Ga naar inhoud

Mijn irritatie van de dag


MarcoO2
 Delen

Aanbevolen berichten

menno zal wel weer een A teveel getypt hebben........................

maar gewone houten tanden stokers zijn volgens mij nog gewoon verkrijgbaar hoor.

Makro ook wel eens gekeken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot mijn grote leedwezen heeft het HAK te Giessen behaagd om alle stamppotten uit hun assortiment te halen.

Als alternatief bieden zij een recept aan met aardapeelmeel als vervanger, schande !

Nu komt de wroeging ineens boven: had ik maar, als een recht in de leer zijnde DoomsdayPrepper, de schappen in mijn kelder tot de nok gevuld met deze praktische produkten.

Ze zijn er nu alleen nog maar in onze herinnering.

aangepast door hobbel de bobbel
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Foei! Hoe durft Hak! Dat ze jou dit aandoen!

Heb je Kassa en Radar al ingelicht en gevraagd of ze hier een complete uitzending aan willen besteden?

Hoe kan het toch zijn dat tot snot gekookte groenten, voor altijd achter glas vereeuwigd, voorzien van een fatalistische hoeveelheid suikers en zouten zomaar geschrapt zijn. Het is affreus.

Ze schijnen hun leven zelfs gebeterd te hebben, stoppen nu van alles in een potje, zonder zout toe te voegen.

Heb vroegah wel eens boontjes, doperwtjes, rode kool, e.d. uit z'n glazen potje gegeten en als je dan het echte equivalent eet (gewoon gedopt/geschild, zelf kort bereid) dan vraag je je af hoe ze het voor elkaar krijgen om het product zo te mishandelen... 8-)

aangepast door Captain Hook
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Hobbel: als je het echt nog zou willen hebben, loomt het soms de moeite om in winkels als Xenos of Action te kijken. Daar vind je nog wel eens grote restpartijen en kan jij wellicht je slag slaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk wel Erik, sterker nog hij zal me dankbaar zijn want hierdoor houdt hij meer ruimte over voor de vaten brandstof die hij achterin opstapelt.

Anders had hij twee keer moeten rijden......... één keer voor de brandstof en één keer voor de pallet met potten hutspot....

Nee ik denk wel mee voor hem, onze Hobbel heeft het de laatste tijd al moeilijk genoeg met al die traumatische ervaringen ( legoblokken / harde schijf / vernielingen / Kwh syndroom en nu met zijn hutspot ) dat we moeten hem wel weer een beetje in het goede levensspoor krijgen met zijn allen.

aangepast door EdK
Link naar reactie
Delen op andere sites

Haal de achterbank er maar uit en zet maar een flinke koffer op het dak, ruim de kelder maar vast leeg, en niet vergeten telefonisch bij de verschillende filialen wat pallets te reserveren, voor het op is. Lastig eigenlijk, die potjes. Had beter als bulktransport gekund.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, hartelijk dank dan maar weer voor de vele hartverwarmende reacties in deze kille tijden !

Vooral de serieuze melding van Ed, heeft mij meer helemaal uit de winterprut weten te trekken.

Alleen al de aanblik van zichtbare winterpret in glas (etiket maakt niet uit) heeft mijn vertrouwen in het menselijk vernuft en overlevingsvermogen weer enigszins hersteld.

Misschien kom ik het nieuwe directielid Van SNS nog eens tegen bij een Aldi, nu ook hij de buikriem zal moeten aanhalen.( Telfort reclame)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh weer een goede daad dit jaar ! Zou ik nu zo benedictis zijn baan kunnen overnemen ? Eindelijk een stampot revolutie in vaticaan en kan durex ook eens gaan sponseren !

Of ga ik nu te ver ???

Een gegoede morgen allen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

DVD speler besteld op 26/01 stond in promotie levering 2 à 3 dagen een week later nog niets. Gebeld en een vriendelijke stem aan de andere kant van de telefoon ' meneer hij is bij ons niet in voorraad hij komt op 8/2 bij ons binnen en sturen hem zo vlug mogelijk op'.

Vandaag nog steeds niets dus eens een Mail IPV een telefoon want dat kost mij enkel geld, deze avond bericht

Geachte M

Bedankt voor uw e-mail.

U geeft aan uw bestelling nog niet ontvangen te hebben.

We lichten u in dat uw bestelling een vertraging heeft opgelopen omdat uw product PIONEER Lecteur DVD DV-3022V uit voorraad was op het ogenblik van uw bestelling.

Wij verwachten dit product weer te kunnen leveren vanaf 4/03. Dit is echter de benaderende datum verstrekt door de fabrikant van herbevoorrading en kan gewijzigd worden.

Indien u niet wenst te wachten stellen we u de volgende mogelijkheden voor:

- we kunnen een gelijkwaardig vervangend product voorstellen dat onmiddelijk leverbaar is;

- we kunnen uw betaling omzetten in een tegoedbon om zelf een ander product uit te kiezen;

- we kunnen deze bestelling annuleren en volledig terugbetalen.

In afwachting van uw keuze staan we tot uw beschikking. Onze excuses voor deze vertraging.

Met vriendelijke groeten,

De Klantenservice

Een leveringstermijn van 1 a 2 dagen........zucht :(

aangepast door Snelle
Link naar reactie
Delen op andere sites

Behandeling/afhandeling behoort gewoon te funktioneren ZONDER dat de klant gaat lopen vragen 'waar blijven m'n spullen'.

M.a.w. Snelle had gewoon op de hoogte gesteld moeten worden dat levering vertraagd was, VOORDAT hij er zelf om ging vragen.

M.a.w. afhandeling van de opdracht is NIET goed.

Hooguit de afhandeling van de vraag 'waar blijven m'n spullen' is wat beter. Maar dan is de ergernis al ontstaan. Dat had voorkomen kunnen worden!

DVD speler besteld op 26/01 stond in promotie levering 2 à 3 dagen een week later nog niets.

...

een leveringstermijn van 1 a 2 dagen........zucht :(

Precies! En dat schept verwachtingen. Bedrijven die reclame maken met 'snel leverbaar' en vervolgens...vervolgens wordt het stil... en moet je maar afwachten hoe en wat...

Het zoveelste gevalletje van van alles beloven, maar doen, ho maar.

Beloof dan gewoon niet dat het binnen 1-2 dagen geleverd kan worden! Dan schep je ook geen valse verwachtingen...

En ik wilde nog iets roepen over marketing en reclame enzo, maar laat maar... ^_^

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Erik, zowat in elk bedrijf (ook bij ons) zijn de reacties aan de trage kant vind ik zelf.

Als er bij ons een klacht binnen komt, duurt dat vaak te lang eer er een goed antwoord naar de klant terug gaat!

Ik verbaas me erover dat dit zo bij ons gaat, maar weet dat het bijna overal is.

Oorzaak? Drukte, te weinig personeel, stress, weetikveelwatnognietmeer!

Ik vang het op door aan te geven bij klanten dat ze mij moeten contacten in het geval er een vraag is over iets!

Onze telefooncentrale bijvoorbeeld is helemaal een ramp, is ingevoerd een jaartje terug als verbetering om "sneller te reageren"!

Nou, er worden gelukkig weer echte telefonistes ingezet om klanten goed aan te horen en zo door te schakelen!

aangepast door Wasmachineman
klant = kant: typo "gespot" dankzij Boo!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies! En dat schept verwachtingen. Bedrijven die reclame maken met 'snel leverbaar' en vervolgens...vervolgens wordt het stil... en moet je maar afwachten hoe en wat...

Juist men moet zelf bellen en mailen wil je iets te weten komen.

Daarnet de bestelling geannuleerd beloven dat mijn geld binnen de vier dagen terug op de rekening zal staan.

Nu het toestel ergens anders besteld hier stond duidelijk vermeld dat het toestel beschikbaar is, ben nieuwsgierig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe