Ga naar inhoud

Connector op trekhaak


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

Maar wat is nu het nut van die 13 polige connector die maar met 7 draadjes is aangesloten? Zeker als je er vervolgens toch weer een adapter in moet stoppen voor de 7 polige aansluitkabel?

Misschien hebben ze vanwege logistieke redenen maar 1 soort op voorraad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap 'm wel, die 7 versus 13 opmerking.

Dat heb je natuurlijk wel vaker met geniale mensen, dat ze op andere vlakken ook niet te kort schieten... :lol: :lol: :lol:

Menno ziet het als 'service' van de garage, anderen zien het als imcompetentie. 8-)

'it's not a bug, it's feature!'

aangepast door Captain Hook
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb je natuurlijk wel vaker met geniale mensen, dat ze op andere vlakken ook niet te kort schieten... :lol: :lol: :lol:

Goh laat ik me hier nu geheel in kunnen vinden...... 8-) 8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou eerst maar eens vragen alle 13 connectoren te testen (vaak hebben ze zo'n plugje met een boel lampjes). Waar komen die 6 extra draden opeens vandaan? (komen normaal allemaal van voor uit de wagen waarbij van alles los moet).

Het zou nogal een risico zijn als ze alleen die 7 draden aangesloten hebben zoals HeMi al aangeeft, een aanhanger (e.d.) welke wel de 13 polen heeft reageert dan een beetje raar.

Verder zou ik blij zijn als hij opeens van 7 naar 13 gaat zonder al teveel kosten. Al hadden ze je wel mogen voorstellen een adapter erbij te kopen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe