Ga naar inhoud

octaviabas

Members
  • Aantal items

    113
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over octaviabas

  • Verjaardag 11/27/1978

Profiel Informatie

  • M/V
    Man
  • Woonplaats
    Regio Utrecht
  • Beroep
    Systeembeheerder
  • Interesses
    Z1000 | Skoda | IT | svandamme.nl | MotoGP

Auto

  • Merk
    Skoda
  • Type
    Octavia III Combi FL
  • Uitvoering
    RS
  • Motor
    2.0 TSI 230
  • Transmissie
    DSG-6
  • Kleur
    Racing Blue
  • Bouwjaar
    2018
  • Eigenaar sinds
    4-1-2023
  • Radio- / Navigatiesysteem
    Stream MP3
  • Spritmonitor gebruikersnaam
    Octaviabas

Contact Methodes

  • Website URL
    http://www.svandamme.nl

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

octaviabas's prestaties

  1. zal toch niet nóg gekker worden..
  2. Toch maar tomtom gekozen.. (ondanks dat ik een Garmin heb) Maar alleen voor noodgevallen, thuis kijk ik gewoon naar de route op maps en dan red ik het wel uit het hoofd (meestal dan) Voor de rest voornamelijk in gebruik op de motor, route na rijden. Of via de motorkaart via de leuke routes naar huis
  3. WTF.. m.a.w. ze sluiten je legaal op? Ze sporen echt niet meer in het land. Neem aan dat met een noodgeval het eea wordt vergoed / geregeld door de gemeente/®overheid? Of had je de keuze om op kosten van de Queen een weekend (+ maandag) en een hotel door te brengen.
  4. Valt nog mee (wel een hoop poen).. Dure les, en blijkbaar geholpen, tegenwoordig is het wel ff wat meer.Op de cc is het zeker wel makkelijk snelheid houden. Maar ik verbaas me dat er mensen zijn die zich verbazen over rbw-inname afkopen. Het gaat in NL niet op de veiligheid van de wegberijder, maar om de veiligheid van de staatskas.
  5. gelukkig ben ik gewoon lid van de anwb / skoda pechservice. En die paar slagen met de gewone krik is het probleem niet met een bandje wisselen. Maar ieder zijn meug..
  6. Had het niet beter kunnen verwoorden! Inderdaad de beste les!, Ga op je gevoel af. Het consternatieburo is ook altijd leuk :-) Nr.2 is hier in huis verwacht rond 15-07. Eens kijken wat het slaap-advies daar wordt. Wij hebben , zoals hierboven, gewoon telkens gedraaid met slapen, en idd, gewoon rond model... (al zit er nu een flinke bult aan de achterkant.... :doh: #iets-met-rennen-en-zwembad )
  7. Probleem lijkt aan de Nuvi te liggen. Lees er meer over met het updaten. Heb het zelf ook met de 765T. Download gaat prima, vervolgens naar de Nuvi. 1x mislukt. 2de Heel EU past niet , gekozen voor W-EU 3de poging: mislukt (ondertussen best :disgust:) 4de poging: Heel EU gewoon weer erop .. :dontgetit: Prima, maar wel belachelijk dat het niet in 1x goed kan gaan. Achja , nu gewoon lekker :drive1: en met de nieuwe kaarten
  8. Héél vroeger hadden wij zo'n ei-iin-magnetron-ding. Deed je het ei tikken, inhoud in plastc magnetron ding, x-minuten klaar. Zag er niet uit , smaakte prima. Ideaal voor door bv. de sla. Om op te dienen met Pasen zag het een beetje gek uit.
  9. Staat ze zeker niet netjes en ik vind dat ze gewoon een normaal antwoord dienen te geven.. maar ben je nu klant van Pon of van de dealer waar je komt? Op de site van Pon zelf staat het leuk .. "Zo veel mogelijk waarde toevoegen in de relatie tussen klant en fabrikant staat bij Pon hoog in het vaandel" maar wie is de klant? Jij , of de dochteronderneming?
  10. gedrag in het verkeer , kom je nooit uit. Op de rondweg (hier in Houten) regelmatig personen die vinden dat 50 vlot zat is. Gevolg> treintje op de rondweg, en stressende 50 rijdende bestuurder , want iemand op zijn bumper, en een hoop irritatie erachter op de persoon de 50 wil (helaas zéér regelmatig een persoon die er ouder uitziet dan 60 of vrouw, kan daar ook niets aan veranderen) Daar tegenover staat , dat het zuidelijke deel van de rondweg max 50! is, en dit altijd wordt overschreden door de meeste bestuurders (ik incl). Rijd ik daar 70, en iemand komt dat ik harder dien te gaan, gaat de snelheid echter wel naar 50-55. Ik lol, de persoon achter me hoop irritatie. Maar goed. Op dat moment rijd ik al wel 20!km te hard. Linksrijders is een hele makkelijke oplossing voor, keep-your-lane (ofterwel. rechts inhalen mag , tenzij je minimale afstand aflegt op deze rijstrook). Dat er personen het niet meer kunnen overzien op dat moment. die moeten dan maar op cursus. (moeten ze eigenlijk al , want dan zouden ze niet onnodig links rijden) Sinds mijn reiskilometers meestal in de baas zijn tijd zijn , gebruik ik veelvuldig de cc en op max-toegestaan + 10%, rijd heerlijk , kom meestal op dezelfde tijd aan als haast-collega en veel ontspanneder. (+ aangezien de benz.prijs erg hoog staat , bespaar ik ook nog een beetje) Mijn grootste ergenis is simpelweg het gebrek aan verkeersinzicht (inschatten van situatie;s) waardoor er vaak een verkeerde verkeerstechnische oplossing wordt gekozen door deze of gene
  11. Nu toch weer voor een handbak gekozen. Was op zoek , maar vond geen dsg/automaat welke voldeed aan de wensen. De volgende toch maar op zoek naar een automaat, dat schakelen geloof ik wel.
  12. dacht ik al van het taalpakket. geen issue, maar viel me gewoon op.. verder toppie zo toch!
  13. ziet er goed uit 1opm/vraag: Komt het 2-talige door mijn browser, of heeft iedereen dat?
  14. Moet wel lukken, zal er goed uit gaan zien. ff vraagje, waar heb je die voeding vandaan ?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe