Ga naar inhoud

Mijn irritatie van de dag


MarcoO2
 Delen

Aanbevolen berichten

En hoe ik ook bij hoog en laag volhield

Haha, ik geef dit soort dingen wel aan, maar als men het echt niet wil snappen ben ik er snel klaar mee hoor! Ik had een PC prive project, waarbij het bedrag dat moest worden ingehouden juist werd gestort. Was een PC van 2400 euro.... Ik had aangegeven dat het volgens mij niet klopte, maar "neu, dat was niet zo". Kwamen ze 3 jaar later nog eens aan met dat IK iets niet goed had gedaan!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is eerder al irritatie van de week...

Met bol heb ik ook niet zo een goede hervaring. Eens een boek besteld, dat ze dan ineens niet meer bleken te hebben en ook niet meer terug in het assortiment kwam. Heb ik weken en weken mogen mailen om telkens te horen dat ze mijn geld de volgende week gingen terugstorten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook al heb ik maar 1 x keer betaald, ik heb nog steeds niet wat ik besteld heb en zit nog steeds met een menselijke, handbediende, thermostaat voor de koelkast... :(

Moet maar zo denken, er zal geen tweede koelkast zo zijn in nederland !

Dus je hebt een unieke koelkast in lelytown staan, en straks is het er weer één van de dozijn type's !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn irritatie van de dag..

Knipperend gloeispiraaltje op dashboard... Wtf?

In de skoda app niks te vinden, boekje erbij.. Ja hoor blz 29. ECU storing!? Toch maar (90 km/u) doorgereden aangezien ik verder helemaal niks kon ontdekken en ik niet om 23:30 langs de (ja Marco, onverlichte) A15 wil staan. Bij Volkswagen Dealer maar even gestopt (kom ik toevallig langs); foutmelding: Start-Stop. ?? En dat vertel je me op de snelweg bij 120 km/u? Wagen uit en ingeschakeld, melding weg, niks van te merken, start-stop werkt ook gewoon.

Zal hem dus morgen of zo even uitlezen en de melding opslaan. You never know...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat denk je? (was te verwachten natuurlijk).

Voor de DERDE keer, dezelfde VERKEERDE thermostaat ontvangen. :angry:

Heb zojuist het onderdelenmannetje gesproken, ze zouden het geld terugstorten.

Heb 'm nu via eBay, rechtstreeks in Duitsland besteld. Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren? Is trouwens nog goedkoper dan hier in NL bestellen.

Dacht dat een nederlandse shop e.e.a. correct en snel zou leveren. Welnu, dat vertrouwen is ook weer tot een absoluut dieptepunt gedaald. Ondanks alle uitgebreide aanwijzingen, wordt er gewoon domweg het verkeerde onderdeel gepakt.

aangepast door EdK
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat sommige mensen eens een afspraak moeten maken met de oogarts! Da's veiliger voor je zelf en je omgeving. ;)

haha... alsof er een causaal verband is tussen een bezoek aan de oogarts én de verkeersveiligheid en de voorkeur voor een al dan niet verlichte snelweg...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat denk je? (was te verwachten natuurlijk).

Voor de DERDE keer, dezelfde VERKEERDE thermostaat ontvangen. :angry:

Heb zojuist het onderdelenmannetje gesproken, ze zouden het geld terugstorten.

Heb 'm nu via eBay, rechtstreeks in Duitsland besteld. Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren? Is trouwens nog goedkoper dan hier in NL bestellen.

Dacht dat een nederlandse shop e.e.a. correct en snel zou leveren. Welnu, dat vertrouwen is ook weer tot een absoluut dieptepunt gedaald. Ondanks alle uitgebreide aanwijzingen, wordt er gewoon domweg het verkeerde onderdeel gepakt.

Men kan niet meer lezen, men pakt dus zomaar iets wat er op lijkt.

Men kan ook niet meer rekenen, bij een test (vandaag) bleken 80 % van de verpleegkundigen over onvoldoende rekenvaardigheden te beschikken. (Cito toets niveau)

Bij het doseren en afwegen van medicijnen gaat het dus fout.

aangepast door hobbel de bobbel
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hobbel, JIJ gaat die cito rekenen halen, maar 80% van de bevolking zakt, verpleegster of niet. Veel mensen verleren wat buiten de routinetaken valt, waarmee je er op mag hopen dat juist doseren van medicijnen door verpleegsters nog wel goed gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha... alsof er een causaal verband is tussen een bezoek aan de oogarts én de verkeersveiligheid en de voorkeur voor een al dan niet verlichte snelweg...

Blijkbaar geeft iemand aan dat hij/zij niet goed ziet in het donker. Wellicht is er wel een oogafwijking (al dan niet corrigeerbaar) die (nog) niet geconstateerd is. Of als iemand (te) bang is om op een onverlichte snelweg te rijden, mist iemand een basisvaardigheid voor rijden in het donker. Dan dien je (in het belang van ieders veiligheid) of die weg te mijden, of een andere chauffeur te nemen of persoonlijke maatregelen te treffen dat dit geen penibele situatie meer oplevert...

aangepast door Captain Hook
Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar geeft iemand aan dat hij/zij niet goed ziet in het donker. Wellicht is er wel een oogafwijking (al dan niet corrigeerbaar) die (nog) niet geconstateerd is. Of als iemand (te) bang is om op een onverlichte snelweg te rijden, mist iemand een basisvaardigheid voor rijden in het donker. Dan dien je (in het belang van ieders veiligheid) of die weg te mijden, of een andere chauffeur te nemen of persoonlijke maatregelen te treffen dat dit geen penibele situatie meer oplevert...

Bij je eerste woord ga je al de mist in ;) Assumption, je weet wel... Die iemand ben ik namelijk. Ik heb ooit aangegeven dat ik het prettiger vind om een verlichte weg te hebben, omdat ik graag zie "wat de weg doet" in donkere, natte omstandigheden. Maar voor die voorkeur ga ik echt niet naar de oogarts... en ik geloof ook niet dat die voorkeur me een gevaar op de weg maakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het kader van gristelijke graaizucht en het smachten naar vrouwelijk bloot:

http://www.omroepfle...r-blote-vrouwen

Zo zie je maar, je misdragen loont! :puke: Gewoon 'Zum Kotzen'!

dit gaat wel heel ver

Nee, juist niet zo ver ;) . Ik proefde dat iemand zich onzeker voelt op een onverlichte weg. Dan geef ik het welgemeende advies om de ogen eens te laten checken. Het lijkt me namelijk heel normaal dat iemand zich onzeker voelt als hij/zij het minder goed ziet dan iemand die daar geen problemen mee heeft. En je zou niet de eerste zijn die dacht dat er niks met zijn/haar ogen aan de hand is. En dan zijn er natuurlijk ook nog gewoon fysieke verschillen. De ene mens zal zowel oogtechnisch als hersentechnisch beter aangepast zijn aan donkere toestanden dan de ander. Da's heel normaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jawel, ik begrijp je welgemeende zorg en ook het advies is natuurlijk prima. Niets mis mee. Maar eea kwam naar aanleiding van de opmerking over de onverlichte weg en dat had m.i. niet zozeer te doen met de visus als wel een gevoel van onbehagen. Alsof je, wanneer hij had gesproken van een doodstille weg, zou adviseren eens naar de oorarts te gaan. Maar goed, wel een beetje muggenziften hoor dit, dat geeft ik dan ook wel weer grif toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar ik wel van baal (dat is de forum software), dat twee totaal verschillende onderwerpen gelijk in één posting gestopt worden...

Want een paar minuten later tik je een volkomen nieuw bericht, maar dat wordt toch IN het bestaande bericht (van een paar minuten eerder) gestopt.

aangepast door Captain Hook
Link naar reactie
Delen op andere sites

In het kader van gristelijke graaizucht en het smachten naar vrouwelijk bloot:

http://www.omroepfle...r-blote-vrouwen

Zo zie je maar, je misdragen loont! :puke: Gewoon 'Zum Kotzen'!

tja ach, hoe zo zou die man de laan uit moeten. Dat christenfundi's te moreel-decadent zijn om afkorting NSFW 1-2-3 te doorgronden kunnen ze toch ook niet helpen. Laat hem gewoon z'n bestuurderstaakje doen, leg hem nog 1 keer uit dat hij dit beter thuis kan doen, dan scheelt dat weer 280.000 euro, en heeft Petrus ook nog af en toe pauze tussen het turven door.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat die gristengraaier bloot bekijkt intereseert me werkelijk geen ene moer.

Ik heb zoveel bloot op m'n computer staan: foto's van blote paarden, foto's van blote bloemen, foto's van talloze blote dieren. :D

Maar klaarblijkelijk mot 'ie dan vertrekken (waarom?) en DAN gaat 'ie incasseren! M.a.w. discutabel gedrag wordt beloond!

Die achterlijke wachtgeldregeling (notabene zelf gekozen vertrek en zelf veroorzaakt conflict) mot per direct (en met terugwerkende kracht) afgeschaft worden. De overheid kan van alles afschaffen als het de burger betreft, dus waarom nu ook niet?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

(notabene zelf gekozen vertrek en zelf veroorzaakt conflict)

Ja, maar inhoeverre een vertrek zelf gekozen en een conflict zelf veroorzaakt is, is in veel gevallen niet uit te maken zonder dat het onderdeel wordt van dat conflict. Zou een rechter daar een uitspraak in moeten doen, dan wordt is het daarbij vaak onmogelijk om politiek neutraal te blijven.

Dus het is altijd wachtgeld, of nooit. En nooit heeft wellicht ook een paar nadelen. Bijvoorbeeld dat wethouders niet meer hun nek durven uitsteken op momenten dat het wel constructief is. Of dat capabele mensen geen zin hebben om wethouder te worden, omdat ze dan 0,0 compensatie hebben van de gouden-handdrukregeling die ze achterlaten bij de baan die ze moeten opzeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe