Ga naar inhoud

Scheren (man only)


hobbel de bobbel
 Delen

Aanbevolen berichten

Mijn nieuwe Braun blijkt een onstellend hoog olieverbruik te hebben.

De cassette reinigingsvloestof met smerende en andere geheime desinfecterende elementen, is reeds na ca. 3 weken op.

Het bekende 'truukje'.

Net als met inktcartridges voor printers. De printer zelf voor weinig, de cartridges voor een hoofdprijs

Net als met scheermesjeshouders, de houder zowat cadeau, de hoofdprijs voor de losse mesjes.

Net als met labelprinters, het printertje voor een habbekrats, de label(cassettes) voor een woekerprijs.

Net als met Nespresso apparaten, het apparaat voor een luttel bedrag, en de feitelijke koffie (paar gram in een blikkie) wordt heel duur betaald...

etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doordeweeks scheer ik ambachtelijk met schuim en mes; in het weekend scheer ik vaak simpelweg niet. In de vakantie net hoe het uitkomt. Doorgaans na een dag of 3-4 gaat de bakkes weer kaal, soms ook gewoon elke dag.

Die truuk met zelfsmerende, zelfreinigende elektrische scheerapparaten heb ik ook wel gehad. Ik heb mij arm gekocht aan die scheerzooi van Philips en Nivea, terwijl ik in die periode ook nog eens nimmer een echt gladde kin had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan met nat scheren ook. 8-) 8-) Ziet er alleen wat bloederiger uit. :gestoord: En als je dan naar het ziekenhuis mag maakt men er daar balkenbrij van en zo snijdt het mes aan twee kanten,...................... zo is het toch. :P:D (er is niks zo fijn als domme praat) B)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik scheer me niet meer ... veel. Begonnen op mijn 14de met een Braun 5610. Vanaf mijn 19de tot 22ste met het scheermesje nat geschoren. Dan een Philips powertouch van 150 euro gekregen (werkelijk weggegooid geld, maar goed dat het een cadeau was) en nu sinds een jaar laat ik zoveel mogelijk staan. Alleen de snor en de hals scheer ik nog, jawel met mijn allereerste Braun ... Dat ding werkt nog het beste. Bijtrimmen doe ik wel met de tondeuse.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

De afgelopen 17 jaar niet meer geschoren. . En 1x maal op de 5 a 6 weken eventjes met de baardtrimmer van Braun er over heen. Enkel de baardrand wat bijwerken met zo'n Gillette geval met dubbelen messen. I.p.v. scheerzeep gebruik ik dan zeep waar je zelf ook mee wast. Het is ontzettend gemakkelijk een baard.

Alleen moest ik in het begin wel wennen aan de man in de spiegel :3ogen: . Maar dat komt ook goed. :bewusteloos:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn baard is er sinds het begin van het nieuwe jaar weer af. Conclusie na een jaar met een baard te hebben rondgelopen: het doet je heel wat ouder lijken! Mijn leeftijd werd door velen geschat tussen de 30 en 35 terwijl ik toch echt 23 was!

aangepast door EdK
typo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mmm 17 jaar stel mij nu voor, de kerstman. :)

ja en na 20 jaar heet je dan sinterklaas

Dat valt echt mee, en voor Sinterklaas zeker maar ook voor de kerstman is die nog veel te kort. Daar zorg ik wel voor, anders blijft die veel te lang nat na het wassen

Ik ben dan wel de 50 gepasseerd maar er zit toch ook nog wat zwart tussen. Meer een peper zout baard. 8-):D:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Braun shaver ben ik momenteel bezig, aan een test te onderwerpen, waarbij de vloeistoftank niet door een nieuwe wordt aangevuld.

Ik bemerk wel, sinds kort, hoe zal ik het zeggen, een soort epilerende trekactie van het apparaat.

Het doet eventjes pijn, maar ja, men only, wij herkennen dit toch, het zit in onze genen, dit maakt ons begeerlijk voor vrouwen

( of andersdenkenden)

De halfbaard is niet nieuw,

Menige vrouw in de jaren 60 ging volledig plat voor het fenomeen, ze wilden er aan voelen !

Je liet het maar toe, ja onbaatzuchtigheid was ons niet vreemd.

aangepast door hobbel de bobbel
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe