Ga naar inhoud

Het verbruik en de brandstofprijs...


Captain Hook
 Delen

Aanbevolen berichten

Met de kleine afstandjes die ik maak mag je geen wonderen verwachten wat het verbruik betreft.

De eerste test is op 26 mei dan eens 211 km naar de M&G ben nieuwsgierig wat het verbruik dan zal zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag een retourtje Wageningen (220 km) op de terugweg wind in de rug 1 op 26.3 (volgens de B.C.) toen ik hem op de oprit parkeerde. (gemiddeld verbruik)

Heen viel het een beetje tegen 1 op 22.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mij was het verbruik bij 3500 Km bij menig Yeti rijder hoger dan wat Benno behaalt met zijn zomersloffen

Na de 5000Km wordt hij weer wat zuiniger en na de 10K opeens ook weer is mijn ervaring.

Af en toe heb je het idee of men dit al vanuit fabriek heeft ingeprogrameerd

Link naar reactie
Delen op andere sites

wanneer je niet overwegend snelweg rijdt, zoals ik (iedere week van A'dam naar Friesland), moet dat kunnen.

Wellicht dat de mijne na de pas uitgevoerde tuning ook nog wat zuiniger wordt; duurt echter wel een tijd voor je een effect op het gemiddelde ziet bij een groot kilometrage.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, dat doet de vrouw van Frank. Alhoewel, 1x in Italie moest ik tanken bij een automaat die alleen geld slikte, en heb toen voor 50,- getankt. Die tankbeurt is trouwens ook terug te vinden op SM.

Jij bent ook wel een rustige rijder, viel me op. Dacht dat ik dat zelf ook was, maar dat valt blijkbaar wel mee.

Klopt wel, dat ik een rustige rijder ben. Was al een nieuwe rijder avant la lettre voordat het begrip of de term bekend was. Ben ik geworden nadat ik de geneugten van motorrijden had ontdekt en beleefd. Vond het zgn sportieve rijden met burgerlijke middenklasse auto's daarna een beetje kinderachtig (niet dat ik daarmee zeg dat jij zo rijdt!! Maar ik bedoel vooral dat ik geen behoefte aan opschieten meer heb.)

aangepast door CaseyBasey
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe