Ga naar inhoud

Scheren (man only)


hobbel de bobbel
 Delen

Aanbevolen berichten

ik ben ook lid van een forum waar het meer over levensgenieten gaat en daar zijn tijd en geld vaak geen argumenten om iets wel of niet te doen.

Heb je ook van dat forum die bakker die elke ochtend de koeien melkt om cremekoeken met room van verse melk te hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je ook van dat forum die bakker die elke ochtend de koeien melkt om cremekoeken met room van verse melk te hebben?

Nope, dat is de zoon van de huisbaas ;)

Het andere forum is een sigaren forum, maar daar gaat het dus ook over andere dingen die levensgenieters interesseert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wilkinson mesjes. En Gillette scheergel. Maar dat laatste is toeval :lol:

Tsja daar ben je purmerender voor !!

Excact hetzelfde.

Ooit in een grijs verleden toen ik nog niet grijs was had ik ook gilette maar in datzelfde grijze verleden overgestapt op Wilkinson

En ook Gilette scheergel ( groen )

Enne hoe lang doen julllie in algemeen met één setje mesjes ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar doen we dat allemaal nat voor degene die dat scheert offff ook met de braun of philips elektrische ontbossers ?

ja, geniale dingen zijn dat toch. Ik snoei eens in de zoveel tijd met de keukenschaar als het me wat teveel wordt

En leg je hem dan op de snijplank zodat je hem ziet liggen en hem niet wegknipt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee frank, edwin die slijpt ze maandelijks

Ik heb wel ballen, en jullie hebben dringend behoefte aan een leesbril. :lol:

Nou niet gaan opscheppen, want zijn hoogstens balletjes !

aangepast door EdK
typo tje
Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, geniale dingen zijn dat toch. Ik snoei eens in de zoveel tijd met de keukenschaar als het me wat teveel wordt

zie mijn antwoord hierboven. En ter aanvulling, gewoon boven de vuilnisbak in de keuken

Ik ben nogal visueel ingesteld, en soms is dat vervelend! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe