Ga naar inhoud

MSW 20-5 16 inch Matt Black Full Polish


PC-fre@k
 Delen

Aanbevolen berichten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat komt hierdoor Ed:

Naafkap en MSW Logo

1. Het is niet een logo zoals origineel, deze ligt erop

2. Hij heeft van zichzelf ook een opstaande rand (nog 'chrome' ook)

3. De maat wijkt af van de meeste logo's

4. Ik wilde niet direct (bijv. een groen) logo bestellen zonder het totaalplaatje te hebben

5. Zelfs als ik ze onder mijn wagen heb kan ik altijd de logo's nog plakken/wisselen

Ik zie ook steeds weer nieuwere betere logo's, maar die carbon versie met het nieuwe logo lijkt me wel wat. Prijs valt mee, maar de levertijd tijd toch ruim een week.

aangepast door PC-fre@k
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoewel ik een beetje in mezelf praat heb ik net nog iets bedacht voor die bouten. De slotbout is net wat kleiner dan de slotboutdop. Maar, misschien is de slotbout (rond) wel ongeveer net zo groot als de M17 bouten. Dus misschien kan ik er wel een gewoon dopje op zetten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even jullie mening....

Logo voor de naafdoppen:

1. Origineel Skoda (groen)

4pcs-car-3d-skoda-wheel-center-cap-sticker-black_0.jpg

2. Bijna origineel Skoda (zwart/zilver, lijkt wat slechte kwaliteit)

>>http://www.ebay.com/...A-/200730335319

3. Nieuw Skoda (carbon met rand - ook dubbele rand zoals 5)

>>http://3dcarstickers...ps-sarbon-look/

4. Nieuw Skoda (grijstinten, zonder rand)

post-2-0-51780200-1332182756_thumb.jpg

5. Nieuw Skoda (grijstinten, met rand)

Dat wil dus zeggen dat je 2 randen ziet, zowel op de sticker als de echte rand zoals bij 4 te zien.

Hou er rekening mee dat ze dus op zwarte velgen komen en de sticker in ieder geval in de eerdere getoonde dop komen. Die zie je bij 5 ook met het logo erin, die rand is 'chrome'.

Eigen naafdop logo laten maken kost in ieder geval 16 dollar en het maken duurt 3 werkdagen. Best te doen dus.

aangepast door PC-fre@k
Link naar reactie
Delen op andere sites

- Doos vol met poetsmiddelen/borstels/doekjes/etc staat klaar

- Vandaag de bestelling gedaan van de naafdop logo's. Wordt nummer 4. Dank voor jullie inbreng :)

- De wielboutdoppen gaat de Skoda dealer achteraan, kijken of ze er wel in het zwart zijn (van VAG) en of er eventueel verschillende maten zijn om de slotbout ook te kunnen voorzien.

- Kopervet is keramisch vet geworden. Ga ik morgen/zaterdag bij Brezan ophalen.

Ofwel, als het weer en mijn planning (Hogeschool...) het toelaten zou ik van het weekend de boel kunnen monteren. Alleen kan ik dan de naafdop niet plaatsen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, eigenlijk wel (A)

Na flink wat ETKA, originele onderdeelnummers, kleurcodes en Google het volgende achterhaald:

post-2-0-72828200-1332448767.jpg post-2-0-37738800-1332448767.jpg

8D0 601 173 E 9B9 Glanzende satijnzwarte boutdoppen

post-2-0-72828200-1332448767.jpg post-2-0-15128800-1332448768.jpg

1Z0 601 173 9B9 Glanzende satijnzwarte slotboutdoppen

Aan de hand van die nummers vond ik deze website met duidelijke foto's en alle overige kleuren: http://www.passatplu...aubenkappen.htm

Opvallend is trouwens dat er los van de kleur, mat/glanzend er ook nog verschillende lengtes zijn. Zie bijv.: http://www.e90post.c...ad.php?t=267632

Heb mijn dealer net gemaild met de vraag er 20/4 te bestellen zodat ik in ieder geval de bouten kan afdekken. En met een beetje knutselen ook de slotbouten kan afdekken. Mocht dat laatste niet lukken is het 'pech gehad'.

Noot over de Skoda logo's en de Š. Op de logo's ziet dat er uit als een S met een umlaut. Dat is ook op de originele logo's zo. :)

Verder wil ik even kwijt dat de 'kop' van de Slotbouten van McGard een buiten diameter van 20mm hebben. Dat is 5mm smaller dan de Skoda slotbouten.

aangepast door PC-fre@k
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hah, ja. Ik vermeld alles maar zodat anderen er weer gebruik van kunnen maken.

Ik vind de meegeleverde logo's niet lelijk, maar een Skoda logo (zeker de nieuwe) vind ik in mijn geval wel wat netter. Groot verschil is hier dat de naafdoppen 'erop' liggen, niet verzonken/gelijk aan de rest van de velg. Door hier gebruik van te maken, kan je cirkel die er nogal ook zou zijn vervangen door de chromen rand van de naafdop. Bij die van McTreb zijn ze verzonken en kleuren ze mee met de rest van de velg.

Gelukkig zijn dat dingen die je vrij snel kan wisselen. Dus mocht het er uiteindelijk niet uitzien kan ik altijd nog switchen zodra de logo's van de Citigo leverbaar zijn ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe