Ga naar inhoud

Mijn irritatie van de dag


MarcoO2
 Delen

Aanbevolen berichten

Heel andere irritatie: ik heb &(*&^(*& geslapen!! Moest gisteren ineens voor een bank de inboedel van een drukkerij in beslag nemen en afvoeren ivm een aanstaand faillissement, ben daar van 16.00 tot 23.00 uur mee bezig geweest. ZOu transport geregeld zijn voor de 80 drukkerijmachines, kom ik daar, staat er één lullig klein vrachtwagentje... meer wagens opgeroepen, en vooral ook meer mensen, maar ja, voordat die er eenmaal waren...

ondertussen kwamen de eigenaren en personeelsleden steeds verhaal halen, en ook de buren en dorpsgenoten wilden héél graag weten waar er nou precies gebeurde... dus tegen de tijd dat ik thuis was, was ik verrot! Toen gelijk mijn bed in gedoken maar te druk in mijn kop, waardoor ik uiteindelijk ieder half uur wakker ben geweest... :mad3: Ach ja, vandaag hoef ik gelukkig niet al teveel mensen te spreken: heb maar 40 adressen op mijn route staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat klopt absoluut! En op twee manieren: agressie van "de tegenpartij" (die ik overigens vaak wel begrijp). Het zal je werkgever maar zijn, waar ineens iemand alles weg komt halen. Zeg maar dag met het handje naar je salaris... Maar ook agressie van mezelf: als je uren onder grote druk bezig bent en van alle kanten komt men met vragen en problemen en discussie op je af (want jij bent tenslotte de deurwaarder), en zeker als men dan een beetje gaat staan zieken (gebeurt vaak uit frustratie), dan moet ik mezelf ook echt wel eens even herpakken en inhouden, anders zeg ik ook dingen die de tuchtrechter achteraf niet leuk zou vinden...

Naar goed, daar worden we gelukkig ook goed voor getraind, en het hoort bij het vak!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, heb dat vaak begeleid. Ging dan om het aanleren van manier om om te gaan met mensen die een zeer traumatische ervaring hebben meegemaakt. Zelfs voor de grootste macho's en skeptici was het dan in no time helemaal echt en zaten ze er middenin. Vond het altijd fascinerend om te zien. En dat werkt dus erg goed, zoals je dan naderhand ook vaak terug krijgt als ze echt zoiets hebben meegemaakt en het in de praktijk hebben moeten brengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En weer zo eentje, ditmaal van UPC.

Stel een technische vraag op 27 september, krijg je meteen een standaard berichtje terug "we zullen u zsm antwoorden"

Wat dat "zsm" inhoudt vertellen ze er nooit bij. <_<

Krijg je vervolgens op 5 oktober antwoord:

"Volgens onze informatie heeft u inmiddels contact gehad met onze klantenservice en is uw vraag beantwoord."

WTF? Ik heb helemaal geen contact gehad met jullie klantenservice over dit probleem en de vraag is niet beantwoord!

Waar halen ze deze onzin vandaan? :mad3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohww erik je bent al halverwege met ze !

De volgende keer dat rond de 12 Oktober gaat vallen krijg je weer een bericht

we hebben u gebeld op uw mobiel maar u nam niet op !

En gaan er van uit dat het geen spoed heeft

Als je voor 5 december geholpen bent bij ze dan mag je een feestje vieren !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je voor 5 december geholpen bent...

Grapjas. :P

Ach, volgens Frank liegen verkopers niet en hebben marketeers het bij het juiste end.

Welnu, de verkopers van UPC en de marketeers van UPC hebben zojuist weer bewezen dat ze EN liegen en ONZIN uitkramen.

Maar idd, strikt genomen mag ik niet generaliseren dat alle telecom bedrijven er een potje van maken, neeeeee, dat mag niet... :notworthy:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, volgens Frank liegen verkopers niet en hebben marketeers het bij het juiste end.

*zucht*

Nee Erik. Ik schreef:

@Erik: niet alle marketingmannetjes zijn Glapajo's en idem voor de salespiepeltjes, die zijn ook niet allemaal een leugenaar.

Jij generaliseert dus erg als je ze allemaal over één kam scheert. Dat zie je toch wel in, hopelijk?

Enne...doelgroepen zijn juist weer wel in hokjes in te delen, trouwens!

Er zal er best wel eentje tussen zitten die de boel belazert. Maar niet allemaal!

De boel belazeren is alleen makkelijk voor de korte termijn van de Salespiepel/marketeer!

Maar op de lange termijn komt hij zichzelf weer overal tegen omdat hij op het matje wordt geroepen door zijn klant of door zijn superieur! En zijn slechte naam gaat in het rond en die poets je niet zomaar weg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

..... en ondertussen vermijd je wederom een inhoudelijke reactie,

Pardon?! Dacht dat ik het toch duidelijk gemaakt had?

Ben vandaag alleen maar weer bezig geweest, zowel zakelijk als privé om de onzin verhalen van dit 'soort' mensen te ontzenuwen. En daar wordt je niet blij van... <_< Daarom ga ik nu eerst eten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog niks inhoudelijks gezien mbt het generaliseren, of je moet al je andere voorbeelden van generalisaties in het andere topic als inhoudelijke reactie bestempelen... Maar goed, ieder zijn visie.

Maar, belangrijker: eet smakelijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag toch overwegend zeer positieve ervaringen met T-mobile wat betreft het upgraden van mijn abo (prima geholpen op het forum door een t-m moderator). Al had de klantenservice eerst wel gezegd dat het niet kon. En ze hadden ook wel even kunnen zeggen dat je je phone eerst moet instellen voor 3G en hoe. Maar goed, als je maar kalm blijft en ijzerenheinig door blijft vragen, alles beleefd en vriendelijk, komt het vaak uiteindelijk wel in orde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

..... en ondertussen vermijd je wederom een inhoudelijke reactie, Erik .....

Tsja marco wil niet generaliseren maar daar is hij een meester in hoor ! :D

Ik kan het ook als t moet maar hier kan ik van leren :doh2: :lol: :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grapjas. :P

Ach, volgens Frank liegen verkopers niet en hebben marketeers het bij het juiste end.

Welnu, de verkopers van UPC en de marketeers van UPC hebben zojuist weer bewezen dat ze EN liegen en ONZIN uitkramen.

Maar idd, strikt genomen mag ik niet generaliseren dat alle telecom bedrijven er een potje van maken, neeeeee, dat mag niet... :notworthy:

Erik, ik heb een nichtje daar werken en die heeft toegang tot de issue database...als je wil kan ik haar eens naar je klacht laten kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erik, ik heb een nichtje daar werken en die heeft toegang tot de issue database...als je wil kan ik haar eens naar je klacht laten kijken?

Kijken, kijken, dat doen al genoeg mensen, er wat aan DOEN, dat doet er geen. ;)

Heb al contact via via het webcare team, die beloven van alles, maar nu nog afwachten of ze echt wat DOEN!

@Frank: onzin = als men iets beweert dat gewoon niet waar is! En dat heeft er niets mee te maken of ik of iemand anders vindt dat iets onzin is... Sommigen bedrijven liegen gewoon in hun reclameuitingen. Dat noem ik onzin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijken, kijken, dat doen al genoeg mensen, er wat aan DOEN, dat doet er geen. ;)

Heb al contact via via het webcare team, die beloven van alles, maar nu nog afwachten of ze echt wat DOEN!

HE erik erg taktvol hoor !

Er wordt je op een nette manier wat aangeboden omdat Sybe een kruiwagen heeft met geen 0900 nummer en dan wimpel je het zo af ?

Zonder de persoon te kennen wimpel je het alweer af als dat ze haar werk niet goed doet !?

Zo maak je van een irritatie een frustratie bij jezelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijken, kijken, dat doen al genoeg mensen, er wat aan DOEN, dat doet er geen. ;)

Heb al contact via via het webcare team, die beloven van alles, maar nu nog afwachten of ze echt wat DOEN!

@Frank: onzin = als men iets beweert dat gewoon niet waar is! En dat heeft er niets mee te maken of ik of iemand anders vindt dat iets onzin is... Sommigen bedrijven liegen gewoon in hun reclameuitingen. Dat noem ik onzin.

Erik, zie ook reactie van Ed...waarom ga je ervan uit dat mijn nichtje niets voor je zou kunnen betekenen? Maar goed, zal het niet weer aanbieden, laat haar wel kijken wat er bekend is van je probleem melding...

Link naar reactie
Delen op andere sites

HE erik erg taktvol hoor !

Er wordt je op een nette manier wat aangeboden omdat Sybe een kruiwagen heeft met geen 0900 nummer en dan wimpel je het zo af ?

Taktvol Ed? Wie is er hier nou taktvol, nou niet bepaald de leverancier, die geeft gewoon geen concreet antwoord. <_<

BTW: ik heb al een pm gestuurd naar Sybe.

Het is toch van de zotte dat je als klant (die uiteindelijk voor de inkomsten van dit soort bedrijven zorgt) zo van het kastje naar de muur gestuurd wordt? Saillant punt: het gaat hier daadwerkelijk om kastjes in de muur! :D

Zoals aan Sybe gemeld, prima dat iemand met een achterdeurtje er naar zou willen kijken, maar dat is toch niet juist? Als ik een technisch probleem heb met een leverancier dan moet dat toch gewoon opgepakt worden? Ongeacht of ik nou toevallig iemand ken aldaar?

Op notabene hun eigen website (UPC) staat "Een pro- en interactieve opstelling waar we de verwachtingen van onze klanten mee overtreffen."

Overtreffen doen ze zeker, maar niet op de goede manier...

En voor alle marketing-positivo's; hoe moet ik zo'n slogan dan uitleggen, NIET als onzin? Laten ze het dan waarmaken. :doh2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo kun je je wel lekker verschuilen achter anderen. Er wordt aangegeven dat jouw reactie niet tactvol was. En wat zeg je? UPC is óók niet tactvol. Wat heb jij daarmee te maken in de bepaling van jouw houding tegenover anderen, die je notabene een dienst bewijzen?

Dat het niet nodig zou moeten zijn om een achterdeurtje te hebben ben ik met je eens, maar dat geeft jou geen legitimatie om zelf dan ook maar lekker lomp te reageren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe