Ga naar inhoud

Werkspot.nl


CaseyBasey
 Delen

Aanbevolen berichten

@Octa Collection:

1. Succes met het vinden van een nieuwe baan. Zelf ben ik ook nog steeds zoekende en ben niet erg optimistisch...

2. Ik zal het eindresultaat laten zien. Waar ik me (misschien onnodig) wel een beetje zorgen over maak is dat de loodgieter, of gasfitter of hoe je hem ook kan noemen, niet aan gesloten is bij een brancheorganisatie en over certificaten doet hij ook erg laconiek....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allemaal bedankt voor de reacties, ben niet de enige met dit probleem lees ik.

Ik ben eigenlijk altijd loodgieter geweest, ivm ziekte destijds naar kantoor verhuist (als werkvoorbereider/planner) daarna bij groothandel voor loodgieters vestigingsleider.

Zoek eigenlijk weer zoiets, het contact met de klanten vind ik leuk en je kan ze ook goed adviseren omdat ik zelf dicht bij het ''wereldje'' zit.

Heb 2 sollicitaties verstuurd nu, even afwachten wat daar uitkomt.

Loodgieter is tegenwoordig ook een ''vrij'' beroep.

Zoals EdK al zegt is het aansluiten bij een organisatie zoals VNI een kostbare aangelegenheid, veel zzp-ers kunnen dat geld beter gebruiken, ik begrijp dat wel.

Het hoeft niks te zeggen over de werkzaamheden die ze verrichten, als ze op een professionele manier met hun werk omgaan zou ik me geen zorgen maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Stipt 9:00 was de boilerman er, om 12:00 vertrok hij met de boiler, de geiser geïnstalleerd. Supersnel vind ik.

En Hobbel: sorry, maar er is enig geweld gebruikt zodat er geen onderdelen voor jou overbleven...

aangepast door CaseyBasey
Link naar reactie
Delen op andere sites

ziet er wel netjes uit zover ik kan zien op de foto's

En als ik zo inschat is hij het langst bezig geweest met het verwijderen van je boiler lijkt me zo.

En de ketels van Bosch zijn best goede ketels dus mag aannemen dat de geysers van Bosch dezelfde kwaliteit zullen hebben.

En nu moet je zeker vanwege de vrijgekomen ruimte planken maken zodat je spullen kunt verstoppen in die kast ? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel kees denk dat jij net zo hard van die stoel bent gevallen als dat wij dat zijn hoor toen we hoorde dat meneer menno aan de W band ging, En sindsdien is er geen vlok gevallen helaas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe