Populair bericht oud-lid Geplaatst: 12 mei 2021 Populair bericht Delen Geplaatst: 12 mei 2021 En wat voor eentje? Een klassieker in wording. Onze Panda wordt ingeruild op een Yeti 1.8 4x4. Meer info volgt later. 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MarcoO2 Geplaatst: 12 mei 2021 Delen Geplaatst: 12 mei 2021 Gaaf!! Die 1.8 is een fantastisch blok. Wel gecheckt op de bekende issues? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EdK Geplaatst: 12 mei 2021 Delen Geplaatst: 12 mei 2021 Kan een olieslurper zijn dat 1,8 blok hoor... Dus let goed op..... En geen asfalt meer in de straat dat een 4x4 nodig hebt.? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
oud-lid Geplaatst: 12 mei 2021 Auteur Delen Geplaatst: 12 mei 2021 (aangepast) Onze mooie Panda uit 2012 heb ik verkocht en kreeg er zoveel voor terug dat ik ter plaatse spontaan de Yeti heb gekocht. Foto’s komen zsm als ik thuis ben. Yeti komt uit 2011, is geïmporteerd vanuit Duitsland en heeft iets meer dan 150k gelopen. Distributie ketting is vervangen dus nieuw. Zuigers zijn ook vervangen vanwege overmatig olie verbruik. Cappucino is de kleur en de auto is echt bomvol: standkachel zit erin memory op de voorstoel stoelverwarming inparkeer-piloot echt 17” reservewiel dus geen spuitbusje canton sound system Bolero radio 17” LMV climate & cruise control uiteraard de bekleding van de stoelen ziet er zeker als nieuw uit dus de km stand klopt ook koppeling is heerlijk zwaar maar niet te zwaar voor mijn vrouw geen bijgeluidjes gehoord tijdens proefrit van 35km in Friesland waar ik toevallig even was bij een klant geen beschadigingen op auto banden met ruim voldoende profiel apk tm maart 2022 etc https://www.ejrautotechniek.nl/occasions/#545028189-502665-skoda-yeti-1-8-tsi-elegance-4x4 Dit is de Yeti! 1 januari aangepast door Wasmachineman Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arjo Geplaatst: 12 mei 2021 Delen Geplaatst: 12 mei 2021 Hij ziet er mooi uit. Ik vind dit de leukste Yeti. Hopelijk heb je er lang plezier van. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
oud-lid Geplaatst: 12 mei 2021 Auteur Delen Geplaatst: 12 mei 2021 (aangepast) Bedankt Arjo! Dit vond ik al in 2010 een enorm leuke auto en mijn vrouw ook. Zelf heb ik 5 Octavia’s gereden maar nooit een Yeti en zeker niet zo eentje als we nu hebben gevonden. 29 juni 2021 aangepast door Wasmachineman Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cordoba Geplaatst: 12 mei 2021 Delen Geplaatst: 12 mei 2021 Gefeliciteerd met de Yeti Frank. De kleur is capuccino beige? Wat me opvalt bij de foto's: wat is er met de voorbumper gebeurd? (kleur/glans van de bumper wijkt af, en de naden aan beide kanten tussen bumper en spatbord lopen scheef). Deukje in de spatbordrand (RA) is trouwens een gemene, die zal er waarschijnlijk niet uitgaan met 'uitdeuken zonder spuiten'. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EdK Geplaatst: 12 mei 2021 Delen Geplaatst: 12 mei 2021 1 uur terug, Wasmachineman zei: memory op de voorstoel Dus je kunt rijdende memory spelen ?? Maar wel nieuwe logo's erop zetten hoor, die oude dat smoelt niet 23 minuten geleden, Cordoba zei: De kleur is capuccino beige Is koffieprut bruin !! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
oud-lid Geplaatst: 12 mei 2021 Auteur Delen Geplaatst: 12 mei 2021 Mooi kleurtje dat cappuccino. En die naden bij de voorbumper valt mij niet zo op hoor, misschien een keer schade gehad? De motorkap zag er brandschoon uit met geen kreukels in het plaatwerk binnen. Nieuwe logo’s doe ik niet want het moet gewoon oud blijven. Liever gezegd: patina! En een deukje RA zie ik niet hoor dus stoort mij ook niet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CaseyBasey Geplaatst: 12 mei 2021 Delen Geplaatst: 12 mei 2021 Lijkt me een fijne wagen Frank! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
oud-lid Geplaatst: 12 mei 2021 Auteur Delen Geplaatst: 12 mei 2021 Deze Yeti is 10 jaar oud dus een deukje kan/mag zolang het maar niet opvalt. Dit is een superboodschappenauto dus ik verwacht dat er wel een winkelwagentje ooit tegenaan knalt per ongeluk? En onze oudste zoon vindt dit ook een zeer mooie Yeti zei hij (slijm slijm) dus zal hij ook vaak onderweg zijn. “Kan ik er ook mee het strand op” zegt ie hard lachend nog... 46 minuten geleden, CaseyBasey zei: Lijkt me een fijne wagen Frank! Echt wel, net zo fijne als jouwe! 1 uur geleden, Cordoba zei: Deukje in de spatbordrand (RA) is trouwens een gemene, die zal er waarschijnlijk niet uitgaan met 'uitdeuken zonder spuiten'. Dit zit in de deur rechts achter inderdaad. Die zag ik wel, helaas. Is niets aan te doen nu. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht Skoody Boo Geplaatst: 12 mei 2021 Populair bericht Delen Geplaatst: 12 mei 2021 Heb je net een container neer laten zetten terwijl het eigenlijk een caravan had moeten zijn. Of kunnen er nog wieltjes onder? 😉 Of koop een boot, of een paard. Die Yeti moet echt iets te trekken hebben, anders verveeltie zich.... 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EdK Geplaatst: 12 mei 2021 Delen Geplaatst: 12 mei 2021 51 minuten geleden, Wasmachineman zei: een top auto! Net zoals jouwe. 6 minuten geleden, Wasmachineman zei: net zo fijne als jouwe! Ja wat is het nou ?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
oud-lid Geplaatst: 12 mei 2021 Auteur Delen Geplaatst: 12 mei 2021 6 minuten geleden, EdK zei: Ja wat is het nou ?? Top auto!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EdK Geplaatst: 12 mei 2021 Delen Geplaatst: 12 mei 2021 1 minuut geleden, Wasmachineman zei: Top auto!! Als de jouwe.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
oud-lid Geplaatst: 12 mei 2021 Auteur Delen Geplaatst: 12 mei 2021 Zoals iedereen die een Yeti heeft. Je zou maar een mooie Yeti hebben gehad....? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EdK Geplaatst: 12 mei 2021 Delen Geplaatst: 12 mei 2021 En je zal hem maar niet gekocht hebben......😎 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cordoba Geplaatst: 12 mei 2021 Delen Geplaatst: 12 mei 2021 Als detailer kijk ik wat anders naar auto's Frank, en inderdaad een auto van 10 jaar terug zonder gebruikssporen zou pas echt bijzonder zijn, maar als je deze auto een stuk netter wil hebben, is er nog wel wat winst te behalen, maar dan moet je er wel tijd en moeite in steken. Bijvoorbeeld de harde kunststofbekleding van het linker achterportier laat wat witte strepen van beschadiging zien (mogelijk gebeurd met iets groots vervoeren), met een melamine sponsje krijg je die strepen wel een stuk minder zichtbaar, volgens mij is Menno daar ook al eens mee aan de slag geweest. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
oud-lid Geplaatst: 12 mei 2021 Auteur Delen Geplaatst: 12 mei 2021 Klopt Gert, daar zitten aan de binnenkant wat krasjes op de binnenkant van de deur. Die ga ik weg halen. Wat mij verder opviel is dat er nergens slijtage sporen zijn te zien op de stoelen. Niet op de wangen, niet op zit en rug vlak. Nergens. Alsof ze nieuw zijn? Het stuur ziet er ook nog keurig uit qua leder. Ook het dashboard is allemaal keurig. Het gevoel is dus prima. Jammer van dat deukje in de deur RA en die bumper voor dat dat iets scheef loopt. Of hoort dat zo bij een Yeti 4x4. Ik ga wel eens kijken bij andere Yeti’s. Kleurverschil is correct. Zilverkleurig moet het onderste gedeelte zijn en cappuccino dus de rest en dat is dus een verschil qua kleur. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EdK Geplaatst: 12 mei 2021 Delen Geplaatst: 12 mei 2021 Ojah, bij sommige Yeti's willen er wel eens kleine roestplekjes onder de lak ontstaan op de voorportieren rond de kunststof strip Ben ik bij de mijne toen ook achter gekomen toen ik hem die geweldige poetsbeurt had gegeven. Later waren er meerdere bij de buren die dit ook hadden.... Je moet er echt even goed voor kijken, maar vind je het bij deze ook dan meteen laten behandelen zou ik zeggen 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cordoba Geplaatst: 12 mei 2021 Delen Geplaatst: 12 mei 2021 (aangepast) Wat ik bedoel is wat ander kleurverschil Frank: binnen de gele cirkel is wat jij bedoelt, binnen de groene cirkels is wat ik bedoel: 12 mei 2021 aangepast door Cordoba Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht Skoody Boo Geplaatst: 12 mei 2021 Populair bericht Delen Geplaatst: 12 mei 2021 Jongens, wat zitten jullie nou hopeloos cosmetisch te doen. Als je op het gaspedaal duwt denk je echt niet meer aan krasjes, deukjes of scheve naadjes hoor. Frank heeft gewoon een heel fijn Yeti gekocht, en daar ga je heel breed van grijnzen als je achter het stuur zit. 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VAG-man Geplaatst: 12 mei 2021 Delen Geplaatst: 12 mei 2021 Gefeliciteerd Frank met je Yeti, maar de Panda had je nog niet zo lang. Waarom die nu al weg. Over kleurverschillen die sommige lezers zien op je Yeti zal ik mij niet druk maken. Het gaat erom dat jij blij bent met je nieuwe bolide. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
oud-lid Geplaatst: 13 mei 2021 Auteur Delen Geplaatst: 13 mei 2021 6 uren geleden, Cordoba zei: Wat ik bedoel is wat ander kleurverschil Frank: binnen de gele cirkel is wat jij bedoelt, binnen de groene cirkels is wat ik bedoel: Ik zie nog steeds geen kleurverschil hoor maar dat zal aan mij liggen? Ik vind het prima in elk geval. De auto op zich die we gekocht hebben is gewoon prima voor ons om de komende jaren lekker te kunnen rijden in een erg bijzondere auto. Als een auto 10 jaar oud is zal er wel eens wat mee gebeurd zijn. Is met onze Panda ook. Van een 2-cilinder stappen we over naar een 4-cilinder met een reden: we vertrouwden die kleine motor gewoon niet. Fiat zelf ook niet want hij wordt niet meer geproduceerd met deze kleine motor. We hebben 5 jaar gereden met deze Fiat en in totaal 20.000 km gereden in deze periode. We zien wel hoelang we met deze Yeti gaan rijden maar we hopen errug lang. Qua ruimte, uitrusting, motor en looks voldoet ie nu al. En we doen het ook een beetje voor jullie hè!! 😎 Enne vroeg wakker?? Ja, door de vogeltjes buiten die maken zo’n “lawaai” maken, werd ik wakker gemaakt en ik dacht gelijk dat opstaan nu helemaal niet verkeerd is op mijn vrije dag! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rosinfield Geplaatst: 13 mei 2021 Delen Geplaatst: 13 mei 2021 Verrassend, maar erg leuk. En dat oude logo vind ik juist prachtig! Veel mooier dan die nieuwerwetse. Al hier aan gedacht?https://www.vagtechniek.nl/chiptuning/skoda/yeti/5l/1.8+tsi+160pk/ 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen