MarcoO2

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    5621
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    226

MarcoO2 won de laatste dag op 18 februari

MarcoO2 had de meest gelikete inhoud!

Community reputatie

880 Excellent

1 Volger

Over MarcoO2

  • Titel
    L & K

Profiel Informatie

  • M/V
    Man
  • Beroep
    Gerechtsdeurwaarder en voorzitter OR
  • Interesses
    fotografie, auto(sport), mountainbiken

Auto

  • Merk
    Seat
  • Type
    Leon
  • Uitvoering
    Style Connect 1.4TSI ACT DSG-7
  • Motor
    1.4TSI ACT
  • Tuning
    helaas niet ;)
  • Transmissie
    DSG-7
  • Kleur
    Technic Grey
  • Bouwjaar
    2015
  • Eigenaar sinds
    2016
  • Kilometerstand
    55.000
  • Opties
    Ondanks dat in deze versie bij alles er al op of aan zit, heb ik nog de volgende opties genomen: Business Plus pakket, het Sound pakket en het Executive pakket. Dat levert de volgende opties op:
    · Media System Navi Plus met 6,5 inch touchscreen met hoge resolutie (800x600) en 3D navigatie, SMS functie en 10GB harde schijf, inclusief 3 jaar gratis kaart updates voor Europa, Bluetooth telefoon en audio-streaming, spraaksturing, CD/DVD-speler, 2 SD-kaartlezers, USB-aansluiting, Aux-in-aansluiting, iPod-aansluiting, DAB+ radio
    · kleurendisplay in instrumentarium
    · regensensor
    · lichtsensor
    · climatronic
    · cruise control
    · automatisch dimmende binnenspiegel
    · parkeersensoren vóór en achter met Optical Parking System en achteruitrijcamera,
    · donker getinte ruiten achter
    · automatisch dimmende binnenspiegel
    · Full-LED koplampen met LED dagrijverlichting
    · LED verlichting in achterlichten
    · Upgrade Sound met subwoofer in kofferbak en extra centerspeaker in dashboard
    · Alarmsysteem
    · Reservewiel
    · Panoramisch schuif/kanteldak
    · Sportstoelen vóór
    · Volledig alcantara/leder interieur
    · Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel
    · lendesteunverstelling beide stoelen
    · elektrisch inklapbare spiegels
    · rechterbuitenspiegel met parkeerstand
    · LED-interieurverlichting
  • Accessoires
    Geen.
  • 3rd Party Opties/Accessoires
    Geen.
  • Instellingen
    DVD-vrijschakeling / VIM (DAB+)
    Octavia III - Needle Sweep
    Snelheid van ventilator weergeven in AUTO stand
    Piepen bij contact + deur openen uitschakelen
    Gordelpiep uitschakelen
    Start-Stop uitschakelen
    contra-knipperen (zie filmpje, erg gaaf!!!);
    open- en sluit piep (mooi helder piepje, beter dan in m'n O2);
    carbon achtergrond MFD (heel subtiel, mooi!);
  • Radio- / Navigatiesysteem
    Multi Media System Plus met 6,5”scherm

Contact Methodes

  • Website URL
    http://marcoweening.wix.com/marco-weening

Recente bezoekers van dit profiel

2418 profielweergaven
  1. MarcoO2

    Je nieuwe aankoop

    haha ja een stapje terug is altijd ruk 😉
  2. MarcoO2

    fotografie

    Mooi dat het opgelost is. Ik heb op dit moment geen behoefte om het gat tussen m;n S120 en de 80D te vullen, maar mocht dit veranderen dan is de M50 zeker een optie!
  3. MarcoO2

    Hybride Skoda Superb?

    SCOOP: WORDT DEZE SKODA SUPERB FACELIFT DE EERSTE TSJECHISCHE HYBRIDE? Hij zit er al een tijdje aan te komen, maar is binnenkort eindelijk officieel: de gefacelifte Skoda Superb. De ruime gezinswagen zou ook wel eens Skoda’s eerste plug-inhybride kunnen worden. Volgens de geruchten zou de Superb bij zijn facelift de hybride aandrijflijn overnemen van de Volkswagen Passat GTE. Die bestaat uit een 1.4 TSI-benzinemotor van 156 pk en een elektromotor van 115 pk, goed voor een systeemvermogen van 218 pk. Het volledig elektrische rijbereik van de plug-inhybride Superb zal net als bij de Passat GTE om en bij 55 kilometer bedragen. Verder zal de Superb wellicht geen grote wijzigingen ondergaan. De lichtblokken en bumpers worden hertekend, en ook het interieur krijgt een lichte update. Midden 2019 zou deze gefacelifte Skoda Superb bij de concessiehouders moeten staan. https://www.vroom.be/nl/nieuws/scoop-wordt-deze-skoda-superb-facelift-de-eerste-tsjechische-hybride-21389?utm_source=vroom&utm_medium=content&utm_campaign=newsletter-daily-content&utm_term=news6
  4. MarcoO2

    Mijn Fabia III

    PM = Paus Mobiel?
  5. MarcoO2

    ff voorstellen.

    😁 check de naam van het bedrijf én kleur van de auto 😉
  6. MarcoO2

    Mijn Fabia III

    Heldere how-to. En, tevreden met het lichtbeeld?
  7. MarcoO2

    Seat Leon ST Style Connect 1.4TSI ACT DSG-7

    Zo, de nieuwe Golf wordt medio mei geleverd. Tot die tijd nog even rondknorren in deze trekker met handbak 😑 die D had P moeten zijn 😄
  8. MarcoO2

    Lekkere muziek?

    Dat zijn leuke concerten Frank!
  9. MarcoO2

    Hai!

    Welkom! Je hebt één van de meest onderschatte auto's in eigendom. Geniet ervan!
  10. MarcoO2

    Mijn Fabia III

    Dan is het toch per post, want als je meerdere posts vlak achter elkaar plaatst, worden die automatisch samengevoegd tot één post (en ga je dus over de limiet heen). Na een x aantal minuten kan je wel gewoon een volgende post plaatsen.
  11. MarcoO2

    Seat Leon ST Style Connect 1.4TSI ACT DSG-7

    Dat zou je wel verwachten, maar is dus niet meer zo. Wat mij betreft een designfout, want CC en schakelsitiaties horen niet bij elkaar.
  12. MarcoO2

    Seat Leon ST Style Connect 1.4TSI ACT DSG-7

    Ik moet zeggen dat deze "tussen-Golf" me prima bevalt. OK, het is met z'n 1.6TDI net een trekker als'tie start, en die handbak ruil ik ook met liefde weer in voor de DSG, maar verder is het een prima bakkie. Er zijn twee dingen die ik graag anders zou zien: 1) de electronische handrem, daar moet ik echt aan wennen. Wat ik logisch zou vinden, is dat'ie er in ieder geval op zou gaan als de sleutel uit het contact wordt gehaald. Ik ben gewend om de auto in P te parkeren en gebruik de handrem zelden. Nu moet ik er echt bewust aan denken. Als het dan toch elektronisch gaat, maak dan ook gebruik van de mogelijkheden zou ik denken. 2) de cruise-control. Als ik op de cruise-control rijdt en bijvoorbeeld de afrit nader, schakel ik terug om af te remmen op de motor. Als de CC erop staat, blijft'ie echter gewoon actief, ook na het (terug)schakelen. Dat leverde in de gladheid gevaarlijke situaties op: daar waar ik juist rustig op de motor wilde remmen en dus terugschakelde, gaf de auto vanzelf juist weer gas zodra ik de koppeling op laat komen. Met als gevolg dat ik alsnog harder moet remmen. Bij gladheid natuurlijk zeer ongewenst. Ik zou de CC willen laten vervallen bij terugschakelen, maar kan dat volgens mij nergens instellen.
  13. MarcoO2

    Seat Leon ST Style Connect 1.4TSI ACT DSG-7

    Herkenbaar. VOor mij de reden om gewoon weer voor de Variant te kiezen, ondanks dat ik de gewone Golf mooier vind.
  14. MarcoO2

    Seat Leon ST Style Connect 1.4TSI ACT DSG-7

    Ik zou dat niet zomaar achterop mijn auto hangen, eerlijk gezegd.
  15. MarcoO2

    Seat Leon ST Style Connect 1.4TSI ACT DSG-7

    Goede dakdragers scheelt driekwart van het geluid... kost je 150 euro en je bent klaar.