Ga naar inhoud

Mijn irritatie van de dag


MarcoO2
 Delen

Aanbevolen berichten

ja, soms denk je idd, voor wie doe ik dat nou, maar het beste is toch er gewoon een vaste gewoonte van te maken. Net als stoppen voor een rood licht. Ook al is het een voetgangersoversteekplaats en is de betreffende voetganger al in geen velden of wegen meer te zien, b.v.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maakt het leven ook veel gemakkelijker en prettiger om een gewoonte van verkeersregels te maken. Anders heb je om de haverklap van die dilemma's die je bovendien vaak in fracties van een seconde moet oplossen.

En een ander groot voordeel: het geeft je min of meer het recht te schelden op verkeersdeelnemers die het minder nauw met de regels nemen en jou daarbij hinderen of irriteren...

aangepast door CaseyBasey
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vaste gewoonte aanleren om je richtingaanwijzer ALTIJD te gebruiken, dan hoef je er niet bij na te denken of je hem nu wel of niet moet gebruiken.

En je voorkomt dat om de hoek toch oom agent je staande houdt omdat je je richtingaanwijzer niet hebt gebruikt...:blink:

Verder hou ik ook van autorijden, maar aangezien ik de brandstof WEL zelf moet betalen, hou ik me toch maar in met planken....

Als mn baas het betaalde (en dan bedoel ik niet mn vrouw) moet je eens kijken hoe sportief ik dan altijd rij....

Link naar reactie
Delen op andere sites

En een ander groot voordeel: het geeft je min of meer het recht te schelden op verkeersdeelnemers die het minder nauw met de regels nemen en jou daarbij hinderen of irriteren...

Haha je hebt een punt! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah, dan mag ik dus rustig mijn gang gaan :P

Geen richtig aangeven als toch niemand het ziet... Ja m'n dunk, hoever is dat? Volgens mij hanteren de meesten 'als er niemand direct naast me zit' (zichtbaar via zijraam). Ik hekel me er al aan als ik het in de verte zie gebeuren, zo'n arrogante leasebakrijder die zichzelf te goed vind om ook maar iets van de regels toe te passen. Rechts rijden bijvoorbeeld (wie kan hem nou inhalen..), richting aangeven (hij weet toch waar hij heen gaat), bumperkleven (zie je niet dat hij harder wil?)...

Ik snap niet wat die mensen bezielt en zou best eens een week lang KLPD willen spelen... 8-)

aangepast door PC-fre@k
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo weet ik nog een leuke als er niemand in de buurt is: dat kun je toch rustig onbeperkt hard rijden... niemand in de buurt. :P

Waarom zou je stoppen voor een rood licht als er niemand in de buurt is?

Verboden in te rijden? Ach, wat maakt het uit, als er niemand in de buurt is...

Mag je niet op het fietspad met je auto, ach, wat maakt het uit als er niemand in de buurt is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

D'r is toch niemand hier die het standpunt "als niemand het ziet, dan mag het" verdedigt?

Wel als je een plasje moet doen :)

Dan wel Menno, dan verdedig ik het wel :)

Buiten de bebouwde kom, op de snelweg dus? maar dan weer niet bij een tankstation (heb ze weleens boete zien geven op TV)..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ergenis vandaag ?

Om 5,45 uur ging de wekker en om 6,15 loop je als één van de eerste op de zaak

De bonnen gepakt en de koffiekan gevuld en de water flessen

Dan nog even wat andere materialen en de wagen gevuld met de spullen

Daarna de loods uitgereden en de aanhanger met slijpmachine en verdere materialen aangehaakt.

En dan om 6,30 uur op pad richting het plaatsje EEN in Drenthe.

Na 2 1/2 uur gekacheld te hebben met een gangetje van 80 a 90 aangekomen

En toen ik het slagboom eiland zag begon me bloed al te koken, klinker wegdek ipv asfalt dus waarom een slijpkar mee ?

Maar goed misschien hebben ze nog een slagboom ergens op het park staan !

Dus wagen uit en de receptie in om me te melden, we weten helemaal niet dat je komt en er is ook geen stratenmaker en nu met de topdrukte komt het geheel niet uit dat je de helft gaat afsluiten van de in / uitgang

Dus maar aan de aangeboden koffie en bellen met zaak, wel planning had dus wel gebeld en klant had gezegd dat het goed was alleen klant wist van niets en denk dat ze nu nog aan het uitzoeken zijn wie JA heeft gezegd dat het goed was om te komen ...

Maar goed klus ging niet door en om 9,30 uur ging ik onverrichte zaken weer weg !

Maar niet naar de zaak, want had nog 2 bonnen , eerst dus naar Makkum om een slagboom af te stellen !

Wel idioot druk daar en bijna niet door te komen met de aanhanger erachter, dus dubbel geparkeerd en de receptie in om te melden ! Meteen weer een paar van die westerlingen als achterlijke toeteren !

Friese eigenaar, he man doe eens rustig en niet zo gestrest, je hebt vakantie en dat doe je maar in het westen !

Maar om bij de slagboom te komen moest ik de halve camping over om er tekomen , met die aanhanger erachter 20 duizend heuvels dat ik zat me alweer te ergeren in de wagen !

Maar goed redelijk snel weten op te lossen en camping weer afgereden en naar Den Oever toe om daar wat storingen op te lossen !

Maar wel die !@$!@#%@# slijpkar er nog steeds achter en met wind tegen was me top op de afsluitdijk 70Km / pu in zijn 4e versnelling.

Tsja en keren op een kade op den oever............. !~@$@$$)!$!$) ergenis weer, dat ik had het helemaal gehad en werd ik opeens gebeld of ik nog ff naar Den Helder kon gaan, wel toen ontplofte ik met gevolg dat de planner zei, kom maar naar de zaak want volgens mij ben jij hard toe aan je weekend !

En dat waren de meest geruststellende woorden van de hele dag !!

16.00 uur was ik weer op de zaak en werkuren bij elkaar zijn er 3 1/2 en de rest is alleen maar reis met die stomme kar achter me aan die ik voor Jan L mee had !

Op zaak aangekomen heb ik me bonnen gedumpt en ben zo de poort uitgelopen , had het helemaal ff gehad !

Zo dat lucht wel ff op zeg !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkt dus dat de planning dus wel degelijk heeft gebeld gister met de klant

En dat ik met de slijpkar er naar toe ben gestuurd is de fout van de monteur !

Die was er 3 weken terug als eerste voor de storing en had op bon moeten zetten dat er klinkers liggen

nadat hij had geconstateerd dat de lus na gemeggerd te hebben niet goed bleek te zijn en dus vervangen moet worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee, wat het is. Ken dat werkwoord niet, leuk om eens te gebruiken, net als tutoyeren. U gaat de zaak toch niet een beetje meggeren, he?

dit klinkt als je hebt de klok horen luiden maar je weet niet waar de klepel hangt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe