Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation since 08/24/2023 in all areas
-
Niet zo moeilijk. Alleen Lewis Hamilton loopt in een vuilniszak. Zonder de tips had ik hem ook herkend.3 points
-
Waterpas oog is dat @Cordoba En dat slot gat is waarschijnlijk om hem op te hangen... Alleen zie ik niet in waarom die jalonstok zoooo waterpas moet staan. Zie dit meer als tool om palen voor bv hekwerken waterpas te zetten...2 points
-
2 points
-
Mooi ding en als je in de ochtend nog 2 uurtjes vrij hebt (van 05:00-07:00) dan past er ook een aardige krantenwijk in die tassen. €1000 euro start bonus wordt er gegeven tegenwoordig!2 points
-
2 points
-
Dag skodafielen, Deze zomer is er duidelijk geworden wat de rammel in mijn citigo was. Tjonge dat heeft even een paar garages geduurd. Nou moet ik ook toegeven dat ik het een hele lange tijd voor lief heb genomen. Het werd niet erger en leek niet ernstig. Misschien voor een aantal een "ziejenouwel-ervaring" Het waren de achter schokbrekers. Hoe ze rammelden of eigenlijk tokkerden vooral op lage snelheden weet ik niet maar nadat een vakkundige vakgarage in Scharnegoutum er nieuwe schokbrekers onder had gezet was het probleem verholpen. Het kwam tijdens een gesprek over de auto terloops aan de orde. Met een we kijken er nog wel even naar werd het er bij geschreven. Dan heb ik nog wat en daar maak ik even een nieuw onderwerp (of zo je wilt topic) van.2 points
-
De rangorde lijkt na FP1 en FP2 weer hersteld, Max beide sessies de snelste, Gasly die aan het eind van FP2 de Alpine in de bandenstapels parkeerde betekende een rode vlag in de laatste minuten. Overigens kan Suzuka nog wel eens een stekelige race worden: Vettel heeft bijenhotels langs het circuit gezet bij bocht 1 en 2: Na de verhalen dat ie mede vanwege het milieu stopt met racen, gaat ie nu blijkbaar iets doen aan het milieu.1 point
-
Wat nou heb je dat niet meegekregen ?? Was en is er nog steeds niet uit te krijgen ! Ze hebben een nieuwe speler moeten kopen en laten brengen.....😁1 point
-
k denk dat onderstaande tekst uit het FIA document over het in de weg rijden van Max voor Logan Sargeant, duidelijk maakt dat hier selectief onderzoek door de stewards in actie is gezet: Fact: Car 1 unnecessarily impeding car 2 between Turns 17 and 18 at 21:17. Infringement Alleged breach of Article 37.5 of the FIA Formula One Sporting Regulations. Decision No further action. Reason The Stewards heard from the driver of Car 1 (Max Verstappen), the driver of Car 2 (Logan Sargeant), the team representatives and reviewed positioning/marshalling system data, video, team radio and in-car video evidence. The driver of Car 1 stated that he was surrounded by many other cars on preparation laps, some of which chose to overtake him on the left and some on the right, and therefore he decided the safest option was for him to drive straight and keep the line, leaving a car width on his right. He stated he felt any movement to the left or right could have caused a collision with one of the cars around him. The Stewards accept these statements. The driver of Car 2 stated that he did not believe that the driver of Car 1 was at fault and that there was room for him to pass. We therefore determine that the driver of Car 1 did not unnecessarily impede Car 2. Click to expand... Wat ik mij afvraag als ik dit FIA document lees, wie heeft beslist dat er onderzoek naar Max moest komen hiervoor, en waarom alleen naar Max en naar geen van de andere auto's die daar reden. Gezien de reactie van Logan, lijkt het mij onwaarschijnlijk dat het team van Williams hier om gevraagd heeft. Ook in het geval van 'impeding in the pit lane' is het eigenaardig dat een rijder die er voor kiest om in de pit lane even te wachten en zo te voorkomen dat er op de baan een stel auto's kort bij elkaar zitten en gaan wachten om een tussenruimte te creëren onderzocht wordt, en de auto's die even later een gevaarlijke situatie op de baan veroorzaakten wordt niet naar gekeken. Ook in een ander opzicht is dit bijzonder: Hamilton/Mercedes heeft jarenlang dit echt gebruikt om voordeel te halen, door voor de uitgang van de pit zolang te treuzelen dat auto's achter hem niet meer op tijd bij de startlijn zouden zijn om nog een geklokte ronde te kunnen rijden, daar is eigenlijk nooit wat aan gedaan. Het 3e geval met Tsunoda blijkt dus een terecht onderzoek te zijn, hier geeft het team aan Max veel te laat gewaarschuwd te hebben dat Tsunoda er aan kwam in een snelle ronde. Wat ook opvalt is dat Alpha Tauri/Yuki er voor gekozen heeft om niet naar de stewards te komen voor een verklaring. Ik vraag me af of dit te maken heeft met de nauwe banden tussen RB en het AT team, of dat men snel naar het hotel wilde om te gaan eten. De betreffende FIA documenten:2023 Singapore Grand Prix - Infringement - Car 1 - Impeding at Pit Exit.pdf2023 Singapore Grand Prix - Infringement - Car 1 - Impeding of Car 22.pdf2023 Singapore Grand Prix - Decision - Car 1 - Alleged impeding of Car 2.pdf1 point
-
Tsja collega vreten die dingen ook ! Gaan er aardig wat doorheen per jaar Maar jouw tool heb ik nog nooit gezien, ook niet in ons magazijn. Nu gebruiken wij ze vaak om een graaf tracé mee aan te geven met de aftakkingen. En derde gebruiken ze om een kavel aan te geven, en daarna gaan er piketpaaltjes de grond in. En geven met piketpalen met een kleurtje aan waar de waterput / gaskast / elektrakasten komen te staan1 point
-
Rubber? Nee dat ding is geheel van metaal. De haakse hoek houdt je tegen de jalon aan. De jalon is is een ca. 2m ronde stok. Zoek maar eens op.1 point
-
Ik vroeg me dus ook af of het nog veel langer was, door de oorspronkelijke foto. Dat gaatje/uitsparing helemaal in de hoek tussen de twee haakse vlakken kon ik ook niet plaatsen. Het gat in de rubberring gaat de jalon doorheen? en wat is nu de functie van het slobgat?1 point
-
1 point
-
Nog nooit gezien .... Door de uitvergroting leek het een cilindergat op zijn kop. Dus had nog even idee dat het een afteken / freesmal voor sloten was...1 point
-
Nee @Cordoba het lijkt er niet op. Het is een analoog gereedschapje ca. 12 cm hoog. De plaatjes staan niet op de kop. Hint: het is om iets waterpas te zetten.1 point
-
1 point
-
Ja is een klassieker van Harley. Koffers zijn volgens mij alleen geen orgineel HD Welk type motorblok erin zit durf ik je niet 100% te zeggen, al lijkt het op een PanHead. Maar ben niet echt een Harley kenner, heb altijd gezegd als ik er één krijg verkoop ik hem dezelfde dag nog ! En heb je molen maar even kwart slag gedraaid daar de sloot begon leeg te lopen.......😊1 point
-
Volgens mij heeft hij de foto 180 graden gedraaid voor hij deze poste.........😐1 point
-
Binnenkort onthult Škoda de nieuwe generatie Škoda Kodiaq én Škoda Superb. De ruime SUV, respectievelijk Hatchback en Combi bieden heel veel innovaties. En wat is er dan leuker dan teruggaan in de tijd met deze 7 historische Škoda-modellen? Die zijn zo simpel dat het aandoenlijk is. Op woensdag 4 oktober trekt Škoda het doek van de langverwachte nieuwe Škoda Kodiaq. Vervolgens is in november de nieuwe Škoda Superb aan de beurt om zich te onthullen. Hoe het interieur eruitziet, is al bekend. Het centrale display is met 12,9-inch groter dan ooit. Om je een idee te geven hoe groot dat is: dat is ruim 30 centimeter breed. De 10,25-inch Virtual Cockpit is maar ietsje kleiner. Heel fraai en futuristisch, maar desondanks ook gebruiksvriendelijk. De nieuwe Kodiaq en Superb beloven heel bijzondere Škoda-modellen te worden. Wie weet doen ze in de verre toekomst mee aan een klassiekertoertocht, net als de volgende 7 Škoda-modellen uit het verleden. 1. Škoda 1100 MBXDeze rode Škoda is gebaseerd op de Škoda 1100 MB uit de jaren 60. Een gangbaar vierdeurs wagentje waarvan er honderdduizenden verkocht zijn. De hier afgebeelde MBX-uitvoering is veel zeldzamer. Het is de coupéversie die twee portieren heeft en net als de sedan de motor achterin. Als je goed kijkt, zie je dat de raamstijlen ontbreken, evenals een middenstijl. Er zijn slechts 2517 exemplaren geproduceerd. 2. Škoda Rapid 135Back to the eighties met deze oranjerode Škoda Rapid 135. Het flitsende coupeetje werd ook wel de Porsche voor de gewone man genoemd. De motor komt uit de Škoda Favorit en levert 58 pk. Niet echt sportautowaardig, maar met slechts 1272 geproduceerde exemplaren is de Rapid 135 wel vele malen exclusiever dan menig Porsche. Let vooral op het open dakje. Dat heeft weinig van doen met de grote panoramadaken die Škoda tegenwoordig levert, maar leuk is het wel. 3. Škoda 1101 CabrioHartstikke leuk, zo’n luxe panoramadak, maar in de groene Škoda 1101 Cabrio geniet je pas echt van de omgeving. De 1101 werd in de volksmond ook wel Škoda Tudor (‘tweedeurs’) genoemd. Hij komt uit de jaren 40 en 50 en is hiermee het oudste model uit dit rijtje. Grappig is dat de portieren aan de achterzijde scharnieren en het opengevouwen dak pontificaal op de carrosserie ligt. 4. Škoda 440 SpartakKijk nou eens. De hier afgebeelde Škoda 440 Spartak is voorzien van een two-tone lak. Die is nu ook leverbaar op de Škoda Fabia. Zo bekeken was de 440 Spartak zijn tijd ver vooruit. Dit exemplaar stamt uit de jaren 50 en is speciaal geprepareerd voor rallyrijden. De bestuurder beschikt over een extra ruitenwisser. Voor een nog beter zicht is het coupeetje uitgerust met een centraal geplaatste koplamp. 5. Škoda FeliciaWat een dotje is deze mintgroene Škoda 450/Felicia uit de jaren 50! De cabriolet is gebaseerd op de Škoda 440, de nummer 4 van dit lijstje. Het is een van de meest geliefde klassieke Škoda-modellen. Zo eentje die je dolgraag naast je nieuwe Škoda Enyaq op de oprit wil hebben. Of liever nog: veilig en warm in de garage om hem op mooie nazomerdagen tevoorschijn te halen. 6. Škoda 1101 RoadsterVeel zeldzamer dan deze zachtgele Škoda 1101 Roadster wordt het niet. Er zijn slechts 547 exemplaren gebouwd. Net als de Tudor (nummer 3) is hij gebaseerd op de Škoda 1101. In tegenstelling tot de Tudor Cabrio heeft de 1101 Roadster geen raamstijlen. Een echte roadster dus. 7. Škoda 110 RDe okergele Škoda 110 R sluit het rijtje bijzondere Škoda-modellen van weleer af. De coupé is de productieversie van de Škoda 130 RS, een raceauto met een topsnelheid van 220 km/h die bekendstond als de ‘Porsche van Oost-Europa’. Die was niet te koop voor straatgebruik, maar met de 110 R konden eigenaren zich toch een beetje autocoureur voelen. Lees ook: Interieurs nieuwe Škoda Kodiaq en Superb, boordevol innovatieve highlights De informatie in dit nieuwsbericht was actueel op de datum van publicatie. Wijzigingen in modellen, uitvoeringen, prijzen, technische specificaties, afbeeldingen, of andere informatie zijn te allen tijde voorbehouden. Genoemde prijzen betreffen consumentenadviesprijzen. Het staat dealers en servicepartners vrij eigen verkoopprijzen en kortingen te hanteren. Aan de inhoud van dit nieuwsbericht kunnen geen rechten worden ontleend. Lees hier het volledige artikel1 point
-
1 point
-
ziet er wel erg nieuw uit, volgens mij zit er vlakbij veel blauwe kleurstof...!!?1 point
-
Volgens mij afdeling hang- en sluitwerk, maar wat precies? Gokje slot van een kastdeur?1 point
-
Denk dat hij na al sinds 2017 is ingespoten met WD40 dat hij er met hand is uit te draaien.... @Ted , post is van 8 november 20171 point
-
1 point
-
Inhoud van de tassen zou 50 liter moeten zijn, maar daar moet ook het (voor verzekering verplichte) kettingslot in. Binnen de bebouwde kom haal die 40 km/u niet: duurt te lang voor ik op die snelheid zit, en behoorlijk link, hoewel ik nu wel van gewone knijpremmetjes naar geperforeerde schijfremmen ben gegaan.1 point
-
Dank jullie. @Fabia123 Ik neem aan dat je Fabia Denim Blue is (naar de jeans, en niet Demin) Fietstassen had ik al een half jaartje, dus overgezet, maar als ik boodschappen ga doen zijn ze soms nog aan de kleine kant. @EdK Jouw fiets is toch iets sneller, ik heb hem nu boven de 40 km/u gehad en zal nog wel iets sneller gaan, maar 50 km/u gaat het niet worden. Ik had de keuze uit anthraciet, of dit, dus voor wat kleur gekozen. Ook in een fietsenstalling snel teruggevonden tussen alle grijze, zwarte en zilverkleurige fietsen.1 point
-
Via een tip van een collega het volgende filmpje gevonden met Max die de camera van McLaren heeft gepikt en als razende pitreporter zijn collega-coureurs gaat interviewen: pagina met filmpje1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point