Ga naar inhoud

Mijn irritatie van de dag


MarcoO2
 Delen

Aanbevolen berichten

De winter mag stilaan verdwijnen. Na een drukke nachtdienst vertrok ik naar huis met een warm bed in het vooruitzicht. Natuurlijk de avond voordien vergeten om iets op de voorruit te leggen (ik ga meestal met de fiets naar het werk, dus denk ik er niet aan). Een ijslaag van een centimeter ofzo kunnen weg krabben door aanvriezende regen. Dan wil ik eindelijk vertrekken, merk ik dat de binnenkant van de voorruit ook bevroren is ... En dat krijg je niet zomaar weg ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net een rit van Leeuwarden naar Zaandam achter de rug met een dubbel as aanhanger met een last erop van 3 mtr.

Wel grootste deel maar 50Km per uur kunnen rijden omdat harder niet verantwoord was.

Sommige plekken was één grote ijsbaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent toch wel op tijd thuis, Ed?

Voor wat ?

Maar wees gerust toen ik bovenstaand schreef zat ik alweer thuis.

Maar 13.30 vertrokken uit WTC Leeuwarden en 16.15 op Zaandam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel mijn DVD speler besteld op een andere site zie dat ze daar in voorraad zijn met een Hdmi kabel maar deze heb ik niet nodig dus bestel hem zonder de kabel. Betaal netjes krijg en mailtje met de gegevens maar staat nergens een datum bij van levering eens ze de DVD verzenden sturen ze een mail.

Ga terug naar de site om eens te zien of ik de handleiding daar niet kan downloaden, en wat zie ik dat de DVD verwacht wordt. Terug naar het blad met de aanbieding DVD + kabel en daar staat deze in voorraad.

Ik voel terug narigheid, zie op hun site de chat knop staan, wel dan gaan we deze eens gebruiken.

Snelle (11:33:20)

Welkom bij onze Online Chat - U wordt zo spoedig mogelijk geholpen. Om u zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn, wordt er door onze chat-medewerkers ook gebruik gemaakt van standaardteksten. Deze teksten geven antwoorden op veel gestelde vragen en/of opmerkingen en hierdoor kunnen wij u snel en correct beantwoorden. Op specifiekere vragen en/of opmerkingen zullen de chat-medewerker u een gericht antwoord geven.

Saskia (11:33:39)

Ik heb uw chatverzoek aangenomen

Saskia (11:33:45)

2-4 werkdagen

Saskia (11:34:02)

Goedendag, waarmee kan ik u van dienst zijn?

Snelle (11:34:14)

Dus het toestel is in voorraad?

Saskia (11:34:48)

excuses ik zat in de verkeerde c hat, wara kan ik u mee helpen?

Snelle (11:35:42)

Wel heb net een toestel besteld en vraag mij af wanneer dit wordt geleverd

Saskia (11:36:44)

Heeft u een moment geduld? ik zoek uw gegevens erbij.

Saskia (11:42:05)

order wordt momenteel verwerkt, zodra order wordt verzonden sturen wij hier een bevestigingsmail van

Snelle (11:43:24)

Dus het toestel is in voorraad?

Saskia (11:52:25)

wordt momenteel verwerkt, mocht het toestel niet op voorraad zijn dan wordt u hierover geinformeerd

Snelle (11:56:19)

Wel het omdat op de ene pagina het toestel staat met een Hdmi kabel met drie groene stippen. Als ik dan naar het toestel ga zonder de Hdmi kabel staan er maar twee groene stippen daarom mijn twijfel.

Saskia (12:06:47)

staat momenteel niet op voorraad

Snelle (12:07:48)

En geen idee wanneer dit binnenkomt

Saskia (12:12:05)

Indien er 'Nu Reserveren' staat, verwachten we het artikel nog binnen te krijgen in ons magazijn, echter hebben wij hier helaas nog geen specifieke verwachte levertijd voor doorgekregen. De levertijd op onze website zal worden aangepast wanneer de verwachte levertijd bekend is. Helaas kan redcoon nimmer levertijden garanderen omdat wij afhankelijk zijn van onze leveranciers. Wij gaan er echter van uit dat de aangegeven levertermijn nageleefd zal worden.

Snelle (12:14:44)

Ok ik hoop dat het toestel zo vlug mogelijk in mijn bezit is.

Saskia (12:22:05)

Zodra deze is verzonden sturen wij een bevestigingsmail

Zucht gewoon zucht :(

aangepast door Snelle
Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn die webwinkels, lang leve de winkels in me woonplaats. Persoonlijk contact met de verkoopster die me precies verteld wanneer het er is. En ja wel iets duurdet uit misschien maar ook dat gaat niet altojd op is me ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn die webwinkels, lang leve de winkels in me woonplaats. Persoonlijk contact met de verkoopster die me precies verteld wanneer het er is. En ja wel iets duurdet uit misschien maar ook dat gaat niet altojd op is me ervaring

Voor de grotere (duurdere) apparaten ga ik ook hier in de buurt deze mensen geven een goede service, maar zijn nu een weekje gesloten en dan zou ik waarschijnlijk ook nog een paar dagen moeten wachten eer het toestel binnen zou zijn.

En aangezien het op de laatste site duidelijk stond dat deze in voorraad was heb ik mij laten verleiden.

Maar er zijn wel nog goede sites hoor waar alles prima verloopt bestel regelmatig via het internet en nog geen problemen gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt wel afgeven op webwinkels, maar heel veel spullen KUN je alleen nog maar online kopen!

Zo waren er vroegah bijvoorbeeld overal elektronika zaken waar je allerlei onderdelen kon kopen. Daar zijn er nu nog maar een handjevol van. Dus ben je aangewezen op online verkoop.

Zelfde met een hoop boeken. Er is zo'n enorme wereldwijde collectie, die kan een boekwinkel nooit hebben liggen. Dus klikklak je ff bij b.v. amazon en voila, 2 dagen later in huis. En goedkoper en sneller dan dat de lokale boekwinkel die kan leveren...

Maar er blijven producten die imho je beter irl kunt kopen. Bijvoorbeeld een goed passende bergschoen kun je noway online kopen. Simpelweg omdat je niet virtueel kunt passen...

aangepast door Captain Hook
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe