweg geen tijd voor uitstapjes; Italië is ver weg en dus moet je kilometers maken. Maar nu je toch in Nederland blijft en de afstanden kort zijn, neem er dan juist wél de tijd voor. O
  12. Met #Project1Hour vestigt Volkswagen Groep aandacht op individuele verantwoordelijkheid voor bescherming van het klimaatDoelstellingen ŠKODA AUTO op gebied van duurzaamheid en milieubescherming zijn gebundeld in ‘GreenFuture’-planAuto- en onderdelenproductie in Tsjechische fabrieken van ŠKODA vóór 2030 CO2-neutraalMet de zinspreuk ‘My step to zero’ stimuleert de Volkswagen Groep vandaag alle 660.000 werknemers wereldwijd om na te denken over de strijd tegen de klimaatverandering. Doel is om iedereen op individuele basis bewust te maken van de milieuproblematiek en duurzaamheid. Binnen #Project
  13. Vierde generatie van ŠKODA’s succesmodel wordt aanzienlijk groterKoplampen en achterlichten als expressieve eyecatchersNieuwe ŠKODA FABIA beleeft begin mei zijn wereldpremièreDe twee schetsen die ŠKODA van de nieuwe FABIA heeft vrijgegeven, laten een modern en dynamisch ontwerp zien. De vierde generatie van de FABIA wordt 111 millimeter langer en 48 millimeter breder dan zijn voorganger. Als basis dient het modulaire MQB-A0 platform van de Volkswagen Groep. Niet alleen de inzittenden hebben profijt van het ruimere interieur, er is ook 50 liter meer bagageruimte gecreëerd. Optimale stroomlijnDe
  14. De eerste FABIA maakt zijn werelddebuut in september 1999 en groeit uit tot een van de populairste ŠKODA-modellen. Hij is bedoeld als opvolger van de ŠKODA FELICIA, maar ze bijten elkaar niet. Anderhalf jaar lang worden beide modellen naast elkaar geproduceerd. In slechts vijf jaar tijd rollen er 1 miljoen FABIA’s van de band, ondertussen staat de teller op 4,5 miljoen. Eerste FABIA: drie varianten en 260 literElk gezin vindt een FABIA die bij hen past, want ŠKODA brengt drie varianten van de eerste FABIA op de markt. De FABIA COMBI is met zijn grote kofferbak van 426 tot 1.225 liter de ruimst
  15. ENYAQ iV First Editions: complete en aantrekkelijk geprijsde introductiemodellen Ruime voorraad, dus snel genieten van elektrisch rijplezierEerste elektrische SUV van ŠKODA: in ruim een jaar van aankondiging tot showroomDe 100% elektrisch aangedreven ENYAQ iV heeft het allemaal: hij heeft krachtige looks, biedt volop ruimte, comfort én rijplezier, is volop connected, heeft een accupakket dat snel op te laden is en hij mag aanhangers met een gewicht tot 1.000 kg trekken. Voor zakelijke rijders geldt bovendien dat ze over de eerste € 40.000 van de catalogusprijs slechts 12% fiscale bijtelling be
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe