Ga naar inhoud

ESP lampje


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

  • Reacties 112
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...

Blijkbaar veroorzaakt iets kortsluiting. Willen ze even goed uitzoeken, dus weer een leenauto mee. Dit keer een Citigo.

Voor zo'n autootje rijdt ie best goed, denk ik. Maar wat ben je met zo'n Yeti verwend. Dit voelt dan meteen zo zwabberig.

Bedenk ik me onderweg dat ik de huissleutels in Henk heb laten liggen, dus net in eigen huisje ingebroken via raam aan de achterkant. Ging erg gemakkelijk. Maar goed dat er hier voldoende sociale controle is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was een goed praecox gevoel, Erik. Kastje moet idd los en ze staan niet in voor wat dat met het motormanagement doet (of ze hem misschien wel niet meer aan de praat krijgen!). Volgens mij moet dat wel meevallen, hij zou het gewoon moeten doen als toen hij ongetuned was. Sluiten ook niet uit dat de storing door de tuning komt. Ga dat eens aan Mark voorleggen, want het lijkt me raar de link: ESP - ECU.

Link naar reactie
Delen op andere sites

welke sensor is eigenlijk vervangen? Lijkt me dat ze gewoon een foutcode krijgen 'storing in het circuit' of iets dergelijks. M.a.w. ze wisten eigenlijk niet wat er mis was. Volgens mij zou het gewoon aan een andere sensor kunnen liggen, zeker als die storing er slechts sporadisch is.

Overigens is er, dacht ik, wel een link met de ECU hoor. Als ESP in werking treedt, zal de ECU er waarschijnlijk voor zorgen dat het geleverde vermogen zakt, om op de baan te blijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja techniek, altijd wat !

Maar is die tank van die Citigo zo klein dat je niet terug kon rijden om je sluetels te halen ?

Enne wel ff een foto sessie maken van dat kleine skodatje met de nieuwste Logo's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze het niet weten gewoon even zelf de boel loshalen. Is zo gebeurd (heb het zelfs onder tijdsdruk op de snelweg moeten doen...) en de wagen merkt er verder niks van. Je kan zelfs alle bedrading laten zitten, alleen even de originele stekkertjes terug in het goede gat prikken (de bypass weghalen dus).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe