Ga naar inhoud

Mijn irritatie van de dag


MarcoO2
 Delen

Aanbevolen berichten

Maar het leukste is dat die treuzelaars ons petjes of lease rijders noemen

en die lease en petjes rijders noemen ons weer doordeweeks zondag rijders !

Maw we hebben allemaal wel wat te zeiken en bekijken het allemaal vanuit onze eigen ego........ look

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, jij was die bumperklever die voor me zat... :lol:

Weet je? Het is nooit goed. In het weekend heb je de te slome weekendrijders die niet uitkijken en denken dat ze alleen zijn op de weg.

En doordeweeks heb je al die agressieve leasemalloten (speciaal voor Marco: excuses voor deze uitspraak ;) ) die ook denken dat ze alleenheersers zijn op de weg. Kortom, we gunnen elkaar die centimeters asfalt gewoon niet meer. <_<

Vergeet mij niet! Ik ben al leaser sinds 1994!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn irritatie, die ontstaan is tijdens het lezen van de afgelopen zaterdagpost:

Ja, ik doe mee met Burgernet !

Aldus de aanhef van een keurig, op ambtelijke wijze dichtgelikte zware degelijke envelop van de gemeente en de politie.

Het gaat dus over deelname aan het signaleren van burgers over verdwijningen, misdaad enz.

Op zich een goed initiatief,

MAAR op de aanmeldkaart, waar je hele doopceel wordt gelicht, geboortedatum, emailadres, alle telefoonnummers, woon- en verblijfplaats, huisgenoten enz. moet je deze ingevuld terugsturen als een soort briefkaart (voor iedereen leesbaar) aan de andere kant staat een antwoordnummer.

Waarom geen envelop meegestuurd, die ik zelf kan dichtlikken, zodat niet elke postbesteller, of verwerker, mijn intenties en persoonlijke gegevens kan inzien?

Dit loopt niet goed af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jawel, ook dat zijn ze vergeten los van het feit dat: deze nieuwe auto's niet meer open gaan als je de ruit eruit breekt, bovendien zie je het alarm overduidelijk en is mijn navigatie niet uit te bouwen (mits je 1,5 uur de tijd hebt).

Zonde van hun tijd, mijn tijd en de schade... :doh2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

En doordeweeks heb je al die agressieve leasemalloten (speciaal voor Marco: excuses voor deze uitspraak ;) ) die ook denken dat ze alleenheersers zijn op de weg. <_<

Hé? Wat? Ikke? :)

MAAR op de aanmeldkaart, waar je hele doopceel wordt gelicht, geboortedatum, emailadres, alle telefoonnummers, woon- en verblijfplaats, huisgenoten enz. moet je deze ingevuld terugsturen als een soort briefkaart (voor iedereen leesbaar) aan de andere kant staat een antwoordnummer.

Waarom geen envelop meegestuurd, die ik zelf kan dichtlikken, zodat niet elke postbesteller, of verwerker, mijn intenties en persoonlijke gegevens kan inzien?

Dit loopt niet goed af.

Ik had diezelfde envelop. Maar.... met dit verschil: bij mij stond er "bij voorkeur invullen via internet" én er zat een antwoordenvelop bij...

Dat er is ingebroken in mijn auto. Rechter zijruit (passagiersdeurs) ligt eruit... Gelukkig ging het alarm af en zijn de "boefjes" hem gesmeerd. Ik hoef ze niet te omschrijven, iedereen weet hoe ze eruit zien... :mad3:

Da's klote! Succes met de afhandeling!

aangepast door MarcoO2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé? Wat? Ikke? :)

Ik had diezelfde envelop. Maar.... met dit verschil: bij mij stond er "bij voorkeur invullen via internet" én er zat een antwoordenvelop bij...

Da's klote! Succes met de afhandeling!

Het invullen via internet stond er bij mij ook,

maar een antwoordenvelop ontbrak, de aanmeldKAART gaf aan de ene kant ruimte voor je hele doopceel,

aan de andere kant van de kaart : " t .a.v. Relatiebeheer Burgernet, Antwoordnummer" etc, Postzegel niet nodig,

hoezo privacy ?

aangepast door hobbel de bobbel
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi waardeloos Ronald, weet jij op welk tijdstip van de nacht dit ongeveer gebeurde ?

Zo rond half 5 schijnt momenteel favoriet te zijn.

Strekte met de reparatie.

03:00 's nachts, afgelopen maandagmorgen. <_<

Hard op weg naar herstel. Nieuwe ruit zit er als het goed is in, Skoda De Waal pakt mijn schade heel netjes op. Regelen het verdere verkeer met de verzekering en de schadeafhandeling. Zeer netjes! Hebben vandaag zelfs de auto naar Carglass gebracht!!! :notworthy: Hier later meer over als hij daadwerkelijk gerepareerd is ;)

En de Politie, tjah die wil het liefst dat ik het tuig op heterdaad betrap en zelf staande hou.... :doh2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon die M16 of Uzi in stelling gaan brengen, nadeel kan wezen dat je je eigen wagen tot vergiet schiet als deze toch iets afwijkt ?

Maar ach daarna komen die gassies echt niet meer terug !

Link naar reactie
Delen op andere sites

afgelopen zondag, ik wil wat bestellen per Ideal en zie dat ik dan het product betaal maar dat de verzendkosten per Rembours worden gedaan.

Wat is dit voor een onzin dacht ik bij mezelf, dus ik mailen met die gasten en kreeg ook nog een antwoordt van ze terug

Bleek dat hun Ideal gebeuren op hol was geslagen en ze hadden dit per direct afgesloten zodat het niet fout zou gaan

En kreeg een korting aangeboden van de firma wegens mijn oplettendheid en ze konden het product toesturen onder rembours.

Maar omdat ik hier een hekel aan heb om grotere bedragen thuis te hebben en aan een postbode te geven, heb ik ze weer gemaild

of ik niet het bedrag incl verzendkosten kon overmaken op een rekening van hun met een opdrachtnr ?

Wel uur erna netjes een mail gekregen met een opdrachtnr en rekening gegevens van hun.

Dus meteen het bedrag overgemaakt met vermelding van opdrachtnr en het product

Nog een mail verstuurd met de mededeling dat ik bedrag had overgemaakt op rekening nr en een copy past gemaakt van me overmaking

Wel mooier en duidelijker kan het niet dacht ik !!??

Vanmiddag is aan de deur geweest de postbode met het pakket.

En of ik het bedrag wilde betalen want het was onder rembours verstuurd

Dus ik begon te grinniken , maar hij liet me een papier zien waar op stond dat het inderdaad onder rembours was verzonden

Wel ik heb dat bedrag al betaald en ga niet 2 keer betalen voor hetzelfde product meneer de postbode !

Meen je dat ? ja wil je het zien ? dus ik storm naar boven en laat hem de papieren zien , en hij tsja inderdaad , maar ja ik mag het niet afgeven zonder te innen

Tsja begrijp ik volkomen, maar ik ga niet betalen voor tweede maal zonder een antwoord van leverancier.

En dus heeft de postbode het pakket meegenomen en me een kaart gegeven waar ik een afleveradres per internet kan opgeven, waarop hij zei vul dan postkantoor in ( naar keuze ) en dan lever ik het daar morgen af en dan blijft het daar liggen voor 3 weken max dan kun jij het probleem oplossen

Dus nu net maar weer een mail gestuurd naar leverancier dat ik van hem een creditnota verwacht en dat ik dan het pakket onder rembours wel op postkantoor ga ophalen !

Maar maw het is heerlijk geregeld, en zit nu te wachten op een email van leverancier wat men gaat doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke je besteld iets en maakt de keuze tot betaling met ideal !

en in die overgang van bestellen naar betalen ging het bij hun op de site geheel fout

Maar uiteindelijk is alles toch goed gekomen met betaling en toen ging het alsnog met de levering nog hartstikke fout

Maar alles is uiteindelijk goed gekomen en ik heb maar één keer betaald voor het product

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, ik heb er ook eens 1. Er zou een nieuwe firmware versie zijn voor mijn telefoon. Dus Samsung programma Kies gedownload. Mooi dat er ook een Mac versie is. Krijg echter telkens de melding: toestel ondersteunt geen firmware upgrade. Cryptisch, betekent dit er is geen update of kan het uberhaupt niet. Blijkt dus dat laatste te zijn, met de Mac versie kun je geen firmware upgraden. Maar daar moet je dan maar zelf achter zien te komen.

Dus weer de oude Windows XP laptop voorgaats gehaald. Programma Kies ook in Windows versie uitermate traag en weinig mededeelzaam. Blijft af en toe uiterst lang op een scherm staan zonder dat duidelijk is of er iets gebeurt en zo ja wat (Windows dus). Er blijkt een upgrade te zijn, mooi! Bijwerken geklikt en elke keer wordt de verbinding aan het begin van het proces even onderbroken, waarna de boel blijft hangen. Van alles opnieuw geinstalleerd, maar dit probleem blijft zich voordoen.

Dus naar Samsung service punt. Na drie kwartier wachten: sorry, maar er is geen upgrade te vinden. Men heeft wel iets geupdate (niet de firmware) en daardoor is van alles van de telefoon verdwenen, o.a. alle apps. Gelukkig had ik in Kies eerder een back up gemaakt. De apps moest ik echter opnieuw installeren.

Vanmorgen ineens een lumineus idee: misschien is dat kabeltje wat ik gebruikte om te verbinden wel alleen om op te laden. En idd, met een U9 ipv deze U2 kabel, kom ik een stuk verder.

Evenwel wordt de verbinding met de telefoon opnieuw al snel verbroken. Maar tot mijn stomme verbazing begint de download wel te lopen, zowel op de laptop als op de telefoon te zien. Tot mijn nog stommere verbazing blijkt het nog gelukt te zijn ook.

Moet toegeven dat ik er wel enigszins gestressed door raakte, maar ik ben nu wel apetrots dat mij iets is gelukt wat ze bij een service centre niet voor elkaar kregen.

Schijnt dat er binnen niet lange tijd een mogelijkheid komt om OTA (over the air) te upgraden. Zou mooi zijn, kan dat k... programma de vlakspoeler in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe