Ga naar inhoud

Code "Oranje"


Wmm is er niet meer
 Delen

Aanbevolen berichten

Is het in NL hetzelfde dan in B als het heeft gesneeuwd.

http://sphotos-d.ak....119143534_n.jpg

Mijn vrouw is nu onderweg naar Schiphol Oost met haar ouders omdat er een afspraak daar staat met een arts voor een 2nd opinion.

Die afspraak kan "never/niet/onmogelijk" verzet worden dus ze zijn maar op pad gegaan met mijn auto.

En het valt mee, schrijft haar vader per sms!

Weinig auto's, weinig vliegverkeer dus relatief rustig bij Schiphol, en het is natte sneeuw!

Eigenlijk dus...bedankt voor "code Oranje" want anders was het wel drukker geweest op de weg!

aangepast door Wasmachineman
typo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is vandaag geen weer (toch niet in België), om veel kilometer te gaan rijden. Deze ochtend was het bij ons spekglad, ik moest heel erg opletten om de wielen niet te laten blokkeren bij het remmen. Gelukkig moet ik maar een paar km rijden.

Maar als je wat anticipeert en voorzichtig rijdt, lukt het wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vrouw kennende rijdt ze anticiperend! Ze had ook haar eigen auto kunnen pakken maar mijn O2 rijdt toch stukken comfortabeler. Feit is zeker dat de erge sneeuwval er niet was, slechts natte sneeuw! Over 55 km heeft ze 3 kwartier gedaan dus tja, het zit een keer mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb vandaag ook de hele dag rondgereden. Snelwegen, binnenwegen, woonwijken, industrie tereinen, en sommige plaatsen was t spekglad. Dik 10 cm sneeuw rondom Utrecht.

Maar dankzij winterbanden, opletten en rustig rijden is t goed gegaan. Wel vermoeiend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

met sneeuw nu in die 2 jaar 1 keer uitgezet, maar toen moest ik een beijst heuveltje op ( met winterbanden) maar lukte niet dus uitgezet en tufte zo dat heuveltje op

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe