Ga naar inhoud

Connector op trekhaak


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

Heb het ook eens gehad met mijn eerste Felicia. Ik gebruikte die connector nooit, en toen iemand eens iets wou trekken met mijn auto, brak dat klepje natuurlijk. Heeft nog perfect een paar maanden zo gereden, zonder problemen. Nadien heeft mijn pa dan eens een volledig nieuwe connector geïnstalleerd, was maar 15 euro dacht ik, omdat hij toch dacht dat het op termijn problemen kon opleveren. Die is dan ook nooit meer gebruikt....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Nu heb ik dus een nieuwe connector op de trekhaak. Ik weet niet hoe het bij de vorige zat, maar deze heeft 13 gaatjes. Mijn stekker van het fietsenrek heeft 7 pinnen. Gaat dat passen? Ding staat ergens weggeborgen, vandaar dat ik het liever zo vraag dan het ga uitproberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jawel, vaak genoeg. Maar dan was die vorige stekkerdoos zeker een 7 polige. Zal wel zo zijn afgesproken destijds, omdat ik de trekhaak alleen voor het fietsenrek ging gebruiken. Maar kan nu dus eens gaan denken over een caravan :lol: Nee hoor, over mijn dode lichaam

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar wacht ff , er zat dus een 7 polige op.

je laat hem repareren omdat hij defect is, en ze proppen er een 13 polige op ?

terwijl de 7 polige gewoon nog verkrijgbaar zijn.

maar ze leveren er ook niet meteen het verloop erbij terwijl ze weten dat je 7 polig nodig hebt ?

wel zou ff langsgaan om te vragen waar ze je verloop hebben neergelegd in henk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe