Ga naar inhoud

Mijn irritatie van de dag


MarcoO2
 Delen

Aanbevolen berichten

Het schema opgezocht van zo'n thermostaat, pennetjes doorverbonden, ff een manuele switch (ipv v.d. thermostaat) in een inbouwkastje met verlengkabel aan de thermostaat connector gehangen.

Dat vind ik dan weer zo briljant he, dat je dit a. verzint en b. ff uitvoert. Respect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vergeet je vannacht niet op bepaalde tijden je wekker te zetten !!

Anders is je koel/vrieskast morgenochtend of een vrieskast of een klerekast met een gore lucht !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Dank u. Maar wat moet je anders? De boel laten ontdooien c.q. verrotten?

Ik zou

a - niet op het idee gekomen zijn, en

b - de kennis missen om het uit te voeren.

Dus vandaar dat ik dat respect onderschrijf!

En wat ik ook onderschrijf, is die handyman-mannetjes-irritatie... de term Handyman alleen al is pure misleiding!!

aangepast door MarcoO2
Link naar reactie
Delen op andere sites

vind wel dat je de man van het onderdelenmannetje.nl even een warme douche mag geven !

Zo'n mooie service die hij je geeft met na werktijd nog bellen !

En dan de boventoon van je verhaal aan die minkukels geven van handyman !!!

Kom al jaren niet meer in die toko, als ik al zie wat voor gasten er achter de balie staan heb ik het al gehad !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even naar de buren toe? Mijn buuf kwam eens een keer langs met wat ijs om goed te houden en zo was het ijs gebroken!

Johhhhhhhhh

Maar het is wel bizar hoe vaak Erik dit soort gevallen aan de hand heeft

Je hebt guus geluk en ...................

Link naar reactie
Delen op andere sites

elke keer steek ik me eigengeld weer in me zak met de loterijen Erik.

Heel simpel, je gaat naar de winkel om een lot te kopen en je haalt het geld uit je portomonee je kijkt erna en doet het weer terug en denkt, Zo dat heb ik alvast niet verloren en dus gewonnen !

En zo win je elke week of maand je eigen geldje weer !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

vind wel dat je de man van het onderdelenmannetje.nl even een warme douche mag geven !

Warme douche?

Nou, dat bevalt nog te bezien... :onzeker:

Zojuist de bestelling binnengehad, zit er een ander type/merk thermostaat in, dan dat ik, volgens de orderbevestiging, besteld heb! :gefrustreerd:

De fysieke afmetingen zijn anders (veel dikker, neemt net iets teveel ruimte in beslag) en de plek van het capilair buisje zit op de verkeerde plek. Daarnaast vraag ik me af of deze thermostaat dezelfde regelkarakteristiek heeft...

Zucht... eerst maar weer eens uitzoeken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Duitsland?

Maar het gaat mis omdat er ergens een koppeling tussen het typenummer en het juiste onderdeel in de database fout zit. En als je dan domweg hetzelfde zakkie uit het vakkie in het magazijn blijft pakken, zonder dat een MENS kijkt of het wel de goede is, blijf je dit probleem houden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze belden net weer terug. En ik kreeg een heel verhaal hoe ze stennis geschopt hadden bij het duitse onderdelen magazijn. En dat de order voor het juiste onderdeel nogmaals geplaatst was.

M.a.w. morgen staat de pakjes dienst weer voor de deur... met ....????

to be continued. :gestoord:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe