Jump to content

Octavia

Showing topics tagged 'octavia' and posted in for the last 365 days.

This stream auto-updates

  1. Earlier
  2. Hoi, Kan iemand mij vertellen waarom een trekhaak niet mogelijk is op de Octavia RS iV Combi? Op de normale iV combi is dat wel mogelijk. (1500kg trekgewicht) Op een Cupra Leon Sportstourer E-Hybrid, Golf GTE is een trekhaak ook mogelijk (1500kg trekgewicht). Beide hebben compleet dezelfde aandrijflijn in mijn ogen, dus? Geen centraal geplaatste uitlaat bij een RS iV dus ik kan het niet rijmen, waarom het op een RS iV combi niet mogelijk zou zijn. Dank je wel alvast.
  3. Alleen al een setje nieuwe sleutels is duurder denk ik…
  4. Dankzij een plug-in hybride aandrijflijn heeft Skoda de Octavia RS iV scherp in de prijslijst kunnen zetten. (meer…)The post Dit kost de Skoda Octavia RS iV met 245 pk appeared first on Autoblog.nl. Leer hier het volledige artikel
  5. Dynamische prestaties: systeemvermogen van 180 kW/245 pk13 kWh accupakket voor een elektrische actieradius van 60 kilometer** (WLTP)Sportiviteit komt ook tot uiting in complete standaarduitrusting De OCTAVIA en OCTAVIA COMBI waren er al met een 150 kW/204 pk sterke plug-in hybride aandrijflijn. De nieuwe RS iV Business gaat een sportieve stap verder. In deze modellen werken een direct ingespoten turbo-benzinemotor, een automatische DSG-transmissie, een elektromotor en een 13 kWh accu samen. Het systeemvermogen van 180 kW/245 pk en het maximumkoppel van 250 Nm (tussen 1.550 en 3.500 tpm) vertal
  6. AutoWeek test de ŠKODA OCTAVIA Hatchback, een auto die volgens de redactie uitblinkt met zowel de binnenruimte als de prijs: "Met zijn indrukwekkende bagageruimte, zijn gunstige prijs en zijn moderne techniek aan boord steekt de ŠKODA OCTAVIA goed af tegenover diverse concurrenten." Klik hier om de hele test op AutoWeek.nl te lezen. Lees hier het volledige artikel
  7. 4e generatie van ŠKODA's bestseller behoort tot zeven finalisten Prijzenregen voor nieuwe OCTAVIA in 2020 In die finale worden de zeven overgebleven modellen gepresenteerd aan een internationale vakjury, waarbij 60 autojournalisten uit 23 Europese landen hun stem uitbrengen. Het is de tweede keer dat de ŠKODA OCTAVIA op de shortlist staat, de derde generatie nam in 2014 ook al deel aan de finale. De ‘Auto van het Jaar’ award, één van de belangrijkste onderscheidingen voor de Europese auto-industrie, werd voor het eerst uitgereikt in 1964. Deze competitie wordt georganiseerd door negen automa
  8. Tsja die kun je gewoon laten maken bij een glasblazer hoor.........😎
  9. De ŠKODA OCTAVIA iV, een Plug-in Hybrid (PHEV), is zowel voorzien van een brandstof- als elektromotor. De accu heeft een grote capaciteit en kan worden opgeladen met een stekker. De OCTAVIA iV kan daardoor tot 60 km (WLTP) volledig elektrisch rijden. Dit zorgt voor een zuinige en comfortabele rij-ervaring. Lees hier het volledige artikel
  10. De OCTAVIA met een G-TEC motor rijdt op aardgas (CNG) en is niet alleen milieu- maar ook budgetvriendelijk. Naast dat het een stillere motor is, rijd je ook schoner. Lees hier het volledige artikel
  11. De ŠKODA OCTAVIA e-TEC is een Mild Hybrid (MHEV) en combineert een brandstofmotor met een elektromotor. De accu wordt continu opgeladen doordat de remenergie bij het afremmen en uitrollen wordt opgeslagen. Dit betekent een lager verbruik én een lagere uitstoot. Lees hier het volledige artikel
  12. ŠKODA-rijders met een nieuwe SCALA of KAMIQ zitten er in de winter bijzonder comfortabel bij. Hun nieuwe auto is leverbaar met voorstoel- en achterbankverwarming (lekker warm zitten), een verwarmbare voorruit (nooit meer krabben!) en verwarmde ruitensproeierkoppen (altijd een schone voorruit). Sleutelloze toegang met behulp van KESSY laat je snel instappen, zonder diep in je zakken te hoeven graaien voor de contactsleutel. Zoeken naar een trechter voor het bijvullen van de antivries is er met een SCALA of KAMIQ ook niet meer bij, want de slimme dop van het reservoir verandert in een trechter.
  13. Nu het Skoda Octavia motorengamma wordt uitgebreid, is de kans nog groter dat je een ideale Octavia kunt vinden. (meer…)The post Skoda Octavia motorengamma uitgebreid appeared first on Autoblog.nl. Leer hier het volledige artikel
  1. Load more activity
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe