Ga naar inhoud

Mijn irritatie van de dag


MarcoO2
 Delen

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Drie uur vandaag om in de supermarkt mijn boodschappen te verzamelen.

Geen parking

Massa mensen in de winkel op den duur zat je gewoon vast in een gang en kon men niet meer voor of achterwaarts aan alle 12 kassa's wel 20 karren. En een kassabediende die alle tijd had en het niet nodig vond om een tandje bij te steken gelukkig werd ze later afgelost door een snelle dame, daar heb ik éėn uur staan aanschuiven.

En dan om buiten te rijden iedereen wil zo vlug mogelijk weg toevoer van vier zijden die allemaal over een wegje moeten, hier heeft een grote auto toch wat meer indruk hier was ik vlug door :)

Dit lappen ze mij geen twee keer zeker weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjonge, jonge, jullie doen net alsof ineens al het eten op is... Hier zijn de supermarkten gewoon op 1ste en 2de kerstdag open. Voor al die sukkels die nog wat vergeten zijn... ;)

Maarre, waarom zou je in de rij gaan staan? Dan ga je toch gewoon een paar uur eerder of later, of een dagje eerder of later? Het lijkt wel alsof de wereld vergaat, zo absurd is iedereen aan het hamsteren... :gestoord:

 

Of komen de wachtrijen soms door de pinstoring in België:  http://tweakers.net/nieuws/93339/belgische-betaalnetwerk-bancontact-kampt-met-storing.html

aangepast door Captain Hook
Link naar reactie
Delen op andere sites

  1. Keukenkast uitbreken
  2. gat van de keuken naar de kelder boren en in de kelder een elektriciteitskabel aansluiten
  3. een T-tstuk maken aan de waterleiding
  4. waterafvoer aanpassen
  5. vaatwasser waterpas krijgen
  6. Deurpaneel mooi op de vaatwasser krijgen
  7. Opscheppen dat het allemaal gelukt is

En dan irritatie van de dag: na het eten vaststellen dat de zekering in de elektriciteitskast maar 6 ampere is en je vandaag dus de vaatwasser niet gaat gebruiken

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

  1. Keukenkast uitbreken
  2. gat van de keuken naar de kelder boren en in de kelder een elektriciteitskabel aansluiten
  3. een T-tstuk maken aan de waterleiding
  4. waterafvoer aanpassen
  5. vaatwasser waterpas krijgen
  6. Deurpaneel mooi op de vaatwasser krijgen
  7. Opscheppen dat het allemaal gelukt is

En dan irritatie van de dag: na het eten vaststellen dat de zekering in de elektriciteitskast maar 6 ampere is en je vandaag dus de vaatwasser niet gaat gebruiken

 

 

Ach, je kunt altijd nog koud wassen, al was het alleen maar om het rustgevende spoelgeluid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Welk soort gestoord tuig doet zoiets:

  :gestoord:

http://www.omroepflevoland.nl/Nieuws/108725/lelystad-alle-spullen-van-kringloopwinkel-vernield-met-verf#

 

49b3aa12550cca616a681b482927627d-635x358

 

c777c6fbd389402364a9bb54836e2d63-635x358

 

Vandalen hebben in een kringloopwinkel in Lelystad een spoor van vernieling achtergelaten. Ze braken in de nacht van woensdag op donderdag in bij tweedehandswinkel Ruil-Inn aan De Veste.

Met spuitbussen is over alle kleding, schoenen, boeken en tassen gespoten zodat alles onverkoopbaar is. Ook zijn er teksten als "rot op" en "Hoer" op de inventaris aangebracht.

Eigenaar Regina Bakker hoopt dat de verzekering de schade zal vergoeden want haar wereld is ingestort nu alles onder de roze, groene en gele verf zit. Naast de vernielingen zijn ook de computer, een tv, een camera en een laptop gestolen. De eigenaresse schat de schade op zo'n 60.000 euro.Vandalen hebben in een kringloopwinkel in Lelystad een spoor van vernieling achtergelaten. Ze braken in de nacht van woensdag op donderdag in bij tweedehandswinkel Ruil-Inn aan De Veste.

Met spuitbussen is over alle kleding, schoenen, boeken en tassen gespoten zodat alles onverkoopbaar is. Ook zijn er teksten als "rot op" en "Hoer" op de inventaris aangebracht.

Eigenaar Regina Bakker hoopt dat de verzekering de schade zal vergoeden want haar wereld is ingestort nu alles onder de roze, groene en gele verf zit. Naast de vernielingen zijn ook de computer, een tv, een camera en een laptop gestolen. De eigenaresse schat de schade op zo'n 60.000 euro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht even dat het om De groene sluis ging, maar zie nu dat het om een andere gaat, maar heeft wel alles weg van een zielige wraakactie.

 

Mijn irritatie: die figuren met hun winterbanden die bij temperaturen boven de 10 graden het verkeer ophouden, omdat het te warm is voor hun winterbanden. 8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rosinfield: ik weet de oorzaak niet, maar óf geen grip, of de banden slijten te hard met de huidige temperaturen.

 

Mijn ergernis van vandaag: vanavond even wat boodschappen wezen doen in de supermarkt, sta ik thuis de tas uit te pakken blijf ik aan de flesjes bier pakken onderin de tas. Is op onverklaarbare wijze het deksel van de honingpot afgeschoten, en is de honingpot leeggelopen in de tas. En het ergste is, dat ik helemaal niet van honingbier hou. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je wil niet weten hoeveel acco's er in de supers rondlopen en potjes en flessen openen om te ruiken of te proeven van het product !

En net als met eieren waar ik altijd ff kijk of ze alle 6 of 12 nog heel zijn , controleer ik ook altijd ff of de deksel nog wel goed dicht zit.

Mot geen potje honing of jam hebben waar een ander met ze ongewassen tengels in gezeten heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn irritatie van vandaag:

Dochterlief komt om 17:55h: "Oh ja, pap, volgens mij is er een spaak kapot in m'n achterwiel, kun je er ff naar kijken"

Grmbbbllll.

En ja, idd, 3 spaken gebroken en een flinke slag in het achterwiel. Maar die maat spaak heb ik nou net niet op voorraad en de winkels zijn al dicht... :angry:

aangepast door Captain Hook
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe