Ga naar inhoud

Mijn irritatie van de dag


MarcoO2
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik ben d'r al tegen gekomen hoor voor 600 euro. Dus zou geen probleem moeten zijn.

Overigens vind ik 1200 ook niet absurd duur, even in algemene zin. Zal hem wel in de levensduur zitten enzo. maar goed, dit gaat verder dan een irritatie van de dag. Die is nu dan voorbij :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ff snel op amazon.de gezocht.

En ik vond zo b.v. een Bosch warmwasser waschmaschine:

http://www.amazon.de/Bosch-WAQ28410-Waschmaschine-VarioPerfect-Warmwasseranschluss/dp/B0041Q3KMO/ref=sr_1_fkmr1_2?ie=UTF8&qid=1350805007&sr=8-2-fkmr1

550 euro.

En hier een snel vergelijkje tussen een aantal modellen:

http://www.waschmaschinekaufen.com/waschmaschine-warmwasseranschluss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al die beloftes die er heden ten dage gedaan worden en vrijwel nooit nagekomen... :angry:

Waarom toch al die loze kreten?

Afgelopen vrijdagavond wilde ik iets weten van een webshop waar iets niet duidelijk was qua bestellen.

En wat stond er, letterlijk?

Heeft u een vraag of mocht u ondanks onze goede voornemens een probleem of klacht hebben wij zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar:

1) per mail info@[naam]

2) of u kunt ons bereiken via het formulier

Wij reageren altijd in ieder geval binnen 12 uur op uw mail of het contactformulier, ook in het weekeinde.

En toen was het maandagmiddag en had ik nog geen antwoord... Op zich geen ramp. Maar waarom wordt het dan zo nadrukkelijk WEL gezegd? Gewoon onzin dus!

Of van een recruiter: "U krijgt binnen 2 werkdagen antwoord m.b.t. de status van uw sollicitatie" "dat is onze belofte aan u"

Tuurlijk joh, twee weken later... en nog niks...

En de vele klanten bij UPC die vol verwachting de Horizon box besteld hebben... "u wordt binnen enkele dagen geactiveerd" Tuurlijk... maar wachttijden van een week of langer zijn geen uitzondering. En het enige wat je kunt doen is braaf afwachten. Want zomaar ff de activatie terugdraaien of zelf bepalen hoe je TV kijkt, dat is er niet bij...

:( En we vinden het allemaal maar heel normaal... :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat politici de weg kwijt zijn, was al bekend, maar dit is wederom zo'n staaltje van 'de plank mis slaan'.

http://tweakers.net/nieuws/85160/thuiskopieheffing-wordt-5-euro-voor-pcs-en-laptops-in-2013.html

Stelletje... :angry:

Dit gaat meer kosten aan administratie en aan de graaistok bij die stichting (ahum) die het gaat innen, dan dat het ooit gaat opleveren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien er geen topic over ongelooflijk domme gebeurtenissen is, past dit misschien best in het irritatie topic.

Het verhaal begint vorig jaar: ik verander van werk en sindsdien neem ik regelmatig samen met mijn vriendin de trein. Aangezien mijn vriendin op de communicatiedienst werkt, krijgt ze in de trein bijna dagelijks meerdere telefoons. Nu, regelmatig zat er een dame bij ons die in hetzelfde station opstapt (we reizen eerste klas en er is meestal maar 1 wagon) die echt liet merken dat ze daardoor nogal geïrriteerd was. Op een mooie dag kreeg ze zelf telefoon en lieten ik en mijn vriendin opzettelijk merken dat het ons zogezegd irriteerde.

Toen ik wat langer op mijn nieuwe werk was, zag ik die dame ineens in ons gebouw. Sindsdien lieten we elkaar niet meer blijken dat we het gedrag van de ander niet apprecieerden :)

Nu, vandaag was ik voor het eerst uitgenodigd bij onze CEO. Ik was al heel erg gestresseerd, zeker omdat het over een gevoelig onderwerp ging. Nu wandel ik de vergaderzaal binnen, wie blijkt de secretaresse te zijn van onze CEO , inderdaad diezelfde treindame :muurslaan: . Op de koop toe vraagt onze CEO wie ik ben en wat ik doe binnen het bedrijf, en vraagt hij waar ik woon. Ah, dan ken je mijn secretaresse misschien, zegt hij. Waarop zij fijntjes zegt, ja we kennen elkaar van in de trein. Gelukkig leek ze zelf meer beschaamd over haar gedrag, dan ik, en verliep alles netjes.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De Praxis heeft van die tegelschuifrekken waar je tegeltjes kunt uitzoeken. Bij sommigen stond "uitverkocht", maar gelukkig bij die wij misschien zouden willen niet.

Na wat wikken en wegen waren we er uit. Bij de Praxis bleek dat die wij wilden ook uitverkocht waren, maar niet omdat het op het rek stond, maar omdat ze dat pas door mijn bestellen gingen checken.

Ik vind dat echt niet kunnen hoor. Sta je bij ikea te verzinnen of een meubel bij een tegel past waarvan de Praxis allang had kunnen weten dat die uitverkocht was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@EdK&PC-fre@k:

was een goede tip, dank. Genoeg te kiezen, en heel betaalbaar idd.

Beetje Ikea-concept viel me op, waarbij je een heftruck nodig hebt om de spullen te pakken. Kan bij de AH/Lidl enz. ook de volgende stap zijn, dat je als je bij de suiker wilt even zo'n blonde moet vragen om op de heftruck te springen. Maar zover is het gelukkig nog niet, eerst maar eens bij de AH de spullen zelf uit de doos graaien en dan nog de fase van pallets in de AH, maar dan... ja dan gaat ook dat er toch aan komen :lol: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach Boo het hoeft niet altijd over Skoda te gaan, en omdat ik weet dat je graag eens schoenen met veters wil hebben , gunde ik je van harte dit adres zodat je wat eerder wat makkelijker over neerlands wegen kan lopen.

Maar ff serieus het is gewoon een goed concept en met veel keuze en goede prijzen.

En het is zeker geen baggerspul wat ze verkopen, gewoon meerdere prijsklasse , dus voor een ieder wat.

Alleen met bepaalde dingen mbt aansluitingen moet je wel eens opletten dat het overeen komt met de maatvoeringen die wij hier als standaard hanteren ( voorbeeld die steekmaat van kranen en de inch draad maatvoering die wel eens afwijkt van ons )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe