Ga naar inhoud

Winkelen in Duitsland


hobbel de bobbel
 Delen

Aanbevolen berichten

Voordeel van e-shoppen in Duitsland is juist dat je heel vaak gewoon met iban kan betalen. Het is meer voor aankopen in de VS dat ik niet om een cc heen kan. Ik heb al meerdere keren een verkoper die in eerste instantie geen paypal accepteerde moeten uitleggen dat het min of meer de enige manier van betalen is als je geen spiegeltjes en kraaltjes retour wilt sturen....  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik vroeger op dienstreis moest naar de VS, wat nogal eens gebeurde, moest ik altijd zo'n hotel een brief schrijven waarin ik uitlegde dat een CC hier lang niet zo ingeburgerd is en dat ik er ook geen had. Maar dat ze er het volste vertrouwen in konden hebben dat deze officier van de Koninklijke Luchtmacht ter plekke zonder morren en stante pede aan zijn betalingsverplichting zou voldoen. Dan kon dat by the grace of god. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 En als ik er ooit niet aan ontkom, gebruik ik hem niet

 

haha, Nee dan zul je het altijd ontkennen dat je hem wel gebruikt...........

Zit hij er in dan ga je hem vroeg of laat gewoon gebruiken, al zou het komen doordat je vrouw er op bepaald lovend over praat

en opmerkt, Menno dit hadden we jaren eerder al moeten nemen............ :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

En de rest van de leden van het forum.....in de buurt....Maar toch had ik dit niet verwacht van een supermarkt. Inprincipe kan je er een gehele werkplaats aanschaffen.

Kende ze wel van hun non food aanbiedingen maar dit? Zal het aanwijzen voor mijn vrouw, kan ze nog wat in mijn schoen doen... 8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja verbaasde me ook hier even over, ondanks dat Lidl in Duitsland een ander aanzicht heeft dan hier in NL.

 

Maar dan blijf je toch nog je afvragen wat de kwaliteit er van is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe