Ga naar inhoud

Het verbruik en de brandstofprijs...


Captain Hook
 Delen

Aanbevolen berichten

bij mij is de fun factor puur beperkt tot het af en toe eens flink accelereren in een situatie die daar om vraagt. Verder houd ik me keurig aan de snelheidslimieten. Alleen ga ik over een tijdje natuurlijk wel even uitchecken welke waarde nu op mijn Nuvi komt te staan ipv de huidige 184

En daarna weer snel inchecken :59:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen ga ik over een tijdje natuurlijk wel even uitchecken welke waarde nu op mijn Nuvi komt te staan ipv de huidige 184

Over een tijdje? Je houdt ons onnodig in spanning!

Zou je het in beide rijrichtingen willen uitvoeren zodat we in ieder geval ruwweg kunnen corrigeren voor windrichting en windkracht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteravond weer getankt en de schade weer ingevuld bij spritmonitor.

Verbruik is weer wat gunstiger geworden... Hoogst waarschijnlijk omdat sinds de vorige tankvulling ik weer zelf als enige bestuurder heb geacteerd. :drive1:

Het is wel voor het eerst dat de totaalprijs van een volle tank de TACHTIG euro begint te naderen. Wow. :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is wel voor het eerst dat de totaalprijs van een volle tank de TACHTIG euro begint te naderen. Wow. :wacko:

:biggrin2: Hoe leger jij de tank rijd hoe hoger de prijs wordt aan de pomp!

Mijn vrouw tankt altijd voor 50 euro!

aangepast door Wasmachineman
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Er vanuit gegaan dat ze bij de dealer de tank gevuld hebben tot de nok ( niet echt op gelet was te blij dat ik er eindelijk mee kon rijden )

Heel rustig gereden.

Ja, nieuwe wagen nog niet ingereden.

Meeste korte afstanden ongeveer 5 km = steeds koude motor.

Heb mij ondertussen ingeschreven bij spritmonitor.de

aangepast door EdK
van .be even .de gemaakt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat lees ik hier een Marco Borsato fan :-))

Wie ?? is dat dan ??

Enne Marco heb nog nooit in dat liedje Meeste gehoord !!

Of is dat ook een droom van je ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe