Ga naar inhoud

Mijn irritatie van de dag


MarcoO2
 Delen

Aanbevolen berichten

Hondenpoep op allerlei mogelijke en onmogelijk plaatsen! Da's mijn irritatie en niet alleen vandaag, maar gewoon altijd. (trouwens alle overlast die ik ondervind van andermans huisdieren)

Kwam vandaag er zelfs door op de 1ste hulp terecht!

Kom terug gefietst over het FIETSPAD (niet het hondendrollenuitlaatpad), kom door een (bijna 90 graden) bocht en zie nog net een flinke drol liggen, probeer 'm te ontwijken, en ja hoor, m'n achterwiel slipt er door weg. Maak een enorme schuiver over het beton van het fietspad, zo het gras in. Ligt m'n hele onderbeen zowat open.

Gelukkig was ik nog 5 minuten van het plaatselijke gezondsheidscentrum vandaan en heb me daar maar ff laten schoonmaken, ontsmetten en af laten spoelen met betadine.

En nu begint het op te zwellen en stijf te worden. K*thonden uitlaters! Ik schijt toch ook niet bij jullie op de stoep?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ziet er niet lief uit "gelukkig" niets gebroken anders was het een foto met gips rond het been.

Doet me denken aan een kennis loopt er plots een hond over straat baasje had geen zin om de riem te gebruiken, fietst over de hond heen valt en breekt zijn heup wordt dan nog gebeten door de hond die het blijkbaar niet leuk vond. Dan ben je een paar weken uit dienst gelukkig voor de eigenaar had hij een familiale verzekering anders waren de kosten voor hem.

In dit geval was het duidelijk van wie de hond is maar bij u jammer genoeg niet.

Wel goed blijven verzorgen dat het niet van kwaad naar erger gaat.

aangepast door Snelle
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben eens getracteerd op hondendpoep op m'n eigen tuinpaadje....

Was het dezelfde hond ?

Heb ik ook gehad met nadruk op gehad, kwam erachter wie het was en kwam telkens zo rond dezelfde tijd

Dus heb het met een scheppie opgepakt en uitgesmeerd over der eigen straatje

Tsja en uiteraard waren de rapen gaar , maar toen ik woordelijk uitschoot heeft hondje nooit meer gepoept op mijn paadje !

Dat mevrouw me nog steeds aankijkt met een blik van val ..... daar raak ik nog steeds helaas voor haar niet van onder de indruk !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, mooi verhaal!

Dat mevrouw me nog steeds aankijkt met een blik van val ..... daar raak ik nog steeds helaas voor haar niet van onder de indruk !

bij sommige mensen heb je pas iets goeds gedaan bij een dergelijk resultaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/ek-2012/12322853/__Stewards_op_EK_afgetuigd__VIDEO___.html

Op de beelden is te zien dat enkele stewards - die gewoon hun werk doen - door een groep supporters in elkaar worden geslagen. Eén vrijwilliger krijgt zelfs een karaktetrap in zijn gezicht. Overigens waren er in de fanzone eveneens opstootjes. Daar trad de Poolse politie adequaat op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

tsja alleen gebeurt die al jaren niet !

Dus blijkbaar toch niet zo simpel als je zegt.

Maar erg frappant dat het bij andere sporten niet voorkomt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Is er toch wel ni een of andere *@**%*$ tegen mijn spiegel gereden, natuurlijk geen briefje ofzo achter de ruitenwisser, dat zou veel te beleefd zijn. Ok het is wel niet zo erg en er is maar een heel klein puntje verf af, maar het stoort mij wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe