Ga naar inhoud

Mijn irritatie van de dag


MarcoO2
 Delen

Aanbevolen berichten

Sla je deur maar eens helemaal open, dat red je vrijwel nooit in de vakken... Zo hard zwaaien ze dus de boel open. Kijk als ik uitstap en het is krap dan doe ik mijn hand tussen het portier en de andere auto, tegenwoordig met deze nieuwe zoek ik zelfs een andere plek... Vroef of laat is het zover maar dat stel ik liever nog even uit.

Zonder van die boete trouwens, hoeveel denk je dat het zal worden Menno?

Link naar reactie
Delen op andere sites

geen idee. Misschien heb ik mazzel. Ben weleens meer geflitst, zonder dat ik er ooit iets van heb gehoord. Enige boete's die ik ooit krijg zijn dit soort. Marijke zei ook dat het haar ook zou zijn gebeurd. Je moet echt weten dat er zo'n ding daar staat, anders ben je geheid de lul. Had ook geen Nuvi aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff dat zijn twee van die herkenbare irritaties... zowel die "nét-te-hard-boete" als die deur in je portier... en zeker als het totaal onnodig is (veel vrij parkeerruimte), dan frustreert dat behoorlijk...

Mijn irritatie is van een heel andere orde: JEUK!!!!

Jullie hebben gezien hoe ik vorige week terug kwam van een rondje mountainbiken op de Amerongse Berg. Leuk, aardig, prima. Totdat de dag erna overal bultjes ontstonden... in de holtes van ellebogen, in mn knieholten, in mijn liesstreek, op mijn borst... jeukt als een gek! Toen mijn zwager maar eens gebeld, die had exact hetzelfde...

Oftewel: eikenprocessierups, bedankt...

aangepast door MarcoO2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ben nog niet bij de dokter geweest, maar ga dat nu denk ik alsnog even doen. Heb er inmiddels ook een zeer geirriteerde keel, benauwdheid op de longen en een neus waar alles uit loopt bij. En die gekke brandharen zijn ook een bekende veroorzaker van flinke keelontstekingen, dus daarmee neem ik neit teveel risico.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog afgezien van de zielige hybride rijders die links en rechts je inhalen op de A9, ruim boven de toegestane snelheden en dan vol in de ankers gaan bij die paar flitskasten en vervolgens weer ecomotivologischgroen verkwistend gas geven. (volkomen zinloos). <_<

Komt er zo'n porsche idioot, haalt rechts in, half over een verdrijvingsvlak, zie ik in de verte verdwijnen, vol in de remmen bij een flitspaal. En 10km verderop rijd ik 'm weer voorbij (ik continu 105km/h op de cc), hij telefoon aan z'n oor, half over de vluchtstrook rijdend, tussen twee vrachtwaggels in. Waarom zijn zulke trieste figuren nou altijd zo rolbevestigend bezig? :mad3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat zijn ook van die lui die te beroerd zijn om richting aan te geven, denk ik

Richting aangeven? Da's voor sukkels. Je gaat toch zeker geen richting aangeven met je trendy leasebak? Al helemaal niet als je ziet dat iemand anders verwacht (en wacht bij een rotonde) dat verkeersdeelnemers met elkander rekening houden. spam

Heb vandaag weer eens zitten tellen. Vanochtend > 15 voertuigen met van die stropersbundels in één van hun koplampen (lampje verkeerd gewisseld en foutief teruggezet), vanmiddag slechts een tiental. En maar 20 voertuigen met een defect aan de verlichting. En daarvan was een groot deel een voertuig met CAN bus funktionaliteit die keurig meldt DAT er een lamp kapot is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erik je ziet weer helemaal fout, ze bezuinigen op hun knipperlampjes zodat ze langer meekunnen ! Snap dat nou eens ! Weet je wat ze betaald hebben voor die porsche, wel dam zul je op andere dingen moeten bezuinigen.

En dat is dus op carkit en knipperlampjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze bezuinigen op hun knipperlampjes zodat ze langer meekunnen !

Oh, is dat het? :notworthy:

Daarom heb ik er LEDs (made in Germany) in gezet, die gaan (als het goed is) nooit meer kaduuk. En...kan ik mijn LED-pinkers ongebreideld benutten.

wel dam zul je op andere dingen moeten bezuinigen.

Op één ding is in ieder geval bezuinigd, op grijze cellen... en die komen nooit meer terug (als ze al ooit aanwezig geweest zouden zijn). :P

aangepast door Captain Hook
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, beetje lief zijn voor die leaserijders.

Ik ben er zelf ook een en ben ook zeker niet altijd bezig om zo zuinig mogelijk te rijden met mijn 1.2tsi. Dat heeft er echter niets mee te maken dat mijn baas de benzine betaald maar omdat ik rijden leuk vind en dus ook wel eens gas geef. Ik ben overigens wel eens aan de kant gezet voor geen richting aangeven. 60 euri lichter...

Ik geef (gaf) bij het wisselen van baan alleen richting aan als iemand dat ook ziet. Tegenwoordig toch maar altijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe