Ga naar inhoud

Mijn irritatie van de dag


MarcoO2
 Delen

Aanbevolen berichten

irritatie van een willekeurige dag:

Waarom is het nou toch zo moeilijk om richting aan te geven als je op een rotonde rijdt en ziet dat er ander verkeer aankomt, waarvan de bestuurder zich afvraagt, 'waar gaat 'ie heen?' :mad3:

Beetje meedenken c.q. anticiperen op anderen is blijkbaar teveel gevraagd... spam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog erger:

Er zijn van die idioten hier in de buurt, die (vooral 's-ochtends vroeg) rotondes verkeerd om nemen (dus met de klok mee, ipv tegen de klok in), Want dat scheelt weer een afslag als je van rechtuit komende, linksaf af wil.

Maar kom je dan zelf toevallig uit die richting dan moet je dus vol in de ankers omdat er zo'n idioot plotseling op jouw rijbaan staat, recht met z'n neus voor je! :o

Dat kunstje flikken zowel automobilisten als motorrijders. En als je dan toetert of een gebaar maakt van 'wat?!' dan krijg je nog een opgestoken vinger terug ook. spam

Wat bezielt zulk soort mensen? :mad3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb ik nog nooit gezien! Kwestie van gebrek aan innerlijke discipline, ach het is toch rustig, net als straat/weg inrijden met inrijverbod (1 richtingsverkeer). In de stad idem dito op fietspaden, zag je vroeger toch echt niet, dat men het fietspad ook doodleuk in de verkeerde richting benutte. Kruis je een fietspad et de auto, dan moet je nu in beide richtingen kijken om er niet een overhoop te rijden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog eentje, over nodeloze vervuiling.

Bij mijn vrouw d'r zaak worden vaak workshops gegeven. Voor dames die komen knutselen en keuvelen.

Gisteravond kwamen er weer de nodige aanrijden. Vrouwen 'pleuren' de auto's neer (fatsoenlijk parkeren is voor veel vrouwen ook een probleem), springen uit de auto en het eerste wat ze doen is een peuk opsteken en beginnen met SMSen. Nemen drie trekjes van een sigaret, kiepen 'm op de grond (vaak niet eens de moeite nemend om 'm uit te trappen) en lopen naar binnen toe. Terwijl er notabene prullenbakken binnen 2 a 3 meter afstand staan.

Met als gevolg dat na een middagje/avondje workshoppen door diverse damesclubjes, de straat weer bezaaid is met peuken. Moeten ze thuis, in hun eigen straatje eens doen! Maar nee, daar is het zo proper, daar staan ze iedere dag de stoep te schrobben. Waarom dan bij een ander wel? (veel dames afkomstig van een zeker voormalig-eiland, kerkdorp in Noordelijk Flevoland) :mad3:

Die workshops zijn alhier:

http://www.delftsblauwesieraden.nl/

http://www.casa-luca-beads.nl/

(sorry, ff reclame maken ;) )

Drugs, alcohol, geen opvoeding of een combinatie hiervan kan ook!

Dat betwijfel ik Frank.

Soms is het idd een 'petjes-auto'. Maar soms ook de snelle leasebak met ditto (asociale) GlaPaJo erin. :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat betwijfel ik Frank.

Soms is het idd een 'petjes-auto'. Maar soms ook de snelle leasebak met ditto (asociale) GlaPaJo erin. :blink:

Ook GlaPaJo's gebruiken van alles! Geloof mij maar, 's-nachts nog lekker op stap geweest met hulp van pilletje ofzo en gaaaaaaaaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

McD verpakkingen uit het raampje kieperen

Breek me de bek niet open.

Vrijwel iedere ochtend, op het parkeerterrein van PWN in Velserbroek (er zit een McD vlak in de buurt), is bezaaid met de beruchte rode bekers, papiertjes en piepschuimen bakjes. En op de beelden van de camerabewaking is het duidelijk te zien. Ze komen aanrijden (de petjes), hangen rond en zonder pardon kwakken idd die zooi uit het raam en/of achteloos over de schouder. spam

En ja, het parkeergedeelte voor het personeel is afgesloten door grote hekken 's-avonds, maar het bezoekersgedeelte is open voor iedereen c.q. ligt in een wandelroute van een stukje openbaar park.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eén ding is zeker: al die aso's, zowel in het verkeer als gewoon in de maatschappij, zijn zéér irritant! Maar wat doe je eraan? Soms kan aanspreken helpen, maar ik houd me ook regelmatig in... simpelweg omdat ik 's-avonds ook nog mijn vrouw weer wil zien. Frustrerend soms!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het hangt wel van de situatie af: als je met anderen bent kun je sneller iets doen tegen aso gedrag dan als je alleen bent!

Ik ben niet levensmoe en heb een gezin thuis die ik wel weer wil zien.

wat ik al eens gedaan heb is 112 bellen, en de situatie beschrijven.

Maar zomaar alleen op een aso-groep afstappen is suicide tegenwoordig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je helemaal niks doet, dan weet je zeker dat er niks zal veranderen...

Dus je spreekt alle dames dan natuurlijk op hun irritante rook en parkeergedrag aan? Anders helpt het natuurlijk nooit en blijf je je irriteren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het dus wel gedaan, niet uit moed of zo, maar waarschijnlijk omdat ik over 2 lontjes beschik, een lange en een korte.

Een groepje aso's trapte 2 jaar geleden mijn regenpijp met grof geweld van de muur in het voorbijgaan.

Dit gebaar triggerde volautomatisch mijn korte lontje en ik achtervolgde het groepje van drie ( nog net overzichtelijk qua aantal) en plukte de dader er tussenuit.

De twee anderen holden weg, ben met de dader, eigenlijk zonder verdere pressiemiddelen, naar zijn ouderlijk huis gelopen, het interesseerde hem eigenlijk niet zo.

In overleg met zijn vader heb ik geen aangifte bij de politie gadaan, die was mij daar dankbaar voor, want zoonlief had al het een en ander op zijn kerfstok.

Samen hebben wij de regenpijp gerepareerd, de vader (bouwvakker) zorgde voor de materialen.

Daarna nooit meer last gehad en wij groeten elkaar sindsdien als normale buren.

Mooi hè, jammer dat het nog geen Kerst is, of Oud en Nieuw.

aangepast door hobbel de bobbel
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Heb Ziggo Alles-in-één besteld.

Via de website kun je via 'mijn Ziggo' je gegevens en abonnementen terugvinden. Daar vind ik heel mooi al mn betalingen en abonnementen (TV en extra pakketten) terug. Ook is er een tab met Orders/bestellingen.

Ik dus zoeken daar naar de status van mn bestelling, maar vind deze daar niet terug. Dus gemaild dat ik mn brstelling niet terug kan vinden.

Dit antwoord van Ziggo:

Via de website heeft u onlangs een vraag gesteld over een bestelling.

De bestelling van het alles in 1 pakket staat goed in ons systeem, deze is pas zichtbaar op mijn ziggo als alles geinstalleerd is'

Dus maar weer gereageerd dat als het geinstalleerd is, ik de order/bestelstatus niet meer hoef te weten, want dan is het al gerealiseerd.

Dit antwoord van Ziggo:

'Pas wanneer het modem is geregistreerd gaan de veranderingen in zijn werk.

Daarom kunt u pas in MIJN ZIGGO zien wat het nieuwe abonnement is, als de administratie rond de registratie is afgerond.

U kunt namelijk de opdracht annuleren zolang de monteur nog niet geweest is en er is tot de registratie nog niets veranderd. In MIJN ZIGGO ziet u alleen de werkelijke, werkende abonnementen.'

Tsja, wat heeft dan bestelstatus voor zin???

Link naar reactie
Delen op andere sites

waar ik helemaal gek van word is het voortdurend gezeur van UPC over het aanpassen van mijn abbo. Heb alleen tv analoog en internet 40Mb. Meer hoef ik niet. Vandaag weer: wij hebben uw abbo tegen het licht gehouden. Nou prima, maar daar vraag ik toch niet om. Willen ook dat ik alles in 1 neem, maar mooi niet. Vaste telefoon is al jaren de deur uit en het werkt prima met 2 mobieltjes. En digitale tv ga ik wel doen als het niet anders meer kan of als m'n tv het begeeft. Gaat allemaal zo de papierbak in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezien mn a.s. onzekere pensioentoestand heb ik mn tv en internet abonnementen ook tegen t licht gehouden, (werd juist toen duister).

En op grond daarvan dus alles-in-een genomen omdat het me toch 10 euro per maand bespaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze nú weer bellen en zeggen we hebben uw ABO tegen het licht gehouden, dan stel je de vraag wie daar toestemming voor heeft gegeven.

Heb ik met KPN gehad en ook de vraag gesteld, staan ze met mond vol tanden.

Ze mogen dat namelijk niet

En daarop zeg je dat je ze wel weet te vinden indien je een aanpassing wil doen en dat je anders naar de concurentie overstapt

Werkt echt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe