Ga naar inhoud

Mijn irritatie van de dag

MarcoO2
 Delen

Aanbevolen berichten

morgen ligt hij er nog !!

ze moeten eerst vergaderen hoe en wie hem gaat verwijderen en dan moeten er nog 3 externe bedrijven een offerte maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is goed maar dan wel versnipperen met de hakselaar en de snippers in het bos laten zodat dit weer kan rotten tot goede hummus

En ook de takken gewoon het bos in trekken zodat ze daar een basis kunnen zijn in het najaar voor paddo's

Kunnen Marco en Erik samen mooie foto's maken waar wij weer van kunnen genieten

En misschien dat er weer andere leden zijn die uit hun bol willen gaan van die paddo's

Oh en Menno komt rennend er naar toe als training, maar breng hem dan weer wel aan eind van de klus met de Octi naar huis, want om hem nou weer rennend naar huis te laten gaan is weer teveel van het goede

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fantasie ??

Het is en blijft het beste voor de natuur om die boom gewoon te laten rotten op de plek waar hij is omgevallen

Okee dat Erik er een stuk tussenuit wil zodat hij niet meer met fiets hoeft te klimmen, tsja kan ik begrijpen hij wordt ook een dagje ouder en dan gaat dat allemaal wat minder met dat klimmen !

En het punt van heen lopen terug rijden , noem ik eerder zorgzaam naar jou toe !

Maar merk het alweer, het wordt niet op prijs gesteld !!?

Maar uiteindelijk heb je nog geen antwoord gegeven aan Frank of jullie de klus aannemen als firma 4 linker handen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat weten we, maar een beetje kracht training is dan ook niet verkeerd !

En de run er naar toe is een mooie training

En om je niet over te belasten heb ik er voor gezorgd dat Frank je weer netjes met de Octi in stijl thuis brengt !

Dus niets pietje tuto

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn prio ligt momenteel bij het voorbereiden op de marathon. Dat moet je natuurlijk niet tutoyeren.

Wat wordt er bedoelt met het woord tutoyeren in deze zinssamenstelling. Volgens van Dalen, is dat met jij en jou aanspreken :) .

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Busje: Een grappig misverstand dat we wel vaker zien. Bekijk eens het eerste filmpje in het topic Humor. Als ik me niet vergis, wordt dat bij aanmelding voor het forum schertsenderwijs ook gebruikt als een soort lakmoesproef voor het soort humor waar we hier van houden. Anyway, daar komt het vandaan. Sommigen, waaronder ik zelf, vinden het leuk om zo af en toe, maar wel te pas en te onpas, bewust de term tutoyeren abusievelijk te gebruiken. En zo af en toe zien we dan reacties als de jouwe, van leden die dat blijkbaar gemist hebben. Heel vermakelijk, al willen we de zaak uiteraard beslist niet tutoyeren!

aangepast door EdK
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, net terug van kijken-of-de-omgevallen-boom-er-nog-ligt-ronde.

Ze waren net de laatste stukken gezaagde stam in een trailer achter een quad aan het laden. M.a.w. alles was al bijna opgeruimd!

Ben ondertussen nog wel 2 hertjes (stonden gewoon op het fietspad te wachten) en heel veel konijnen tegengekomen. B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Draaideur criminelen noemen ze dat....

Onze Roemeense vrienden zeiden het al : de criminaliteit in hun land is fors gedaald sinds het land zich bij de EU heeft aangesloten. De Roemeense criminelen zijn massaal naar het rijke Westen getrokken. De straffen hier lijken nergens naar en alle waar ligt voor het grijpen. Een dagje cel en dan weer aan het (criminele) werk. Hier mogen we die beestjes niet bij hun naam noemen, maar in Amsterdam denkt men er gelukkig anders over.

http://youtu.be/bYJEEuTyIrE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren bij Qpark, pas geblokkeerd (slagboom 1) storing... hetzelfde bij slagboom 2, en bij het uitrijden ook 2x...

Dus, vanmorgen. Pas geblokkeerd... nou hij zou nu echt geblokkeerd zijn.Ik kwam er niet meer in.

Navraag gedaan, niemand wist wat, gebeld, pas blijkt opgezegd door diegene wie ik het vroeg... Lang verhaal kort maken, oeps, foutje, probeer deze pas maar even.

1,5 uur later "Your account is disabled. You are now logged out" wordt op mijn Windows 7 machine getoond. Alle open vensters, mails, etc werden gesloten en ik kon niet meer inloggen. Reden onbekend...

Een collega kijkt op zijn telefoon en zijn hele simkaart ligt er opeens uit (storing vodafone).

Lijkt wel vrijdag de 13e :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren bij Qpark, pas geblokkeerd (slagboom 1) storing... hetzelfde bij slagboom 2, en bij het uitrijden ook 2x...

Dus, vanmorgen. Pas geblokkeerd... nou hij zou nu echt geblokkeerd zijn.Ik kwam er niet meer in.

Navraag gedaan, niemand wist wat, gebeld, pas blijkt opgezegd door diegene wie ik het vroeg... Lang verhaal kort maken, oeps, foutje, probeer deze pas maar even.

1,5 uur later "Your account is disabled. You are now logged out" wordt op mijn Windows 7 machine getoond. Alle open vensters, mails, etc werden gesloten en ik kon niet meer inloggen. Reden onbekend...

Een collega kijkt op zijn telefoon en zijn hele simkaart ligt er opeens uit (storing vodafone).

Lijkt wel vrijdag de 13e :o

Hebben jullie afgelopen vrijdag een slecht-nieuws-gesprek gemist?

;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer zo'n irritatie wat een groot bedrijf teweegbrengt... :angry:

Heb al jaren een onderhoudsabonnement voor de CV-ketel via VEH, uitgevoerd door Feenstra.

1 x per jaar/ twee jaar komt er een mannetje de boel nakijken, schoonborstelen, uitzuigen, verbrandingswaarden meten, eventueel bijstellen, etc.

Op zich prima. En mocht er ooit iets zijn, 24/7 kun je ze bellen en komt er een mannetje.

Maar sinds dit jaar... :onzeker:

Kreeg begin dit jaar tot 2 x toe een briefkaart in de bus dat ze op die en die datum zouden komen. Notabene dezelfde datum?! Vervolgens kun je ze alleen bereiken op een betaald 0900 nummer (dat vertik ik), dus via, via lukt het dan nog wel. Afd. planning is slechts drie ochtenden in de week telefonisch bereikbaar?! Hoe verzin je het...

Komt er een monteur op die dag in april, staat zelf ook verbaasd van twee afspraken op dezelfde dag(deel) op hetzelfde adres. Maar zegt er bij "ach ja, nieuw systeem, gebeurt wel vaker"

Doet netjes z'n werk en vertrekt weer.

Krijgen we deze week een beetje 'dwingende' brief waarin ze roepen dat geen bevestiging van de eerdere afspraak hebben gekregen... en dat ze zelf maar een nieuwe datum hebben geprikt.

Hoezo eerdere afspraak in juli? Niks ontvangen...

En hoezo weer periodiek onderhoud? Jullie zijn net geweest, en periodiek onderhoud voor bijna nieuwe ketels hoeft maar 1 x 2 jaar, en niet iedere 3 maanden... :blink:

Vervolgens wil je ze bellen op een gewoon nummer...'we zijn met lunchpauze' Nou ja, een landelijk bedrijf wat dicht is tijdens lunchpauze!?

En eigenlijk mag je de planning alleen op 3 ochtenden in de week 'lastig' vallen... en uiteraard alleen via een duur betaald 0900 nummer. :angry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezond boeren verstand zegt wel meer. Maar we handelen er NIET naar. :onzeker:

Ik vond en vind de hele defensietak en -industrie sowieso discutabel. Waarom niet al die technologie en resources ten faveure van scheppende processen aanwenden in plaats van vernietigende taken? 8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe