Jump to content

Fabia123

Members
  • Posts

    235
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    20

Fabia123 last won the day on March 25

Fabia123 had the most liked content!

Auto

  • Merk
    Hyundai
  • Type
    Bayon
  • Uitvoering
    Premium
  • Motor
    1.0
  • Transmissie
    Handgeschakeld
  • Kleur
    Blauw
  • Bouwjaar
    2023
  • Eigenaar sinds
    2024
  • Kilometerstand
    15000
  • Accessoires
    Spatlappen,instaplijsten,extra verlichting achterklep

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Fabia123's Achievements

Community Regular

Community Regular (8/14)

  • One Year In Rare
  • One Month Later
  • Collaborator Rare
  • Week One Done
  • Dedicated Rare

Recent Badges

86

Reputation

  1. Dat is best een groot verschil. Met de Fabia twee heb ik 7 jaar met een accu gedaan en met de Fabia 1 Vijf jaar. Ik reed toen meer korte afstanden.
  2. Mijn Fabia 3 had ook een start stop en de accu is de hele periode dat ik die auto had dat id 7.5 jaar meegegaan. Maar ik weet niet of alle Fabia 3 auto's een start stop hebben.
  3. Dat is voor een accu niet verkeerd, 8 jaar. Heb je start stop op de Fabia?
  4. En omdat je met schakelen zelf de momenten kan kiezen wanneer je naar een andere versnelling gaat, en dan gaat rijden prettiger.
  5. Ziet er weer prachtig uit, en kan zo nog jaren mee.
  6. Vreemd dus een melding van laag oliepeil komt door een stekker met corrosie. Knap gevonden.
  7. Toen in mijn Fabia 1 kocht in 2002 was cc in dit segment nog iets bijzonders. Vaak nog niet leverbaar of alleen in de meest luxe/sportiefste versie. Veel mensen vroegen hoe zoiets nu werkte. Bij de Skoda Fabia hadden bijna alle uitvoeringen toen al CC. In de jaren daarna zijn steeds meer auto's voorzien van CC.
  8. Tja alles staat in verbinding met alles met irritante meldingen tot gevolg. En zoiets komt altijd slecht uit. Wel mooi dat je de oorzaak al weet. Misschien heel lamp vervangen? Bij de sloop hebben ze er vast nog meer.
  9. Leuk verhaal. Maar ben wel benieuwd hoeveel exemplaren van de Fabia 4 zijn verkocht.
  10. Fabia123

    Bílý

    Mooie strakke binnenkant van de O3 Ziet er nog als nieuw uit.
  11. Ze doen zeker hun best om iets anders te verzinnen. Stuurwiel op de hoedenplank.
  12. Inmiddels een half jaartje verder. Heb nu ook lange ritten met de Bayon gemaakt. In tegenstelling tot wat ik eerder dacht zit er wel spiegelverwarming op, maar die is gekoppeld aan de achterruitverwarming. Handig is de dode hoek waarschuwing bijvoorbeeld bij de supermarkt als iemand met een karretje aankomt en je ne naast een busje staat en niets kan zien. De navigatie is uitgebreider en sneller dan de Amundsen. Wel is de structuur anders en dat is wennen. Instap is wat hoger, binnenruimte eveneens. Kan de hoedenplank tegen de achterbank wegklappen als er hoge voorwerpen in de kofferbak liggen. De Bayon kan ook zeilen om brandstof te besparen. Dat zeilen is wennen maar wel leuk. Het brandstofverbruik is wat lager dan de Fabia 3. Kan wat vlotter optrekken in de sport modus, kan handig zijn. Heb voor het eerst een achteruitrijcamera die ook tijdens het vooruit rijden aankan. De verkeersbord herkenning is eveneens nieuw voor mij. Handig geeft ook snelheden aan als er geen bord staat zoals bij de binnenkomst van een dorp in Frankrijk. Maar reageert ook op borden die bedoeld zijn voor een secundaire weg dus het is niet foutloos. Ben tevreden.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe