-
Aantal items
66 -
Registratiedatum
-
Laatst bezocht
-
Dagen gewonnen
1
mOTiVe won de laatste dag op 5 april 2012
mOTiVe had de meest gelikete inhoud!
Profiel Informatie
-
M/V
Man
-
Woonplaats
Haarlem
Auto
-
Merk
Skoda
-
Type
Superb Limousine
-
Kleur
Magnetic Brown
-
Bouwjaar
2012
-
Eigenaar sinds
21-03-2012
-
Kilometerstand
0
-
Opties
Active Businessline
Metallic lak
Sunset
MDI
Stoelverwarming
Bluetooth -
Radio- / Navigatiesysteem
Amundsen / RNS315
-
Spritmonitor gebruikersnaam
mOTiVe
-
Spritmonitor ID
507464
mOTiVe's prestaties
Newbie (1/14)
4
Reputatie
-
Je zou verwachten dat er wel een lampje gaat branden wanneer de olie echt te heet wordt.. Bij mij op vakantie ook 113 graden bergop (32 graden buiten, binnen lekker koel met de airco aan).
-
Er is geen Superb Tour edition, waarom moge Joost weten. De Tour-modellen zijn helaas niet in bolletjes-motief leverbaar..
-
-
Inmiddels heb ik West Europa (V3) mogen ontvangen. Bij installatie vertelt het systeem mij dat dit kaartmateriaal 0038 is. Hetzelfde materiaal dat al enige tijd standaard wordt meegeleverd en dus ook al in mijn navigatie zit. Oude kaarten dus die al meer dan 2 jaar oud zijn! Dat wordt goed opletten op vakantie binnenkort..
-
Blaastest verplicht aanwezig voor Frankrijkgangers?
mOTiVe reageerde op Captain Hook's topic in Algemeen
Zag laatst op TV "de slechtste chauffeur van Nederland" en ik durf de weg niet meer op! Dan liever nog allemaal dronken Belgen die wel een auto kunnen besturen! (Amai!) -
Achterklep openen en sluiten met AB en knop superb station
mOTiVe reageerde op Antera's topic in VCDS Handleidingen
Elektronisch sluiten ook? Dat kan alleen op de Combi zeker? -
Ja die zelf behangende vrouw ken ik.. Vriendin en schoonmoeder zouden zelf wel even behangen. Kwam ik na een klein uurtje eens kijken hoe het ging hadden ze bedacht dat alle banen voorgeknipt konden worden. "Precies op maat" geknipt (niet dus) en van het doorlopende patroon hadden ze nog niet gehoord dus was er al een rolletje DUUR behang aan gort geknipt. Na een uitleg van nog eens een klein uurtje werd het systeem nog niet begrepen (ik geef toe, het kan ook aan mijn uitleg liggen) werd er besloten dat ik het zelf maar moest doen. Resultaat een mooi strak behangetje. Ik wil niet weten hoe die kamer er uit zou hebben gezien als ik die middag iets anders was gaan doen!
-
Het hele concept van die matten is toch alleen maar ter bescherming van het tapijt van de auto? Dus stukrijden dat matje en bij verkoop gooi je ze eruit of koopt een nagelnieuw setje?
-
Mooie combinatei, die passen wel bij elkaar.. Komt er straks ook een pick-up versie inclusief motorfiets zoals Chrysler (geloof ik) die ooit aanbood? En het is ook een leuke en goedkope manier van vervangend vervoer als je een dagje zonder moet!
-
De update moet bij Navteq vandaan komen. Of heeft tomtom daar ook een vinger in? Wellicht lag daar ook Oost Europa? Ook heb ik elders wat navraag gedaan over het bestaan van updates. De navigatie specialist wist mij te vertellen dat navteq een exclusieve licentie aan skoda heeft gedaan en dat alleen skoda de updates kan verkopen. Er is dus geen ander kanaal om de kaarten aan te schaffen. En helaas ook geen duidelijk zicht op een juiste datum (er van uit gaande dat dealers zomaar wat roepen, zie post 2)
-
Zelfs met de officiële bestelcode (3T0 051 255 kom ik helemaal nergens uit om de juiste update te kunnen bestellen. Het lijkt me dan ook sterk dat het wel bestaat maar wordt achtergehouden oid. Maar het is een vreemd wereldje dus wie weet heb je gelijk..
-
De update van de kaarten van de navigatie van de Amundsen+ komt niet in maart 2012 uit maar zal pas rond mei/juni 2012 te verkrijgen zijn. Althans, die van West-Europa. Oost-Europa V3 is al wel te krijgen. Dit wist de dealer mij te vertellen nadat ik abusievelijk de Oost-Europa SD-kaart had ontvangen.
-
Wat wordt er met Bremsunterdruck verstaan? Moet je op je rem staan om het te activeren? Niet dat ik met mijn handrem tot stilstand kom maar volgens mij mag ik mijn rem loslaten en blijft het systeem aan (of uit, de motor dan). Dat je stil moet staan is zeker, bij het "uitbollen" in zijn vrij gaat het systeem pas aan (of uit, de motor dan) wanneer je helemaal stil staat. Maar het meest moeilijk te onderzoeken lijkt mij deze: Der vor „Motor aus“ errechnete Energiebedarf zum Wiederstart des Motors kann von der Batterie geliefert werden (Startspannungsprädiktion). Of is dat die 75% van je accu?
-
Ik maak me alleen een beetje zorgen over die weg terug in de moederschoot..
-
Beter van niet, met al die adrenaline kun je een stuk minder goed nadenken. Of lezen! Ik ben er inmiddels achter, het bewuste knopje dien je niet lang in te drukken maar kortstondig (de procedure staat minstens driemaal beschreven in de handleiding in twee varianten). Bij een enkele, korte druk op het "linker-scrollwieltje" is de mevrouw van de stembediening weer te horen! En we praten gewoon Nederlands met elkaar ondanks dat de handleiding zegt dat dit alleen in Duits, Engels, Frans, Italiaans, Spaans, Portugees en Tsjechisch kan. Het systeem werkt overigens boven verwachting: gewoon een willekeurige naam roepen uit je telefoonboek en "bellen" er achteraan. Vraagt ze of thuis of mobiel gebeld moet worden (ik heb twee nummers bij het betreffende contact). Doe maar mobiel. Even later wordt de verbinding daadwerkelijk opgezet! Met het systeem waarmee ik bekend was moest je alle namen inspreken en bewaren voordat je ze kon bellen. Dat was arbeidsintensief maar werkte daarna prima. Dat hoeft hier dus niet! Prachtig! Helaas weer een reden minder om naar de M&G te komen! Of verzint iemand nog een toevoeging die ik niet heb?