Ga naar inhoud

Humor


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

een verzameling 1 april-grappen van google. Als je naar google maps gaat heb je vandaag een kaartomgeving, een satellietomgeving, maar ook een Nintendo 8 bits omgeving. Zelfs streetview werkt in 8 bits kleuren. Vond ik wel grappig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Humor bij de PvdA of drama?

http://www.ad.nl/ad/nl/5601/TV-Radio/article/detail/3235414/2012/04/03/PvdA-er-Leerdam-blundert-over-Sharon-en-terrorist-Jablabla.dhtml

PvdA-Kamerlid John Leerdam heeft een enorme blunder gemaakt door in een interview met 3FM-verslaggever Lex Uiting serieus te reageren op verzonnen feiten. Zo reageert Leerdam uitgebreid op een uitspraak van Ariël Sharon, de voormalige premier van Israël die al zes jaar in coma ligt, en op het vrijlaten van de niet bestaande straatterrorist Jael Jablabla.

Het interview werd opgenomen voor de vaste rubriek 'Gaat ie mee of zegt ie nee?' in de ochtendshow van Giel Beelen. 'Een schokkende zaak. Mijn broek zakt af', zegt Giel Beelen na het fragment met volksvertegenwoordiger Leerdam.

PvdA'er John Leerdam vervangt sinds eind februari tijdelijk Sharon Dijksma, die met zwangerschapsverlof is. Hij zat eerder in de Tweede Kamer van 2003 tot 2010.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het volgende las ik bij de buren en was gepost door Ronnie

En hij wilde het niemand daar onthouden en ik kon het niet laten om het hier te posten !

Gewoon een leuk stukje tekst......

Je leven, maar dan achterstevoren........

Heb je er wel eens aan gedacht wat er gebeurt als je achterstevoren zou leven?

Lijkt me veel leuker.

Om te beginnen sta je op uit de dood, een spectaculair begin... als je uit de kist stapt word je verwelkomd door je familie en beste vrienden, die hoef je dus niet meer uit te zoeken... en ze hebben allemaal een bloemetje meegenomen.

... Dan mag je een jaar of 20 lekker doen waar je zin in hebt, kaarten, tuinieren, af en toe een uitstapje voor de helft van de prijs, iedere dag een paar borrels en elke maand kassa kassa...pensioen.

Op een dag staat er ineens een vent voor je deur met een gouden horloge. Die biedt je meteen een goed betaalde baan aan.

Naarmate de jaren voorbijgaan, krijg je ook steeds meer zin om te werken, je voelt je steeds beter, je kan zoveel roken als je wilt, want je longen worden steeds schoner. Je kan drinken wat je wilt, de katers worden steeds kleiner.

Je raakt je buik kwijt zonder dat je er iets voor hoeft te doen. In het begin heb je maar 1 keer seks per jaar, maar op 't laatst 10 keer per week.

Op een gegeven moment moet je naar school maar je weet alles al, dus je doet geen flikker. En de laatste jaren van je leven kan je lekker in de zandbak spelen, zeuren en lastig zijn, en je kan snoepen wat je maar wil want al je tanden ben je toch weer kwijt.

Dan nog een paar maanden aan een vrouwenborst sabbelen, nog 9 maanden in de warme moederschoot, en daarna verdwijn je in één gelukzalig orgasme!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hoe maak je een man gelukkig?

1. Kook voor hem

2. Heb seks met hem

3. Laat hem voor de rest met rust

Hoe maak je een vrouw gelukkig?

Neem even de tijd.Je moet zijn:

1. een vriend

2. goed gezelschap

3. liefhebbend

4. een broer

5. een vaderfiguur

6. meester

7. opvoeder

8. kok

9. schrijnwerker

10. loodgieter

11. mechanieker

12. klusjesman

13. stylist

14. seksuoloog

15. medezwanger

16. psycholoog

17. psychiater

18. therapeut

19. autodidact

20. organisator

21. goede vader

22. proper

23. sympathiek

24. atletisch

25. zacht

26. attent

27. galant

28. intelligent

29. grappig

30. creatief

31. sterk

32. begripvol

33. tolerant

34. voorzichtig

35. ambitieus

36. moedig

37. trouw

38. respectvol

39. passioneel

40. bekwaam

en niet te vergeten :

41. dikwijls complimenten maken

42. houden van shoppen

43. niet overdrijven

44. rijk zijn

45. stressbestendig

46. niet naar andere vrouwen kijken

tegelijkertijd :

47. niet jaloers zijn

48. haar vrijheid geven

49. je familie te vriend houden, zonder haar te verwaarlozen

50. haar troosten en opbeuren in moeilijke tijden

en ook heel belangrijk:

51. verjaardagen niet vergeten:

de hare en van de rest van de familie, vrienden,

huwelijksverjaardagen van jezelf en al je vrienden,

verlovingsverjaardagen van jezelf en.....

alle mogelijke data die zij vergeet

En dan zijn de mannen TOCH NOG BLIJ dat er vrouwen bestaan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja men zegt altijd wel dat de vrouw het zwakke geslacht is, maar het blijft de man hoor !

De vrouw wil een nieuw behangetje, jij denkt ach ken nog zeker 5 jaar mee

Maar de vrouw wil het en blijft net zo lang jengelen dat je uiteindelijk dat behangetje maar op de muur plakt om van het gezeur af te wezen.

Nee uiteindelijk trekken we altijd aan het kortste eind dus tsja wie ist zwakke geslacht ??

Zo die frustratie is er ook weer uit ! next

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja maar Boo we hadden eerst de ge emancipeerde vrouw toen de zelfbehangende vrouw en zo is er elke keer weer wat !

Dus blijf op je hoede, de dames................ het is een slim ras, waar ons ras ras intrapt. :dopey_h4h: :dopey_h4h:

aangepast door EdK
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die zelf behangende vrouw ken ik.. Vriendin en schoonmoeder zouden zelf wel even behangen. Kwam ik na een klein uurtje eens kijken hoe het ging hadden ze bedacht dat alle banen voorgeknipt konden worden. "Precies op maat" geknipt (niet dus) en van het doorlopende patroon hadden ze nog niet gehoord dus was er al een rolletje DUUR behang aan gort geknipt. Na een uitleg van nog eens een klein uurtje werd het systeem nog niet begrepen (ik geef toe, het kan ook aan mijn uitleg liggen) werd er besloten dat ik het zelf maar moest doen. Resultaat een mooi strak behangetje. Ik wil niet weten hoe die kamer er uit zou hebben gezien als ik die middag iets anders was gaan doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt toch geen bloemetjes behang he ?

Want dan ligt het er binnenkort weer vanaf als ze de bloemen met de plantespuit water hebben gegeven !

En ook dat leg je niet uit dat dat niet hoeft !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe