Ga naar inhoud

Mijn irritatie van de dag


MarcoO2
 Delen

Aanbevolen berichten

Heb Ziggo Alles-in-één besteld.

Ik dus zoeken daar naar de status van mn bestelling, maar vind deze daar niet terug.

Vreemd hoor. Toen ik Alles-in-een bestelde kon ik deze bestelling direct zien staan. Stond bij dat het pakket tussen 14 en 20 juni bezorgd zou worden. Het werd de 14e. Bleef zo een paar dagen staan, zelfs na bezorging en activering. Daarna weer keurig updated.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd hoor. Toen ik Alles-in-een bestelde kon ik deze bestelling direct zien staan. Stond bij dat het pakket tussen 14 en 20 juni bezorgd zou worden. Het werd de 14e. Bleef zo een paar dagen staan, zelfs na bezorging en activering. Daarna weer keurig updated.

Zo hoort het toch ook? En zo verwachtte ik het ook. Maar hun reactie, is toch om te huilen! Crap om met Erik te spreken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag weer zo'n idiote motorrijder die de rotonde linksom nam! spam

We reden met een auto of vijf richting een rotonde (die in de rechtdoorgaande weg v.d. Oostvaardersdijk Almere - Lelystad) ligt. We remmen met z'n allen af om de rotonde te nemen (grootste deel, net zoals ik, wilde rechtdoor) en wat doet meneer de motorrijder (achterste in de rij). Geeft vol gas, gaat de auto's links voorbij en knalt met de wijzers v.d. klok mee, aan de linkerkant de rotonde over om vervolgens op de Oostvaardersdijk net een paar tegemoetkomende auto's te kunnen ontwijken (immers verkeerde weghelft). Wat een knurft.

En het was niet eens zo snelle gozer op een snelle racemotor, maar een wat oudere man, rechtop op z'n motor zittend. Maar wel een eikel en levensmoe. :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Niet mijn irritatie van deze dag, maar van een voorgaande dag:

Toen ik laatst weer eens wat foto's van een BMW rijtraining moest maken reed ik een paar keer mee in een BMW. Dan valt het op hoe weinig ruimte je krijgt voor zoveel geld. :o

In een BMW 3 serie kun je absoluut niet zitten achterin. :( Nou ben ik niet supergroot (1.90m) maar je kunt EN je benen niet kwijt EN je hoofd/nek moet je helemaal scheef houden om achterin te kunnen. Want die daklijn loop helemaal schuin naar beneden af. Met als gevolg dat je bij ieder hobbeltje een flinke klap op je kop krijgt en je schouders zitten klem tegen het raam aan, doordat je zo scheef moet gaan zitten.

Eigenlijk absurd dat zulke dure auto's niet eens fatsoenlijk plek bieden. Laat staan dat je daarmee op vakantie gaat en duizend kilometer achterin verkrampt moet zitten.

Nee, niet mijn ding. Dit zijn auto's hooguit geschikt voor bestuurder en 1 passagier ernaast en dan houdt het op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, volgens mij worden zulk soort auto's verkocht als zijnde geschikt voor VIJF personen! En ik zie nergens staan maat kabouter... :D

Zie tekst uit de BMW folder. Wederom een reden waarom ik marketeers/sales uitspraken altijd verafschuw, het is (vrijwel) altijd bezijden de waarheid.

spam

Link naar reactie
Delen op andere sites

jij mag 1,90 mtr misschien niet groot vinden, maar je bent met je lengte net als ik met 6 cm erbij toch een mens wat boven het gemiddelde zit.

En het gemiddelde wordt als ik goed heb ergens op 1,75 mtr gelegd

En de nederlanders zijn in algemeen groter dan de gemiddelde europeaan !

En doordat NL zo'n klein lullig landje is en blijft wordt er dus geen rekening met ons gehouden.

Dus voor ons geen BMW 1 tot 300 serie, want dat zijn starters wagentjes waar wij niet inpassen !

En ik zou niet eens een BMW auto willen hebben, motorfiets wel hoor !

Link naar reactie
Delen op andere sites

In een BMW 3 serie kun je absoluut niet zitten achterin. :( Nou ben ik niet supergroot (1.90m) maar je kunt EN je benen niet kwijt EN je hoofd/nek moet je helemaal scheef houden om achterin te kunnen. Want die daklijn loop helemaal schuin naar beneden af. Met als gevolg dat je bij ieder hobbeltje een flinke klap op je kop krijgt en je schouders zitten klem tegen het raam aan, doordat je zo scheef moet gaan zitten.

Eigenlijk absurd dat zulke dure auto's niet eens fatsoenlijk plek bieden. Laat staan dat je daarmee op vakantie gaat en duizend kilometer achterin verkrampt moet zitten.

Nee, niet mijn ding. Dit zijn auto's hooguit geschikt voor bestuurder en 1 passagier ernaast en dan houdt het op.

Helemaal niet absurd dat je hierin niet goed achterin kunt zitten! Vind ik.

Dan kies je toch gewoon een andere wagen die wel ruim genoeg is?

BMW biedt veel rijplezier en daar wordt altijd voor gekozen als met BMW koopt. Achterwielaandrijving!

En jij vind het een dure auto maar dat is persoonlijk, toch?

't Is maar net hoeveel je wilt uitgeven.

De meeste BMW-3 serie rijders zullen wel DINKY's zijn!

Want ik kies ook geen BMW vanwege o.a. de kids die meegaan!

aangepast door EdK
typo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ergernis was gisteravond, of liever gezegd vannacht.

We kwamen terug van een dinertje in Wassenaar, en bij Utrecht wilden we de A28 op, richting Amersfoort.

Vergeet het maar, weg afgesloten en geen omleidingsroute aangegeven.

Dus doorgereden richting Bunnink/Zeist, om daar dan maar de afslag te nemen.

Ook daar nachtelijke werkzaamheden, 3 banen gesloten en nog 1 baan open. Uur lang in de file gestaan.

Afslag dicht. Uiteindelijk maar doorgereden naar Arnhem en daar de A50 gepakt.

Om tien vertrokken, normaal gesproken keap aan twee uur rijden.dus nu 3 uur...

Als ik dat had geweten, had ik gelijk de A44 gepakt en via Amsterdam gereden.

Voordeel was vanmorgen wel weer dat we lekker uitgeslapen hebben tot half tien :) stttttttttttttttttttniet verder vertellen..:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

beter dat jij dat snachts hebt dan wij dat allemaal overdag !

Maar heb er ook wel één hoor

29-6 waren er een paar achterlijke die zo nodig in Adam ZO een overval moesten doen

Dat nog daar aan toe maar dan vluchten ze over de A2

En dat is ook nog niet zo heel erg

Maar dat die lullo met 240 over de kop slaat ............

Als je dan niet kunt rijden laat het dan aan een ander over !!

Gevolg ik moest naar Weert voor me werk en heb er 4 hele uren over gedaan !

Leuk vervolg was dat degene die me weeklijst controleert me belde waarom ik heen er 4 uur over had gedaan en terug 2 1/2 uur

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blond Marco, dus maar uitgelegd

Opmerking erna, goh reisuren zijn excact hetzelfde als je werkuren !

En toen hoorde ze aan haar kant tuut tuut

Dag erna wel even de afdelingschef verwittigd hierover, en die heeft even gekeken of van mij en collega er niets was geschrapt aan uren

Wat niet het geval was en gelukkig voor haar anders had ze nu rood haar gehad !

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee hoor net zo gezellig voor mij en collega

Alleen voor haar minder, ze was rood geweest ipv blond !

Maar ach we zien het ook wel met de planning hoor, die beste mensen zijn A-technisch en kunnen dan inschatten hoeveel werk jij aan een storing hebt !

Heb ze wel eens gezegd hoor dat ik het knap vond dat zij een storing op 2 uur in konden plannen terwijl ik al aan omschrijving kon zien dat je minimaal 4 uur kwijt bent !

En op zich niet erg maar als je dan meerdere bonnen mee hebt en je al aangeeft van bel die laatste klant nog niet vandaag , maar morgen als ik met eerste bon klaar ben !

En het dan niet doen, en dan loopt het inderdaad uit naar 4 uur en bel jij met planning van bel de laatste maar af want dat ga ik niet meer redden !

Dan krijg je zo'n opmerking van, ja maar ik heb ze gebeld en er wordt op je gerekend !! Ook met avondeten en ontbijt is mijn wedervraag dan !

En dan is het stil en gaat men toch weer één en ander terug plannen en bellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ach ja dit is misschien geschreven op laconieke wijze , en het is geen dagelijkse kost hoor maar het komt gewoon wel eens voor !

En het is een irritatie uiteraard want anders gaan we Off Topic , maar een irritatie kun je op meerdere manieren benaderen en dit is vaak mijn wijze hiervan !

En ik weet donders goed dat plannen niet de makkelijkste klus is, want je doet het vaak niet goed als planner ( zelf ook moeten doen toen ik een jaar op kantoor zat )

En ik heb het nog steeds reuze naar me zin in het bedrijf ondanks dat er wel dingetjes zijn dat je denkt van kan dat nou niet anders ??

Maar dat zijn dan weer punten die je dan weer aankaart tijdens een vergadering.

En als je een eventueele oplossing weet geef je die er ook bij, want alleen maar brullen van dat en dat is waardeloos en je onderbouwd het verder niet.

Wel daar kan de tegenpartij ook niets mee met gevolg er wordt ook niets mee gedaan !

Link naar reactie
Delen op andere sites

De beroerde service en algehele incompententie van wat zich tegenwoordig post nl noemt. spam

Wat een eikels. Nu gaat het de laatste jaren sowieso bergaf met de dienstverlening/service (volgens mij kennen ze het woord service niet eens meer). Na de opheffing van de postkantoren en het feit dat je als klant verbannen wordt naar supermarktmedewerkers die er ook nog ff de pakjes bij moeten doen, is de dienstverlening er niet beter op geworden.

Ik verzond vorige week twee pakketten naar België. Twee volkomen indentieke dozen, zelfde gewicht, zelfde etiket, zelfde frankering. Keurig twee barcode stickers gekregen met de track&trace codes. So far so good. Eén v.d. barcodes was ook prima te volgen via de online service en die werd vandaag al afgeleverd op het adres in België. Prima (toevalstreffer?) zou je zeggen. Maar het andere pakket is in geen velden of wegen te bekennen. Online (bijna een week later) nog een onbekende code. Vervolgens ga je zoeken naar de klantenservice, na allerlei open deur suggesties op de website van postkneuzen.nl vind je dan een telefoonnummer. Een 0900 nummer waar ze 45ct per minuut voor durven te vragen met een maximum van 22,50!! Zijn ze nou helemaal van de p*t gerukt. Zelfs als je vragen wilt stellen over een dienst waar je al voor betaald hebt, moet je nogmaals betalen. Afijn, via via een gewoon telefoonnummer gevonden wat je kunt bellen, daar proberen ze je eerst met tig menu's en allerlei verwijzingen wel weer terug te sluizen naar het betaalde 0900 nummer, maar zowaar uiteindelijk krijg je een mensch van vleesch ende bloed aan de lijn.

Vertel het verhaal, geef de twee (opeenvolgende, bijna identieke) barcode nummers op en die beste mevrouw ziet dat een v.d. pakketten is afgeleverd (ja dat wist ik ook wel), maar dat de ander nog ergens rondzwerft. "waar dan?" vraag ik, want "de barcode wordt niet herkend". "dan moet u eens uw eigen postcode als bestemming invullen" was de suggestie. Mijn eigen postcode? :blink: En wat blijkt, ze hebben het tweede pakket (identieke, zelfde adreslabel, zelfde trace etiket en met correct ingevuld bestemmingspostcode) gesorteerd om bij mij (= de afzender) af te leveren! :mad3: Daar zijn ze blijkbaar toch achtergekomen en is de zending weer teruggehaald en opnieuw naar het sorteercentrum gebracht. De voorzichtige schatting was dat die tweede doos dan ergens eind deze week, begin volgende week wel op z'n bestemming zou aankomen en dat wellicht ik morgen of overmorgen die tweede barcode wel zou kunnen inzien op tracktrace.nl.

Tjonge, jonge... :badmood:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar wordt je niet blij van! Wat mij vooral stoort is het feit dat je:

- betaalt voor een dienst;

- er voor dat geld vanuit gaat dat het goed gaat;

- en vervolgens NOGMAALS moet betalen als ZIJ hun werk niet goed doen...

Gelukkig heb ik een andere ervaring met hen: gisteren een nieuw objectief (voor de liefhebbers: een Canon 100-400mm f/4.5-5.6 USM) besteld, vandaag bezorgd, en het hele traject was volledig te tracken! Het kan dus wel... en gelukkig maar, want dat objectief wilde ik persé voor het weekend hebben!

Link naar reactie
Delen op andere sites

postkneus punt nl. En dit is niet de eerste keer dat zulk soort dingen gebeuren.

-Hoe vaak we wel niet post voor de buren krijgen, gewoon enveloppen voor drie verschillende huisnummers in één en dezelfde brievenbus. En als je dat dan meldt, haalt men de schouders op.

-Pakjes die er meestal 1-2 dagen over doen, maar regelmatig een week 'zoek' zijn en dan plotseling toch bezorgd worden

-Track&Trace die aangeeft dat het pakje helemaal niet bestaat, terwijl het toch bezorgd wordt.

-Track&Trace die aangeeft dat het pakje onderweg is, en onderweg is, en onderweg is...

Baliemedewerkers die geen idee hebben van de tariefstelling (gelukkig zoek ik dat zelf vantevoren uit)

Dus tja... wat dat betreft worden we wel steeds meer een derderangsland met die falende service en afnemende nauwkeurigheid. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe