Ga naar inhoud

Humor


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

Onlangs in A'dam Noord ook ff moeten parkeren en uiteraard betalen.

En ja daar staan ook van die mensvriendelijke computerpalen waar men jaren over nagedacht heeft.

En dan sta je daar een kaartje te maken, wellll eerst sta je in de rij omdat men er niet mee weet om te gaan ( mensen voor je )

dan sta je ze te vervloeken dat ze op moeten schieten ( sneeuw sneeuw ) en ja dan ben je zelf aan de beurt en dan staan ze achter je hetzelfde te zeggen als jij ervoor deed.

En dan vraagt dat paaltje om je kenteken..........wtf moeten ze met me kenteken ?

Wel ik ben er achter, mocht jij betalen voor 3 uur en je blijkt uiteindelijk te parkeren voor 2 uur dan kun jij je ticket niet vergeven aan een ander zodat die eens een keer gratis parkeert.

Nee als dan toch van die geavanceerde computerzuilen moeten staan voor het innnemen van je parkeergeld en je daar als troost een controlepapiertje voor geven die je dan eindelijk achter het klemmetje van je skoda voorruit kunt klemmen.

Dan zeg ik van spendeer dan toch nog een extra 10 duizend euro in zo'n zuil zodat hij je je teveel betaalde parkeergeld weer terug geeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou dat zo indien je daar invloed op hebt.

Hier in westen gaat het al zover dat in sommige steden je moet betalen voor een parkeerplek voor je eigen deur.

En kom je dan net in die straat wonen dan moet je niet denken dat je voor zo'n betaalde ontheffing ( dat is het naampje wat men er aan geeft) deze ook meteen hebt.

Kan in sommige gevallen wel 3 jaar duren voor je die hebt, en dan kun je de dagen maanden en jaren ervoor geld in de betaalpaal gooien om te kunnen parkeren voor je eigen deur.

Ik zou voor deze manier van geld aftroggelen een hele boel foute woorden kunnen gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan vraagt dat paaltje om je kenteken..........wtf moeten ze met me kenteken ?

Wel ik ben er achter, mocht jij betalen voor 3 uur en je blijkt uiteindelijk te parkeren voor 2 uur dan kun jij je ticket niet vergeven aan een ander zodat die eens een keer gratis parkeert.

Slaat nergens op, want voor die parkeertijd is betaald. Wie daarvoor betaalt maakt geen zak uit.

@EdK: volgens mij zie ik een audi-logo

aangepast door Skoody Boo
Link naar reactie
Delen op andere sites

A1 dus ?

Slaat nergens op, want voor die parkeertijd is betaald. Wie daarvoor betaalt maakt geen zak uit.

Wanneer heb je voor het laatst gerekend ?

scheelt volgens mij nog steeds een uur dat ik betaald heb en jij dus ook gaat betalen omdat ik weg ben van die parkeer plek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe een traditie ontstaat:

Op kerstavond, een hele tijd geleden, maakte de Kerstman zich klaar voor zijn jaarlijkse klus. Maar er waren ontzettend veel problemen. Vier van de elfen waren ziek en de leerlingelfen produceerden het speelgoed niet zo snel als gewoonlijk het geval was, dus begon de Kerstman toch wel bang te worden dat hij niet op tijd klaar zou zijn. Dan komt zijn vrouw hem ook nog vertellen dat haar moeder op bezoek komt. Hierdoor raakt de Kerstman nog meer gestressed. Wanneer hij de rendieren voor zijn arrenslee spant, ontdekt hij dat drie van hen net een jong moeten baren en twee over het hek gesprongen zijn, Joost mag weten waar ze uithangen. Nog meer stress. Wanneer hij begint met het laden van de slee, breekt een van de planken van de slee af en de zak met speelgoed valt op de grond en het speelgoed vliegt in de rondte. Het spreekt vanzelf dat de Kerstman niet bepaald in zijn beste humeur is. Dan gaat de deurbel en de Kerstman gaat naar de deur en verwacht weer een nieuw probleem. Hij opent de deur en daar staat een klein engeltje met een hele grote kerstboom om de Kerstman op te vrolijken. De engel zegt op liefdevolle toon: "Zalig Kerstfeest Santa. Is het vandaag geen prachtige dag? Ik heb een mooie boom voor u. Is het geen prachtige boom? Waar wilt u hem insteken?"

... En zo begint de traditie van het engeltje boven op de kerstboom

Link naar reactie
Delen op andere sites

Man praat in slaap:

Een vrouw zegt tegen haar huisarts:

"Dokter, mijn man praat in zijn slaap.

Wat moet ik hem geven zodat dit ophoudt?"

De dokter:

"Geef hem als hij wakker is eens de gelegenheid om wat te zeggen."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er ook een.

Aan het begin van de laatste vorstperiode loopt een man over een pas bevroren vijver.

Twee meter uit de kant zakt hij door het ijs.

Toevallig komt er een politiepatrouille langs, agenten moeten altijd controleren wat er gebeurt is, dus hij/zij vraagt "meneer bent u door het ijs gezakt"

Waarop de man zegt "nee agent ik was aan het zwemmen en toen begon het in eens heel hard te vriezen" :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe