Ga naar inhoud

Humor


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

Nooit gehoord over haarscheuren in assen en wielbanden bij ICE's? Dat laatste heeft - met heel veel pech en bijkomende factoren - tot een vreselijk ongeluk geleid.

 

De staat van de TGV's/AGV's is daarentegen onberispelijk. Is dan ook Franse kwaliteit natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:lol:

 

Dus, ik ben in de dierenwinkel en koop een zak pedigree hondenvoer voor mijn hond. Ik sta in de rij voor de kassa en zo'n vrouw achter me vraagt of ik een hond heb. Waarom zou ik anders hondenvoer kopen, TOCH? Dus ik zeg impulsief, nee, ik heb geen hond, ik begin gewoon opnieuw aan het Pedigree Dieet, ik zou er waarschijnlijk niet aan moeten beginnen want de vorige keer eindigde ik in het ziekenhuis.
Maar goed, ik was 20 kilo kwijtgeraakt voordat ik op de IC wakker werd met allerlei slangetjes die uit bijna elke ingang van mijn lijf kwamen en infusen in allebei mijn armen. Ik vertelde haar dat het op zich een perfect dieet was. Alles wat je hoeft te doen, is een handvol brokken in je zakken stoppen en wanneer je trek hebt, dan neem je een brok. De voeding is qua voedingswaarde compleet, dus het werkt goed en nu ging ik het opnieuw proberen (bijna iedereen luisterde op dat moment geboeid mee). Ze keek me aan alsof ze water zag branden en ze vroeg of ik op de IC was beland omdat ik vergiftigd was door dat hondenvoer. Ik zei: “nee, ik stapte van de stoep af om aan een poedels kont te ruiken en toen was ik door een auto geschept.” Ik dacht dat die knul achter haar een hartaanval zou krijgen van het lachen, hij bleef erin! Je kunt maar beter opletten wat je me vraagt want je kunt zo'n antwoord verwachten. Ik heb alle tijd van de wereld om gekke dingen te bedenken om te zeggen... Nu je dit gelezen hebt, moet ik je wel in alle eerlijkheid bekennen dat ik bovenstaande gekopieerd heb. Dus, kopieer dit en laat een ander ook lachen, ik wilde je even laten lachen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu je dit gelezen hebt, moet ik je wel in alle eerlijkheid bekennen dat ik bovenstaande gekopieerd heb.

 

pfffffffffff, ik begon al te twijfelen of het nog raadzaam was om naar de M&G te komen met dat geruik van je.....................

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

In dit voorbeeld is het ook nog extra lastig omdat het in een andere taal.

Ik vraag mij af, moet je er op een forum dat over een bepaald merk auto gaat een punt van maken. Als je dat doet sluit je wel nogal wat mensen, waaronder ik zelf,  uit

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

@CH: dit had ik echt niet verwacht hoor je gebruikt het ook als bureauachtergrond op u scherm !...................:P

Ik heb hier op het forum maar ėėn insect dat rondjes draait maar daar zitten er ongetwijfeld meer :D

aangepast door Snelle
Link naar reactie
Delen op andere sites

De foto komt uit dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1555766

"wie heeft de grootste IT puinzooi en 'wint' een oplossing voor z'n probleem?"

is weer eens wat anders dan de geijkte slagzin of kruiswoordpuzzel oplossen. ;)

Gelukkig lijkt de getoonde foto in de verste verte niet op mijn computer werkplek... :P

 

@Snelle: die werkplek op de foto, die heeft geen last van insecten meer, daar is alles al lang dood!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe