Ga naar inhoud

Mijn irritatie van de dag


MarcoO2
 Delen

Aanbevolen berichten

correct, alleen gaat dit topic over mijn irritaties. En die is dat ik het in dit geval niet snap. Ik koop niks, ik zoek mijn rust in plaatjes van bomen en bloemen. Als ze nou de winkelwagen blokkeren, dan snap ik het...

Maar goed, het is nu weer maandag. En ik ga daar dus sowieso niks meer kopen als dat al kon...

Wil je er over praten jong ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat gezeur over rusten op zondag.... Vinden dat je op zaterdag moet werken, dat is pas principieel. En de 7e-dagsadventistenversie daarvan komt uit op dat op zondag die internetwinkel dus open moet zijn (ten koste van sluiting op zaterdag natuurlijk).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn schoonvader is op 2 maart overleden. Onlangs ontving ik een factuur voor een pedicure behandeling d.d. 9 april. Direct een mail gestuurd waarin ik mijn verbazing uitte over deze "vergissing".

 

Je verwacht dan als antwoord enige vorm van excuus. Niets van dat al, maar een antwoord als ging het puur om een administratief akkefietje:

naam stond nog op een lijst, wordt aangepast en de factuur wordt gecrediteerd. Geantwoord dat ik dit ook niet meer dan vanzelfsprekend vind aangezien het een factuur betreft voor een nimmer uitgevoerde behandeling en dat ik eigenlijk wel een excuus had verwacht en wel daarom.....  

 

Hierop bij betreffende instantie (de debiteuren afdeling is dus van dezelfde organisatie als het verpleeghuis) een klacht ingediend in de hoop dat men er voor gaat zorgen dat dit soort voor nabestaanden pijnlijke vergissingen niet meer kunnen worden gemaakt. Wordt dus vervolgd.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach ja bekende dingen Menno.

Heb de uitvaart betaald voor het uitstrooien op het veld van de begraafplaats

Krijg ik vandaag een rekening van de gemeente Pénd van een ruime 350 eurie voor het uitstrooien van mijn moeder op het veld van de begraafplaats

 

Dus ja we kunnen weer even de papieren in binnenkort om van één van de twee het geld terug te krijgen.

 

En zo laatst ook weer een rekening van de gasservice voor het schoonmaken van een gashaard in Januari

Maar ja ik heb niemand binnen gelaten hiervoor en Ma is sinds november niet meer op de aarde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vooral omdat het dus die instelling zelf is. Het moet toch niet zo moeilijk zijn om, zelfs al wil iemand zo'n factuur gaan sturen, er voor te zorgen dat er direct een alarm af gaat op het moment dat het een overledene betreft? Het is daar n.b. aan de orde van de dag, dat overlijden van bewoners.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er ligt een nieuwe job voor je klaar Menno.

Ga straks maar eens proberen om de naam van je SPP van het briefpapier te veranderen naar die van je SMM

Ben al 15 jaar bezig om die van me pa weg te krijgen

En hij mag nog steeds meedoen met de staats / post / en bankgiro loterij waar we maandelijks op zijn naam post binnen krijgen

 

En ja het is zeer irri maar je kunt je er uiteindelijk maar bij neerleggen want je krijgt toch niet de excuses die jezelf wel zou geven na zo'n misser

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe vervelend ook op zich, de dat ligt toch nog wel wat anders dan dit geval. Hier wordt n.l. een behandeling in rekening gebracht, door de instantie waar betrokkene verbleef, terwijl betrokkene op de factuur-datum reeds meer dan een maand was overleden. Ik vind dat echt stuitend.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat het stuitend is daar zijn we het wel over eens hoor.

Maar probeer je duidelijk te maken dat het bijna normaal is en dat je hier nog meer mee te maken krijgt in diverse vormen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel Menno denk dat het er alleen maar minder op wordt

Daar er overal mensen uitvliegen en steeds minder mensen hetzelfde of meer werk moeten doen

zullen ook dit soort dingen steeds vaker voorkomen, helaas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, we geven met z'n allen gewoon de computer de schuld, da's lekker makkelijk.

En daarachter verschuilen steeds meer organisaties/administraties zich. Triest, maar waar.

 

Want omdat van hogerhand wordt vastgelegd dat alles volgens de regeltjes mot en mensen absoluut niet meer zelf mogen nadenken c.q. acties ondernemen, wordt alle menselijkheid en eigen ingrijpen hardhandig gesmoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat allemaal wel erg gemakkelijk geredeneerd; het is nu eenmaal zo en het zal nog wel erger worden. Heb zelf in het verleden wel ervaren dat het management hierin een belangrijke en beslissende rol kan spelen. Voorbeeld: verschil tussen krijgsmachtdelen in hoe destijds werd omgegaan met nazorg rond uitgezonden militairen, toen eea nog niet of nauwelijks was geregeld. Het is maar wat je er als verantwoordelijk individu aan wilt (laten) doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat allemaal wel erg gemakkelijk geredeneerd; het is nu eenmaal zo en het zal nog wel erger worden

Ehhhh, ja!!

Ik kaart zo vaak wat aan waarvan ik nadrukkelijk aangeef dat we het niet zomaar over ons heen moeten laten komen. En dan is jullie reactie ook vaak van "ja, maar zo is het nou eenmaal".

 

NEEN, dit soort zaken is niet normaal. En we moeten ons er niet bij neerleggen dat we dit normaal gaan vinden. Potverdikkeme.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe