Ga naar inhoud

Humor


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

Ach bij mij komen ze al niet eens aanbellen , en lopen altijd meteen door !

Komt omdat ze een blacklist hanteren en schijn ik op te staan.

Jippie ja jehhhhhhh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nooit last van die mensen. Ze bellen aan, maar als je zegt niet geinteresseerd te zijn gaan ze verder.

En als ik wel geinteresseerd ben dan zijn zij het na een tijdje niet meer. Het leuke is natuurlijk dat die mensen hun "kennis" ergens op baseren. Mijn parate kennis is weliswaar ondergeschikt, maar ruim voldoende om willekeur van intepretatie te lijf te gaan. Is weer eens wat anders dan bijvoorbeeld een discussie over op welke banden nou het meest profiel moet - voor of achter, effect van tuning op duurzaamheid van je auto, de werking van een cruise conrol, wat is ruimte in een Rio versus Golf, etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar probleem is dat de andere partij zich buiten de gangbare regels voor een discussie stelt, door er van uit te gaan dat zij een stap verder zijn en dat baseren op een geloof. Zo'n discussie vind ik dan ook per definitie onbegonnen werk. Zeg meestal iets als, ik ben fervent atheist en ik wil u daar best van proberen te overtuigen, want ik wil graag een medemens redden van het geloof! Meestal voldoende om af te druipen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeg meestal iets als, ik ben fervent atheist en ik wil u daar best van proberen te overtuigen, want ik wil graag een medemens redden van het geloof! Meestal voldoende om af te druipen.

Als ik zo'n drammer voor de deur heb zal ik deze slagzin ook wel gaan gebruiken.

BTW, ik ben gevoelig voor mooie dames die Jehova willen verspreiden. Had ik dat nog niet gezegd hier??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoorde ook nog van Jaap dat de vader van een vriend van hem ook Jehova's aan de deur had. Hij vroeg: wat komt u doen? Men antwoordde: wij komen god brengen. Waarop de man weer: ok, zet hem maar in de achtertuin.

weinig origineel: dat heeft Andre van Duin jaren geleden al gezongen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mijn schoonbroer klopte ze ook aan met de woorden " God is overal" waarop mijn schoonbroer " waar is hij dan " " ja maar hij is onzichtbaar meneer"..... "ha ja hij zit daar achter mijne struik" waarop de jeh. richting de struik kijken en mijn sb " ja maar je kan hem niet zien he hij is onzichtbaar pipo". En ondertussen lagen wij in de living dubbel en verlieten ze zuchtend de oprit gevolgd door de onzichtbare.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach een dertig jaar geleden heb ik enkele jaren verkering gehad met een dochter van de dominee in een plaatsje nabij Deventer

En tsja dan leef je in en om de pastorie, en zit je op een zonnige zondag achter met zijn allen in het zonnetje

En je zou denken dat de jehova een pastorie wel voorbij zou lopen, maar ehhhhh niet dus.

En zo af en toe had ik dan dikke lol, want als meneer pastoor dan wat tijd overhad dan liet hij ze binnen in zijn werkkamer en liet hij ze hun verhaal doen.

Maar ja wat zij vertelde weerlegde hij weer met zijn geloof en dar was hij vrij goed in want hij was echt een kei in zijn vak

En dan soms na 15 maar ook wel eens na 30 minuten kwamen de jehova's uit zijn werkkamer, maar niet gewoon maar in algemeen toch wel huilend !

En wij vroegen dan wel eens of hij ze weer had geslagen, en dan zij hij ja met woorden maar niet met de hand !

Maar dat een mens een geloof heeft dat respecteer ik , alleen wat mij altijd tegen de borst stuit is dat langs de deuren lopen om zieltjes te winnen.

Als ik behoefte zou hebben om te gaan geloven, dan weet ik de instantie zelf wel te vinden !

En zoals de jehova dit doet komt bij mij over als een vertegenwoordiger die zijn waar wil verkopen aan de deur !

En dat is iets dat mij tegen de borst stuit !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe