Ga naar inhoud

Mijn irritatie van de dag


MarcoO2
 Delen

Aanbevolen berichten

pas nog, een pakket met een waarde van ruim € 1.000,00, waar voor getekend moest worden: gewoon bij mijn overburen afgegeven, ik had niet eens een briefje in de bus. Bizar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

postkneus punt nl. En dit is niet de eerste keer dat zulk soort dingen gebeuren.

-Hoe vaak we wel niet post voor de buren krijgen, gewoon enveloppen voor drie verschillende huisnummers in één en dezelfde brievenbus.

Daar is een heel makkelijke oplossing voor, en het is misschien minder leuk voor die buren maar die gaan bij mij altijd weer de brievenbus van de TNT of hoe ze ook mogen heten heden ten dagen

Kunnen ze het weer een keertje gaan proberen !

Ook altijd leuk, jij stuurt mij een brief of pakket en doet er te weinig op aan postzegels

Dus jij maakt die fout !

Ik krijg de brief of pakket op de mat met een porto boete of je die dan wil betalen

Wel dacht t niet he, dus 3 weken later krijg je een herinnering van het portobedrag en of je het voor die en die data wil betalen.

Dacht t niet hé !

En dus krijg je daarna nog een keer een brief met het portobedrag erop en verzoek te betalen voor die en die datum

Dacht t niet hé !

En dan hoor je nooit meer wat tot dat er weer eens iemand te weinig postzegels plakt en krijg je het circus weer !

Maar iemand wil mij een pakket of brief sturen en die maakt de fout en sorry maar daar ga ik niet voor boeten !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit ontving ik vandaag onterecht per EMAIL ontvangen: Zomaar een 'vergissing in t mailadres. Je schrikt je gewoon te pletter. Men doet maar...

Betreft :

Uw schuld aan Ziggo (Rechtsopvolger van @home, Casema en Multikabel) ad € 2.174,76

Dossier :

7XXXXXXXXXXXXXX9

Den Haag, donderdag 14 juli 2011

Geachte heer XXXXXXX,

Helaas hebben wij moeten constateren dat u niet van de gelegenheid gebruik wenst te maken om bovenstaande schuld in der minne te schikken.

Momenteel zijn wij een procedure aan het voorbereiden voor de Rechtbank.

In de dagvaarding, die binnenkort aan u zal worden uitgereikt, staat de datum waarop u aan de rechter kunt verklaren waaraan u het recht ontleent rekeningen onbetaald te laten. Aan deze procedure zijn hoge kosten verbonden, welke volledig op u verhaald zullen worden.

Indien u dit wenst te voorkomen, dient u het verschuldigde bedrag ad. € 2.174,76 binnen 3 werkdagen na dagtekening van dit schrijven bij te laten schrijven op bankrekeningnummer 55.25.90.363 van de ABN AMRO t.n.v. St. Derdengelden DRA Debt Recovery Agency te Den Haag onder vermelding van dossiernummer 7XXXXXXXXXXXX. U kunt uw betaling tevens verrichten via

iDEAL.

Hoogachtend,

EDR Incasso

H. XXXXXXXXXXX

Tel. +31(0)70-XXXXXXXXXX

aangepast door FredV
Link naar reactie
Delen op andere sites

En jij een mail gestuurd van kom maar op met die rechter !

En als ik in gelijk wordt gesteld verwacht ik van uw zijde 1000 euro vanwege valse beschuldiging en kosten die ik door geen arbeid heb kunnen verrichten mis ben gelopen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, PER MAIL.

Heb ze telef gesproken dat dit echt van de pot is gerukt en dat ik wel t eea van hen verwacht.

Ach meneer, als u zegt dat het niet voor u is, schrappen we toch uw mailadres uit ons bestand?

Heb gezegd dat dit echt onvoldoende is en dat ze met meer over de brug moeten komen.

Het blijkt overigens dat de persoon in kwestie, die ze moeten hebben, in Schev woont, dus combinatie mailadres en huisadres klopt niet.

Vlgs incassobureau krijgen ze zo die gegevens van Ziggo,

Ik zei dat ik dan toch wel verwacht dat zij die gegevens controleren voor ze rücksichtlos zo'n mail versturen.

En ik begrijp het echt niet, mijn naam begint toch niet met een E ?

aangepast door FredV
Link naar reactie
Delen op andere sites

Irritatie van de dag: asociaal vervuilingsgedrag.

Was vanochtend op de fiets, via een omweg (mooie bospaadjes e.d.) naar de stad gefietst. Zie ik op een gegeven moment een stel van middelbare leeftijd naast de fiets in het gras zitten (wel een beetje tokkie/zigeuner types) en een soort van picknick houden. Zitten wat koekjes te eten en uit pakken sap te drinken. Prima verder. Knikte nog goedemorgen.

Afijn, waar ik al bang voor was. Op de terugweg kom ik daar weer langs, en ja hoor :mad3: alles in het gras achtergelaten. Lege verpakking van de koekjes en lege melkdrink verpakkingen. Gewoon zo zonder meer in de berm achtergelaten, terwijl nog geen 100 meter verderop een prullenbak staat. spam

Is het nou zoveel moeite om, of je eigen troep mee te nemen, of het in die prullenbak te doen! :mad3:

Ik heb het plastic bij elkaar gepakt en in die prullenbak gedaan. Het is toch triest, die moraal (of liever gezegd het ontbreken ervan) tegenwoordig.

Zie dit ook dagelijks gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zie ik inderdaad hier in 't bos ook veel te vaak gebeuren! Zwaar asociaal! Moet eerlijk zeggen dat ik niet vaak dan zelf maar op ga ruimen, dus mijn complimenten dat je dat deed Erik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heel triest. Ik heb vanochtend iemand op de parkeerplaats van de supermarkt aangesproken met de mededeling: neemt u me niet kwalijk, maar ik denk dat er iets mis is met uw richtingaanwijzer. Wel een merkwaardige storing: alleen bij het verlaten van rotondes doet hij het niet, functioneert verder normaal. Totaal verbouwereerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

afgelopen week dat ik uit frankrijk kwam van vliegeren reden we in België en in de middenberm over 50 Km niets anders dan vuilniszakken om de 100Mtr vol met afval

Ja dus afval wat in een periode blijkbaar gewoon uit de wagens geflikkerd wordt !

Ik vind het te triest voor woorden, want hun auto mag dus niet smerig worden maar het milieu dus blijkbaar wel !

Oftewel wij allen mogen hun vuil hebben !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat soort overtredingen door pure gemakzucht (of gemakszucht :blink:) moet gewoon flink beboet worden. Ik zie ook wel eens mensen gewoon milkshakes oid uit het raam pleuren.

In Amerika krijg je standaard $500 boete. Dan leer je het wel af en er ligt minder afval op straat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat soort overtredingen door pure gemakzucht (of gemakszucht :blink:) moet gewoon flink beboet worden. Ik zie ook wel eens mensen gewoon milkshakes oid uit het raam pleuren.

In Amerika krijg je standaard $500 boete. Dan leer je het wel af en er ligt minder afval op straat.

twee jaar terug was het hier ook al 250 eurie hoor !!

En zal uiteraard al weer hoger zijn

Maar uitdelen dat moeten ze eens gaan doen, maar ja een heter daadje das vaak het probleem !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De irritatie van gisteren:

Zet mijn auto op een parkeerplaats altijd zo neer dat er aan beide zijden nog een vak vrij is. Dan kan niemand in de verleiding komen weer eens lomp z'n deur open te gooien en krassen en/of deuken te maken. Zo ook afgelopen zaterdag weer. Reed naar de markt en daar is altijd een heel ruim en groot parkeerterrein wat nauwelijks voor de helft vol staat. Zet de auto echt helemaal vrij neer. Diverse vakken leeg tussen de dichtsbijzijnde auto.

Kom op een gegeven moment teruglopen en zie vanuit het vak naast mijn auto een donkerblauwe petjesauto lomp wegrijden. Waarom 'ie daar stond was me een raadsel, want er waren her en der, en dichterbij de markt, veel meer vakken vrij.

En ja hoor, :mad3: de retarded petjes-piepeltjes hadden hun deuren zodanig open gesmeten dat de handgreep van mijn (cappucino kleur) auto nu blauw geschaafd was. spam

Stelletje lomperikken. :mad3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@CH, daar heb ik ook zo'n PIEP schijthekel aan! Ik parkeer inderdaad ook altijd vrij, liefst nog ietsje scheef als het wel vol is zodat ze nooit met 2 deuren tegelijk kunnen slaan aan één kant. Als ik de keuze heb zoek ik zelfs een plek waar je moet fileparkeren, liever mijn nummerplaat (of die van de ander) dan de zijkant.

Man, wat een stelletje PIEP! Ze moeten gewoon uitkijken, *****! En als zoiets wel gebeurd, laat je gegevens achter. Je bent *** niet voor niks verzekerd!

Pff, en het is niet eens mijn eigen auto. Ik kan daar zo boos om worden, die mensen zijn echt te triest voor woorden! :ablow:

Was het nog weg te poetsen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb flink zitten boenen met een beetje poetsmiddel en het is vrijwel weg, maar je merkt wel dat er nu een ruwe plek zit, omdat er toch wat van de glanslaag afgeschaafd is door die knurftenauto. Maar het blauw is vrijwel weg.

aangepast door Captain Hook
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe