Ga naar inhoud

Mijn irritatie van de dag


MarcoO2
 Delen

Aanbevolen berichten

Zo, een nieuw topic! Een soort klaagmuur, zeg maar. Gooi hier al je frustraties eruit, en het hoeven geen serieuze problemen te zijn, ook die kleine dagelijkse irritaties zijn goed!

Om af te trappen: mijn irritatie van de dag is dat ik vannacht om 03.00 uur wakker werd omdat de vlammen boven het huis van mijn buren uitkwamen... één of andere idioot had een rondje door de wijk gelopen met rollen wc-papier, terpentine en lucifers... leverde een paar uitgebrande auto's en een compleet verwoeste tuin op. Was een liefhebberstuin van een oudere man, met een prieeltje, tuinhuisje, kasje, veranda... en nu is alles weg. Stelletje klootzakken!!!

Ik hoop 'm een keer tegen te komen..............

Kortom, ik heb uiteindelijk maar drie uur slaap gehad (en ben dus de rest van de dag behoorlijk geirriteerd...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei, dat is zwaar klote! Zo'n gestoorde in je buurt die gelijk je rust verziekt! Ook voor deze crimineel is maar één straf en meer zeg ik niet! Hier hadden doden kunnen vallen??

Sterkte Marco en hopelijk krijg je een beetje beter gevoel later.

Link naar reactie
Delen op andere sites

goed idee dit topic, met een nare aanleiding helaas.

Ik heb me weer eens gestoord aan de reacties op de website van AT5 tav de door de politie doodgeschoten man. Werkelijk alles grijpt men aan om zijn vooroordelen en haatzaaierij te spuien.

Ook nu wist men weer, niet gehinderd door kennis van de feiten, dat het slachtoffer en de groep die de politie aanviel een Marokkaanse achtergrond hebben. Naar later bleek volkomen ten onrechte. Doodziek word ik daarvan, net als hoe men dan onderling elkaar voortdurend verrot scheldt. Vind dat wel een nadeel van de moderne media, vroeger bleef dat meer beperkt tot de eigen kring en nu word iedereen er mee geconfronteerd. Eigenlijk kun je dergelijke vuilspuierij natuurlijk ook maar beter aan je voorbij laten gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad Frank, zo'n idioot in de buurt wordt je niet blij van! Voorlopig is mijn vrouw bij ieder geluidje weer wakker!

En 't is inderdaad levensgevaarlijk: die houten aanbouwen die in de fik stonden, stonden tegen het huis aan. Wij hebben ons suf gebeld aan de deur, maar kregen ze niet wakker... gelukkig hadden andere buren (die we wél wakker kregen) de sleutel, dus die zijn naar binnen gegaan en hebben ze wakker gemaakt.

Echt joh, als je die eikel tegenkomt met z'n flesje terpentine in z'n hand.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Camerabeelden zouden toch handig zijn in zo'n geval. Het is te hopen dat de dader(s) gepakt word(t)(en), toch een vervelend gevoel idd.

Iets anders, bij ons in de straat wonen sinds enige tijd een paar studentes, ik vermoed "Gooise of Leidse Meisjes". Niet onbemiddeld, want pa huurt voor elk gewoon een huis van €1500 p/m.

Inmiddels worden ze door de hele buurt, waar het over het algemeen heel rustig is en men redelijk rekening houdt met elkaar, volledig uitgekotst. Bij mooi weer buiten op straat gaan zitten drinken met de ramen open en de speakers in de vensterbank op vol volume, feestjes tot diep in de nacht. Echt heel irritant, vooral die houding van "wij hoeven met niemand rekening te houden en doen gewoon precies wat we willen". Afgelopen weekend blijkbaar weer raak, gelukkig waren we er niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En m'n frustratie is zojuist vergroot... de betreffende oudere buurman was vannacht niet thuis (zijn zoon wel). Wij zouden de verbrande zooi op gaan ruimen voordat de buurman thuis zou komen. Maar dat mag dus niet van de verzekering, dat moet tot woensdag blijven liggen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel Marco ik hoop dat die miezert wel opgepakt wordt maar ik hoop voor jou dat je hem niet tegenkomt !

Want ik zie de buil al hangen, moeten wij je Skoda elke week wassen , en daarna je bezoeken in die woning met tralies !

Maw jij zou nog zwaar de pineut zijn !

Maar alle aangifte gedaan voor poging tot doodslag ?

en vernieling ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezien de omvang van deze brandstichtingen kan dit toch haast niet door 1 enkele idioot gepleeg zijn, maar lijkt het eerder op een georganiseerde actie,

Het doel van deze actie gaat ons begrip te boven, misschien iets te doen met de datum, wat nog niets zegt over de identiteit van de dader(s)

Ik ga toch maar weer mijn bewakingscamera opnieuw installeren, gericht op mijn parkeerplaats.

aangepast door hobbel de bobbel
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Ed: ja, daar heb je ook wel gelijk in. Als je zo'n kl**tzak op z'n bek slaat, zit je zelf langer vast dan hij waarschijnlijk... Er is inderdaad wel aangifte gedaan door de betrokkenen. 't Is niet de eerste keer, vorige week is er ook al een auto uitgebrand één wijk verderop. Dus hopelijk wordt hij of zij snel gepakt...

@ hobbel: 't is inderdaad compleet doelloos... voor een gezond iemand niet te begrijpen! Vaak is het wel één persoon, want eerlijk is eerlijk: als je een paar flessen terpentine bij je hebt, is iets in de fik steken een kwestie van seconden. Snel doorlopen of fietsen, een paar straten verder weer een paar seconden, enzovoort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn irritatie van de dag....

MEZELF, IK!

Wat ben ik een l#l. Rij ik uit mijn werk, vermoeid... helemaal klaar. Laat geworden. Ik sta bij de uitrit van mijn werk met de auto. Komt links een auto, dan een fietser... rechts zag ik eerder al niets.

Dus wat doe ik, koppeling rustig omhoog en wil dan rechts gaan kijken. Maar terwijl ik de stoep oprol loopt er een vent 2 cm van mijn bumper verwijderd langs dus daar rij ik tegenaan (althans, hij stapte weg).

#$@%@#$@#^&%^& komt er uit die man, ik zeg sorry man en rij weg.

Ik voelde me SLECHT!

aangepast door EdK
vleeswaren gemaskeerd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog niet zo lang geleden is er bij die uitrit op een bijna vergelijkbare manier iemand doodgereden... dus 't is een bekend punt!

Maar je baalt dan inderdaad wel ff van jezelf... al ben ik blij dat je jezelf een l#l vindt, want er zijn genoeg mensen die dit soort ervaringen helemaal niet boeiend vinden...

aangepast door EdK
vleeswaren gemaskeerd
Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, in de trant van: moet je daar maar niet lopen, eikel! Sterker, je zult ze de kost moeten geven die niet eens weten dat een voetganger in zo'n geval voorrang heeft. Of die denken dat ze voorrang hebben als ze van rechts uit een uitrit komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk een nieuw topic, maar dan blijf je bezig.

Het is wel een ergernis.

Vanuit de subsidiale (suicidale) sector:

Aan ons automobilisten, wordt gevraagd het aantal door ons doodgereden INSECTEN te gaan tellen:

Dit gaat door middel van onze , toch al zo zwaar belaste kentekenplaat.

Aan het begin van uw rit, gelieve uw plaat te reinigen en de bijbehorende km stand te noteren.

Aan het einde van uw rit, het aantal geplette insecten op de kentekenplaat te TELLEN.

(dit lijkt me nu juist net een leuke klus voor de gesubsidieerde subsidieaanvragers )

Maar nee, wij , de toch al veelgeplaagde automobilsten, moeten een selectieve telling doen op de kadavers ,die aan de plaat, na het einde van de rit, op de plaat vereeuwigd zijn.

Daarna wordt U verzocht, het aantal kadavers en de bijbehorende km stand door te melden aan hun website.

Dit alles vindt plaats onder het mom van dat er in Nederland 1.500.000.000 insecten per jaar worden DOODGEREDEN, en dat hier paal en perk aan gesteld moet worden.

Ik verzin dit niet, deze actie komt uit Wageningen

aangepast door hobbel de bobbel
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die beesten horen ook niet op de autoweg thuis! Ga toch fietsen... ;-)

Straks moet ik ook nog het aantal insecten wat per mountainbike-uur in mijn mond/ neus terecht komt, tellen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kunnen er best eens meer dan 1.500.000.000 zijn! Ik heb ze niet geteld maar zag pas in Almere een auto staan, man die zat echt HELEMAAL onder! Kan zomaar alleen al voor die auto in de duizenden lopen, zal me ook niks verbazen als zelfs de binnenkant van zijn motorkap onder de beesten zit. Maar ja, op zijn kentekenplaat viel het naar verhouding wel mee :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Irritatie ?? meer verbazing over de ambtenarij in mijn woonplaats

Of ik zie het geheel verkeerd maar staat er nou een bordje teveel op die paal en zo ja welke ?

post-27-0-07474300-1306263829_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja ik zag het afgelopen week en dacht zoiets van , verboden in te rijden en indien u dit aan uw laars lapt rij dan in ieder geval maximaal 30 Km / pu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe