Ga naar inhoud

MSW 20-5 16 inch Matt Black Full Polish


PC-fre@k
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik heb een eerste plaatje terug van de naafdoppen.

post-2-0-16704200-1332669035_thumb.jpg

Vind dat eigenlijk nog strakker dan die grijs/zwarte achtergrond, dus heb ze gevraagd hem zo te maken en de betaling voldaan :)

Verder ben ik gister bezig geweest met wassen, sealant, carnuba wax, en 'bandenpoets'. Ik voel het nu nog in mijn voeten, rug, handen, vingers...

MSW 20-5

MSW 20-5

Ze liggen in ieder geval klaar :)

Wegens omstandigheden gaan ze er vandaag even niet onder, dat zal in de loop van de week wel gebeuren.

aangepast door PC-fre@k
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

En daar zijn ze dan, de naafdop stickers die ik heb laten maken. Helemaal uit Oekraïne. Duurde zo'n 10 dagen, kostte 16 dollar.

Custom made Skoda Naafdop stickers tbv MSW velg

Zoals in de beschrijving staat even verwarmen met de föhn (30 seconden) en dan plakken. Zet ze vanavond nog even de wax (zelfde als op de velgen) zodat ik ze ook snel schoon krijg en het chromen randje ook een beetje beschermd is.

De dealer zet de velgen er morgen op, na de onderhouds- en poetsbeurt. En kan ze dan terplekke voorzien van die naafdoppen. Wat een timing ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whaha, spieken mag, jatten niet :P

En over een poosje komen de echte zwart/chromen logo's van de Citigo in omloop, dus misschien vind je die nog wel veel mooier.

Was alleen vergeten de bestelde slotboutdoppen mee te nemen, dus die kan ik nog niet passend maken. Denk er aan dit met montagekit te doen; plastic folie over de boutkop en dan in de vol met kit gespoten dop duwen. Als dat wat droger wordt wat strepen in de ronding maken zodat het wat smaller wordt... Als iemand een beter idee heeft, het is van harte welkom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt als een bus, liggen er sinds donderdag onder.

Snelle impressie:

MSW 20-5 onder de Fabia Combi GL

Worstel alleen nog een beetje met de bandenspanning.

Normaal rondom 2.6 bij de 185/60/15, heb er nu 2.8 rondom van gemaakt voor deze 195/50/16 banden. Bij aflevering (bandenboer) waren ze volgens mij 3.0, iets wat ze vaak doen om de banden te 'zetten'.

Na het veranderen van 3.0 naar 2.8 ging al vrij snel de bandencontrole piepen (was hem vergeten), comfort merk ik niet veel van (ook niet t.o.v. de 15 inch). Verbruik kan ik nog niet veel zinnigs over zeggen (geen normale ritjes gehad).

Iemand een zinnig aanvulling waarom ik en bepaalde waarde zou moeten aanhouden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe