Jump to content

JeSko

Members
  • Posts

    73
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

JeSko last won the day on November 9 2021

JeSko had the most liked content!

1 Follower

Auto

  • Merk
    Skoda
  • Type
    Superb Combi ll FL
  • Uitvoering
    Elegance
  • Motor
    1.6 TDI 105pk/250 NM
  • Transmissie
    Hand - 6
  • Kleur
    MoonWhite
  • Bouwjaar
    2014-10
  • Eigenaar sinds
    5-10-2019
  • Kilometerstand
    74.000
  • Opties
    Te veel om op te noemen. 😆
  • Radio- / Navigatiesysteem
    Amundsen
  • Zomervelg / -band
    19 inch Japan Racing 33, Rainsport 3 Uniroyal, 225/35/19
  • Wintervelg / -band
    -

Recent Profile Visitors

408 profile views

JeSko's Achievements

Contributor

Contributor (5/14)

  • One Year In Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

89

Reputation

  1. Dat is een Ferrari Portofino speedster.
  2. Leuk om lezen Frank! Wij hebben een Mazda 3 gekocht, als vervanger voor de Citroën van mijn vrouw, pas maar op hoor eens je Japans gaat is er geen weg meer terug 😉
  3. Wauw kom ik nog eens kijken heb jij even een Civic!? Mooie auto, bevalt ie?
  4. JeSko

    Bílý

    @Cordoba 30 jaar moet een auto zijn om in België aanzien te worden als oldtimer, dan kan je hem goedkoop inschrijven, echter is het gebruik van de auto dan ook beperkt meende ik, enkel rijden van zonsopgang tot zonsondergang, maar ben niet zeker of dat nog zo is. In 2017 mocht je je auto oldtimer inschrijven als hij 25 was in België, maar Europa wou dit niet langer en zocht een rechte lijn hierin voor elk EU lid, vandaar is het terug 30 jaar geworden. Beperkingen Oldtimers België. De voertuigen ingeschreven onder ‘O’-plaat mogen niet gebruikt worden: voor commercieel en professioneel gebruik voor woon-werkverkeer of woon-schoolverkeervoor bezoldigd vervoer en gratis vervoer dat is gelijkgesteld met bezoldigd vervoer van personenals werktuig of werkmiddel, alsook niet voor interventieopdrachten. Bij de voertuigen met rupsbanden wordt het gebruik beperkt tot: oldtimermanifestatiesproefritten binnen een straal van 3 km vanaf de stallingplaats van het voertuig.
  5. JeSko

    Bílý

    @Cordoba Dat zijn O - platen oftewel Oldtimer platen, deze mogen in België uitsluitend gebruikt worden om Oldtimers te registreren. 🙂
  6. JeSko

    Bílý

    @EdK Nee hoor promotie is geen sprake van, ik deel gewoon wat ervaringen, hij heeft klanten genoeg, enkel moet je om door te groeien naar een meer-mans zaak wel nog aan andere zaken voldoen. De 1 is gewoon een nieuwe plaat van de nieuwe reeks, sommigen rijden nog met hun oude plaat, daar staat geen begincijfer voor, ik heb ook een 1- plaat, nu rollen de eerste 2-platen voor nieuw ingeschreven kentekens uit, dit is dus puur omdat alle mogelijke combinaties achter de 1- xxx xxx plaat opgebruikt zijn, vandaar nu platen met startnummer 2- xxx xxx.
  7. JeSko

    Bílý

    Was het maar @EdK, hopelijk ooit als de zaak groot genoeg is!
  8. JeSko

    Bílý

    Update* November word er weer wat veranderd - chrome delete in zwart glans rondom de ramen, ik ga dit zelf doen, met m'n leermeester naast me, met behulp van Avery chrome delete. Zie bijlage. - spiegelkappen hoogglans zwart wrappen, wederom zelf doen. - Doorzichtige PPF aanbrengen op de B en C stijl, deze zijn af fabriek hoogglans zwart, maar ze staan vol krasjes, met PPF krijgen ze niet alleen hun glans terug, maar worden de krasjes ook verdoezeld. Dit gaat gratis aangebracht worden, doordat Andy zelf pas Gecertificeerd PPF applicator geworden is wilt hij nog oefenen, zodoende gratis op mijne, alle vertrouwen in zijn kunsten, dus dat komt goed Avery chrome delete Een witte S2 met zwarte spiegelkappen. 12 november verhuizen we de shop naar een nieuw groter pand in Tessenderlo, schilderen, aankleden, en daar zal de Superb door mij en Andy onder handen worden genomen. Excited!
  9. En neen ik filmde niet, dat deed mijn vrouw via de selfie camera.
  10. Die velgen staan er net zo knap op 😛
  11. Zo'n Sierra heeft m'n vader nog gehad, zonder de spoiler, deze had een 2.3 motor Diesel, en een subtiele spoiler, voor zijn tijd een echte pretbak. Vind het trouwens, zal wel aan mijn "bedenkelijke" smaak liggen 😉 schitterende auto's, maar dan vooral de Escort Cosworth met die vleugel, de Sierra stond er niet zo goed mee. Een jeugvriend van me destijds op het Heilig Hart Instituut had zo'n exemplaar, zijn vader had al jaren een goed draaiende garage, en zijn eerste auto was zo'n, destijds nog enigzins betaalbare, Escort Cosworth die ze samen hadden gerestaureerd, nu zijn deze bakken onbetaalbaar voor de gewone man, de goedkoopste op het net is 40.000 voor een rijdend exemplaar met werk aan, de duurste gaan voor ca. 100.000-150.000. Hier overigens met enkele vleugel, zo zag je ze het vaakst. En hier een mega net exemplaar met de dubbele variant, heerlijk ❤️
  12. Begrijpelijk Menno, en ach dat wit op de GTI is toch knap zat ⚪👌🏻
  13. @Rosinfield Ik heb laatst voor een kennis een offerte laten maken bij Q-Wrapz, het betrof een BMW X1, dat kwam op 1900 excl btw voor een hele X1, volledig gewrapped in één stuk. En Andy werkt professioneel met folie van 3M of Avery, echte topmerken. Afhankelijk van wat je wil met de GTI kan je de kosten nog wat drukken, bv panelen aan de binnenzijde ( wat je ziet bij het instappen ) niet mee wrappen, spiegels wit laten etc etc. Natuurlijk kost een volledige wrap uit één stuk het meeste, die kosten het meeste aan pure vierkante meters folie, en zijn het moeilijkst te plaatsen, werk je bv met stukjes, zoals onze Cactus, kost het heel wat minder. Nu, wat steenslag betreft, goede folie kan je vergelijken met lakwerk, vroeg of laat krijg je er toch wel een steentje in dat de folie doorboort, dat is bij zowel lakwerk als kwaliteitsfolie onvermijdelijk.
  14. Hoeveel kwam je uit om hem te laten wrappen? als ik zo brutaal mag zijn...?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe