Ga naar inhoud

Werkspot.nl


CaseyBasey
 Delen

Aanbevolen berichten

dat is dan zeker 20mm

maar dan is de vraag hoelang dat stuk van 15mm is ?

Dus gaat die echt geheel naar beneden , of komt die 20 mm door de vloer boven en verjongt die dan pas naar 15 mm

Want hoe korter die 15mm is des te beter en zie ik weinig problemen in verschiet waar Hobbel het over had

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei, zou het!?

Nee, de zwaarste Bosch ventilatorgeiser is 22 Kw, 15 mm is voldoende om deze aan te sluiten.

Jouw geiser komt op de 1e verdieping, ik vermoed dat de gasleiding 22mm koper is (20 mm koper is geen nl maat) en deze loopt naar je verwarming en takt 15 mm af naar de boiler.

De 15 mm leiding zal niet langer zijn dan 3 meter, dit moet geen probleem zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

En is even weer in de aandacht brengen nu menno een afvoer en een waterleiding erbij heeft !

En Kees hoe staat het met jouw aanvraag bij werkspot ?

Heeft het al resultaten opgeleverd in de vorm van aanbiedingen ?

Of hebben heren instalateurs het toch nog te goed in deze tijd van recessie ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou ik ook maar eens doen, en dan de tekst van dat de boiler op 1 hoog staat niet vermelden.

Want dat weerhoud er een heleboel om te reageren !

Een ZZP'er krijgt zo'n ding alleen niet weg dus denkt van laat maar , ga me rug er niet op breken.

En bedrijven met meerdere werknemers nemen het niet aan omdat ze te duur worden met 2 man en ze waarschijnlijk ook niet op werkspot zoeken naar werk.

En zo zit je in die cirkel !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Nadat ik de advertentie opnieuw op Werkspot had geplaatst, kreeg ik in korte tijd 4 reacties. Drie bedrijven/zzp-ers heb ik gevraagd offerte uit te brengen, de laatste kreeg ik van het weekeinde binnen. Toevallig sprak die me ook het meest aan, dus heeft die de opdracht gekregen. Over een paar weken wordt de klus uitgevoerd.

Grote prijsverschillen trouwens: de goedkoopste iets meer dan 1100,-, de duurste bijna 1700,-. En dat zit 'm niet of nauwelijks in het type geiser. Octa Collection had een goede inschatting gemaakt.

N.B.

Ik las de berichten en tips van Octa Collection nog eens terug, en het is zelfs de geiser geworden die hij tipte als een goede! Goed joh!

aangepast door CaseyBasey
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nadat ik de advertentie opnieuw op Werkspot had geplaatst, kreeg ik in korte tijd 4 reacties. Drie bedrijven/zzp-ers heb ik gevraagd offerte uit te brengen, de laatste kreeg ik van het weekeinde binnen. Toevallig sprak die me ook het meest aan, dus heeft die de opdracht gekregen. Over een paar weken wordt de klus uitgevoerd.

Grote prijsverschillen trouwens: de goedkoopste iets meer dan 1100,-, de duurste bijna 1700,-. En dat zit 'm niet of nauwelijks in het type geiser. Octa Collection had een goede inschatting gemaakt.

N.B.

Ik las de berichten en tips van Octa Collection nog eens terug, en het is zelfs de geiser geworden die hij tipte als een goede! Goed joh!

Heb ik er toch nog aardig kijk op :notworthy:

Kan het nog wel eens nodig gaan hebben, afgelopen donderdag werd mijn werkgever failliet verklaard.........:(

Dan ga je toch even anders de kerstdagen in.

Enfin, Laat je tzt ook het eindresultaat zien? (uiteraard met foto's)

Kunnen we even oordelen of de loodgieter zijn best heeft gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doorstart wordt nog bekeken of dit mogelijk is.

Donderdagavond bijeenkomst gehad op hoofdkantoor, curator aanwezig om alles uit te leggen.

Salaris van december is gelukkig wel betaald, als het goed is krijgen we deze week een brief met de contactopzegging, kunnen we naar het UWV voor het vakantiegeld en snipperdagen. En aanvragen van een uitkering, na 26 jaar aaneengesloten gewerkt te hebben bij diverse bedrijven komt het UWV nu ook in mijn CV :mad3:

Heb vandaag 2 sollicitaties verstuurd, 1 ervan heb ik ook gebeld, dit wordt pas in januari behandeld ivm de feestdagen, logisch maar ben hopelijk weer snel aan het werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doorstart wordt nog bekeken of dit mogelijk is. Heb vandaag 2 sollicitaties verstuurd, 1 ervan heb ik ook gebeld, dit wordt pas in januari behandeld ivm de feestdagen, logisch maar ben hopelijk weer snel aan het werk.

Succes, Octa!

Wat voor bedrijf werkte je tot nu toe?

Laat zo veel mogelijk mensen in je vrienden/kennis kring merken wat je wilt! Des te eerder ben je weer aan de slag. Je zult misschien nog moeten kiezen uit banen. Het is nu slecht nieuws natuurlijk maar we hopen dat jij weer snel iets positiefs kunt melden hier!

aangepast door EdK
Typo wensen in mensen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aantal brieven fors omhoog schroeven! En tot je weet of een B-keus of C-keus perongeluk toch A blijkt te zijn blijven schrijven. En het kan idd zo lopen dat een volgende baan zoveel leuker blijkt.... Maar dat is van die kletspraat waar je vaak alleen achteraf oren naar hebt.

Toch kan het. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aantal brieven fors omhoog schroeven! En tot je weet of een B-keus of C-keus perongeluk toch A blijkt te zijn blijven schrijven. En het kan idd zo lopen dat een volgende baan zoveel leuker blijkt.... Maar dat is van die kletspraat waar je vaak alleen achteraf oren naar hebt.

Toch kan het. Succes!

Gewoon even helemaal gequote! Klopt allemaal. :notworthy:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt me bekend voor, mijn vader is er ook al een poos zoet mee. Ze zouden banen landelijk moeten registreren zodat ze direct een boete kunnen schrijven als mensen om idiote redenen niet uitgenodigd worden terwijl ze aan alle eisen voldoen en ze de maand erop vrolijk weer dezelfde baan op internet zetten. Zo frustrerend...

En dan bijstand, als ik het goed heb begrepen trekken ze alle inkomsten binnen het huis (dus ook van mijn broertjes) af en krijg je het restant... Wat een idioterie!

Eigenlijk de frustratie van de dag ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe