Ga naar inhoud

Mijn irritatie van de dag


MarcoO2
 Delen

Aanbevolen berichten

menno die de moed opgeeft dat is een grote irritatie :P

En wat betreft dat ideal betalen Ronald, al menig maal een transactie gedaan en eens 2 keer fout gegaan wegens fouten bij Ideal

Maar ook de bestelling wel doorgekomen.

Dan bij twijfel een mail sturen naar die gasten en vragen of ze bestelling binnen hebben gehad, ja ? okee en de contanten ? nee ?

mmm vreemd, heeft u een giro / bank nummer waar ik alsnog het geld naar kan overmaken ?

Oke prima maar u ziet waaarneer ik de bestelling heb gedaan en ga er wel vanuit dat ik de korting behoud ?

Geen probleem meneer EdK

Dus om even aan te geven hoe het ook kan met behoud van

fles jenever is duurder per liter hoor, maar ook hiermee ga ik met mate om

Link naar reactie
Delen op andere sites

meerdere irritaties op 1 dag!

iTunes App Store ligt half op zijn gat. Zou nog te maken hebben met die storm/orkaan dinges in America... Krijg alsmaar foutmelding 11111 in iTunes (updaten apps) en op de ipad werkt het hele update goed niet meer (updaten stopt zichzelf, doet niks als het ware - geen melding...).

Link naar reactie
Delen op andere sites

smaorgens als ik op bedrijf aan kom is eerste wat ik doe naar de koffie lopen en neem er dan in 5 min een twee bakken, dan is het volgende in het ritueel naar kamer 101 en hierna nog een bakkie troost.

Maar tijdje terug waren er probs met de koffieautomaat en dus veel gemopper.

Maar dan is t heel simpel bij mij, pak de waterkoker en zet deze aan

Pak een pak gemalen koffie uit de kast op werk en neem daar een 3 a 4 flinke theelepels met koffie, giet dan een cm heet water in de beker en roer de droge koffie tot een papje

En dan gaat er eerst de melk en suiker in en giet dan de beker af met heet water

Effe flink roeren en dan even de koffieprut laten bezinken in de beker en drinken maar.

Alleen niet tot aan de bodem, want dan kun je prut spugen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Ed: klopt mijn schoon ouders zijn indo's en hmmmm, koffie uit koffieprut, ik vind het stiekem de lekkerste koffie.

Heb zelf een espressoapparaat staan waar ik 1 of 2 koppen mee kan zetten die de smaak van Toebroek benadert.

Maar dit is geheel :ot: ik klaag hier namelijk niet over :P . over koffie gesproken; ff bakkie doen B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lastig hoor, om daar precies de hand aan te houden. Volgens mij niet haalbaar, veeleer een kwestie van het juiste wankele evenwicht weten te vinden. Vaak storen de vermaningen om on topic te blijven meer dan een bescheiden off topic uitstapje. Gelukkig dat ik dit hier kwijt kan dan! :lol:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit er niet mee hoor, is me wel eens vaker gezegd, en het zal nog wel eens gezegd gaan worden.

Alleen zijn er van die werkplaatstopics die in mijn beleving niet zo heel technisch zijn, waarvan winterbanden het beste voorbeeld is, maar verbruik zit meestal in zo'n soort zelfde hoek. Ik heb ook het idee dat daar waar kwaliteitsverbetering gewenst is dit niet zozeer komt doordat men te veel offtopic is (misschien als effect ook wel, maar in oorzaak niet) maar meer de manier waarop. Stel: je zou tijdig afsplitsen waardoor een en ander wel ontopic wordt >> is dan daarmee het probleem opgelost of niet?

Verdere analyses ga ik nu richten op het vorige offtopic, namelijk het lekken van mijn percolator, tenzij het nu uitblijft, dan zuip ik een bakske.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe