Ga naar inhoud

Mijn irritatie van de dag

MarcoO2
 Delen

Aanbevolen berichten

Alleen probleem in nederland is dat je bij een boel betalingen niet onder auto incasso uitkomt.

En kun je op normale manier nog betalen dan word er vaak extra kosten in rekening gebracht

tsja het is triest

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de goede orde, mijn opmerking was ironisch bedoeld uiteraard

Dat wilde ik even duidelijk hebben voor ik je als vriend zou afstoten.....

aangepast door EdK
Link naar reactie
Delen op andere sites

Exit: Ruben Willemsen als PZ medewerker zou ik voorstellen om te beginnen maar hoe komt deze Ruben tot zo'n actie? Dus ook Mike zelf gaat zeker niet vrij-uit want dit moet al voordat Ruben op de PZ stoel was gaan zitten, al een van de eerste regels intern zijn:

Geen discriminatie op welke manier dan ook!

Uit de betreffende mail kun je opmaken dat er intern minderwaardig wordt gedacht over allochtonen en Ruben ging ervan uit dat hij zo juist punten zou scoren bij zijn baas.

Dit is mijn aanname die ik verder niet kan onderbouwen hoor....

Link naar reactie
Delen op andere sites

We spreken er allemaal foei en schande van.

Maar dit publiekelijke feit is gewoon de praktijk van alledag! :( Er wordt aan de lopende band op allerlei criteria gediscrimineerd op personeelsaanname gebied. Of het nou leeftijd, geslacht, huidskleur, politieke voorkeur, whatever, is.

En nu wordt dit bedrijf aan de schandpaal genageld. Maar eigenlijk zou heel recruitend nederland zich diep moeten schamen en nu eens orde op zaken moeten stellen! Want er schande van spreken is één ding. Er daadwerkelijk wat tegen doen, is totaal iets anders. Men moet niet iedere keer (alleen als er publiek is) actie ondernemen als het kwaad al geschied is, maar de koe bij de horens vatten en dit soort verfoeilijk gedrag uitbannen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er wordt aan de lopende band gediscrimineerd op allerlei gronden, naam, geslacht, leeftijd, geaardheid, huidskleur, etc.

En het is wettelijk verboden, ach een kniesoor die daar op let... :gestoord:

Dat is waar ik mij zo aan erger in onze samenleving overal zijn er regeltjes en wetten voor, en er komen er bijna iedere dag bij. Maar het personeel om dit te handhaven wordt weg bezuinigt, wat heb ik dan aan die regels en wetten, of hierdoor niet voor vol aangezien. Kijk maar eens naar de politie die moeten zicht thuis ook nog laten lastig vallen :vrezen:. We hoeven er geen politiestaat van te maken maar zo is het toch ook niks.

Bezuinige, bezuinige, het volk het vel over de oren trekken :angry:, en als Europa ook maar een kik geeft staan alweer met een grote zak geld gereed.

Zo dat is eruit :P:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het artikel probeert Mike de manager zich nog te verdedigen, laat me niet lachen. Een medewerker stuurt geen dergelijke racistische mails gericht aan de baas zonder dat daar eerst een kader voor is gecreëerd. Toevallig zal geen enkele 'neger' daar worden aangenomen. Het enige waar Mike de baas nu kwaad voor is, is dat iemand zo stom is geweest die mail door te sturen naar de kandidaat.

Als ik voor die firma werkte was ik er zo snel als mogelijk weg, als dat het niveau is en de overtuigingen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen wilde de verwarming niet aanslaan. Het is een warmeluchtinstallatie. Storingsmonteur langs die constateerde dat het printplaatje vervangen moet worden. Wacht nu totdat ze dat onderdeel hebben en de reparatie gaan uitvoeren. Hoop echt dat het nu heel snel gebeurt want ik heb het erg koud, zit al de hele dag met m'n winterjas aan. Bah.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe