Ga naar inhoud

Mijn irritatie van de dag


MarcoO2
 Delen

Aanbevolen berichten

De UPC wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Idd. Maar dan niet op een goede manier.

Ze (=UPC) hebben nu eindelijk toegegeven dat er capaciteitsproblemen zijn in onze woonplaats. Maar ze vertikken het gewoon om het aan te pakken (want daarvoor moeten ze investeren)

Veel klantjes binnenhalen, veel beloven, maar owe als ze moeten leveren.

Van de beloofde 60mb/6mb blijft nauwelijks wat over:

1617377895.png

Het bekende riedeltje: eerst ben je de enige met het probleem... tuurlijk... dan beloven ze dat ze het gaan onderzoeken en het terugkoppelen... tuurlijk...vervolgens hoor je niks meer. En pas als tig mensen in het openbaar hun beklag gaan doen, dan....dan komt er schoorvoetend via het forum en webcare een reactie.

http://www.chelloo.com/upc/index.php?topic=39547.msg539064#new

Totale minachting voor je klanten! :mad3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn irritatie van de dag: opspattende steentjes!

Tik (klein tikje was het maar), vanochtend op de A9. 10 cm scheur in m'n voorruit. :( Inmiddels al gegroeid tot 30cm.

Afijn, de verzekering gebeld (Centraal Beheer) en nadrukkelijk aangegeven dat ik NIET naar autovenster wilde. Kon gewoon naar m'n eigen Skoda garage (ze betalen gewoon alles). Ruit is besteld, is morgen binnen, wordt er vrijdagochtend ingezet. ff afwachten of alles in 1 keer goed gaat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze week kan het weer niet op met de corporate ellende. <_<

-In het kader van ons glasvezelproject afspraken gemaakt met twee providers die hun propositie zouden komen voorstellen. (KPN en Xs4all) Komen ze op het laatste moment niet opdagen. :mad:

-Vodafone belooft e.e.a., hoor ik niks meer van :mad:

-UPC belooft snelheidsproblemen op te lossen en dat doen ze dan ook....door helemaal geen snelheid meer te leveren. Complete verbinding weg :mad:

-Samsung gooit een onaangekondigde update van z'n LED-TV erdoor, gevolg aangesloten harddisk content niet meer bruikbaar, opnames weg :mad:

En dat waren dan nog de FAILs privé gezien.

Zakelijk kwam daar nog een tandje bovenop. :weeping:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie ik vanochtend een paginagrote advertentie van postnl in de krant staan:

Dat ze er trots op zijn dat ze het zo druk hadden, maar dat ze alles wel keurig op tijd bezorgd hebben... <_<

Niet dus.

Ik had een boekje besteld, vorige week maandag en dat is uiteindelijk pas gisteren, aan het eind v.d. dag bezorgd.

Poststempel 30 november (!), bezorgd 5 december... Hoezo op tijd? :doh2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ach, je moet het niet tutoyeren hoor, die drukte met die achterlijke feestdagen. Is een hell of a job voor de post. Hulde aan alle bezorgers die er op uit moeten om iedereen zijn/haar kerstkaartje of pakje te bezorgen. Vind het al heel als dat binnen een week lukt. We zijn soms ook wat te verwend tegenwoordig, denk ik dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is heel simpel Menno:

Doen wat je zegt, en zeggen wat je doet. isse simpel 8-)

Maar bedrijven als UPC, KPN, postnl, nemen het niet zo nauw allemaal.

Net zoiets als het feit dat UPC maar niet de beloofde (en wel in rekening gebrachte) bandbreedte levert.

Ik verwacht gewoon dat ze leveren wat ze zeggen. Niks meer, niks minder. Is toch heel normaal?

UPC verwacht (nee, dwingt) dat ik iedere maand braaf hetzelfde betaal. Kan ik het maandelijkse bedrag ook variëren, afhankelijk van de hoeveelheid en kwaliteit van de geleverde diensten?

Of vind jij het normaal dat als je iedere als je b.v. brandstof gaat tanken je wel altijd een volle tank moet afrekenen, maar altijd minder brandstof krijgt en dat dat per keer verschilt?? :doh2:

Of "groentenman, doet u mij maar een kilo aardappels" "nou meneer, vandaag krijgt u een halve kilo voor de prijs van één!"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd ook erg tevreden ben over de postbezorging. Is wel eens erger geweest.

@ Erik: ik hoop dat je wel het verschil ziet tussen een concrete bestelling (die aardappels) en een advertentie (waarbij "alle" door ieder normaal mens uitgelegd wordt als "grotendeels").

aangepast door MarcoO2
Link naar reactie
Delen op andere sites

nee, maar we weten het nu wel zo langzamerhand. En het rare is dat verreweg de meesten hier (is mijn indruk) niet zo'n dringende en langdurige behoefte hebben om constant dit soort frustraties te ventileren, terwijl ze ongetwijfeld ook wel eens niet of minder tevreden zullen zijn over geleverde diensten. Ik heb over het algemeen behoorlijk veel begrip voor en interesse in wat anderen bezighoudt, maar wat dit betreft is bij mij duidelijk een verzadigingspunt bereikt. Ik merk dan dat het me begint te irriteren en moet me inhouden om dat niet te laten blijken. Want dat wil ik niet, omdat ik verder het beste met je voor heb. Dus reageer ik er dan maar niet meer op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij heet dit topic "Mijn irritatie van de dag" en dat begon met de paginagrote advertentie... ;)

Maarre, omdat het toch altijd fout gaat, moeten we ons daar maar bij neerleggen? En er niks meer aan proberen te doen?

Omdat de voetbalvandalen de boel altijd slopen, moeten we dat maar accepteren? En ze lekker hun gang laten gaan?

Omdat de inbreker blijft inbreken, moeten we daar maar gewoon gaan vinden? En gewoon braaf opnieuw slachtoffer worden?

Omdat de ISPs van alles beloven, wel in rekening brengen, maar niet leveren, moeten we ons daar maar gewoon bij neerleggen en er niks meer van zeggen?

Sorry, maar ik kan dat niet. :blink:

Wellicht een tip: lees dit topic niet meer. 8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee, ik wil jou helemaal niet zeggen wat je wel of niet moet doen. Het enige dat ik wil duidelijk maken is dat we nu zo langzamerhand wel weten hoe je erover denkt en dat elke nieuwe input louter nog een herhaling van zetten is en volkomen redundant. Let wel, ik heb het alleen over de wanprestaties van allerlei diensten-verleners. Wat mij betreft ga je er rustig mee door, ik denk alleen niet dat het voor iemand nog enige nieuwswaarde heeft. Overigens is het helaas ook bepaald niet beperkt tot alleen dit topic.

Maar het is nu wel duidelijk hoe ik erover denk, lijkt me. En helaas stuit ik ook nu weer op een verdedigingsmuur. Ik denk dat ik er niet veel naast zit als ik vermoed dat jij nog nooit en te nimmer ook maar een moment besteed hebt aan zelf-reflectie alvorens direct in de verdediging te schieten bij kritisch commentaar. Dat is in elk geval hier tot nog toe strijk en zet het geval geweest. Ik verdoe er dan ook verder geen tijd meer aan.

Moet er nog wel bij zeggen dat je je ook nooit rancuneus hebt getoond na zoiets en altijd weer vrolijk verder bent gegaan, dus dat pleit dan wel weer voor je, vind ik! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ik houd er ook een strikte scheiding tussen zakelijk en privé op na.

Persoon X bij leverancier Y kan ik een grote l*l vinden vanwege het beroerde product wat hij/zij levert. Maar dan nog kan het gebeuren dat ik samen met hem op skivakantie ga!

(echt gebeurd) Het ene moment dreigen we met een advocaat, een week later zitten we samen op een terrasje aan een skipiste! 8-)

Maar zodra personen zich gaan verschuilen achter organisaties, dan heb je een slechte aan me. ;)

aangepast door Captain Hook
Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien een tip om het maximaal bij een concreet geval te houden, en niet te snel te koppelen via wat generalisaties aan een patroon zoals jij dat bij organisaties/bedrijven (door je werk?, of de daardoor ontwikkelde perceptie?) vaak ziet.

Niet iedereen switcht zo gemakkelijk van advocatensfeer naar terrasjessfeer. Dat is een gave waarvan het mooi kan zijn als je hem hebt, maar die je niet bij iedereen kunt verwachten denk ik.

Ik heb er trouwens niet zo'n problemen mee, want lol is voor mij ook als iemand een karikatuur maakt van zichzelf. En ik vind het ook wel fijn om m'n eigen karikatuurtje uit te hangen. Maar ik snap Rosinfield wel een beetje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe