Ga naar inhoud

Mijn irritatie van de dag


MarcoO2
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik ben best wel beschaafd, echt... ;)

Maar ik kan me voorstellen dat er wel eens petjes types in zo'n winkel komen, die niet zo beleefd meer zijn... Het is toch van de zotte, dat zoiets simpels zo gecompliceerd gemaakt wordt? :blink:

Ditmaal stonden er geen frisse, in strakke skinny jeans gestoken, welgevulde dames in de winkel, maar twee manachtige pubers, gestoken in een slobber Dixons polootje. Ze keken me op een gegeven moment aan zo, van 'ehhh... we weten eigenlijk niet wat we moeten zeggen' 'uw verhaal klinkt heel simpel en logisch, maar we hebben er geen antwoord op'

Triest, heel triest. Dit is de jeugd die ons uit de crisis moet halen... welterusten. :vrezen:

aangepast door Captain Hook
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn zoon heeft een hoofdtelefoon gekocht bij Conrad na vijf maand heeft deze de geest. Gebeld naar Conrad een afspraak gemaakt ze zijn deze niet nagekomen omdat de afspraak viel op een feestdag hier in Belgie wisten ze niet in NL, nog eens gebeld ze hebben hun excuses aangeboden terug een afspraak ze zijn deze niet komen ophalen pas de dag nadien ( werken met TNT die op hun beurt werken met onderaannemers).

Negen dagen verder krijgen we bericht dat er een nieuwe onderweg is. Op die afspraak na een prima service komen het toestel ophalen en leveren het terug thuis af, en aangezien het defect zich voordeed binnen zes maand was het sowieso een nieuw toestel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

The story continues...

Kreeg gisteren een mailtje binnen dat ik contact op dien te nemen met de winkel.

Zie hieronder de letterlijke tekst:

U hebt uw defecte product ingeleverd bij Dixons Lelystad. Dit product is aangeboden bij het reparatiecentrum en inmiddels weer afgeleverd in het filiaal. Voor verdere afhandeling dient u contact op te nemen met dit filiaal.

Als ik dit zo correct lees, dan hebben ze het defecte product net zo hard weer afgeleverd bij het filiaal???? :huh:

En nu komt de grap, volgens de artikelomschrijving is het een:

Product : Samsung Sams Autolaadkabel 12V Od300Ub

ik ben benieuwd...heel benieuwd of ik nou een werkende USB 3.0 2.5" harddisk terugkrijg, of een autolaadkabel... 8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kom in de Dixons winkel. De jongen die er afgelopen dinsdag ook was, kwam me al tegemoet lopen.

"ja, de harddisk is al terug hoor!"

"ok, da's mooi"

en geeft me vervolgens een nieuwe, fris in de verpakking.

Ik vraag nog even waarom ik dan niet gelijk een nieuwe kreeg, ruim 2 weken geleden, want toen was ook al geconstateerd dat 'ie kaduuk was. Tja, daar had 'ie geen antwoord op.

Kreeg vervolgens een nieuwe bon mee met het nieuwe serienummer erop, zodat voor een eventuele nieuw garantiegeval, de bon correct was.

Afijn, eind goed, al goed zullen we dan maar denken.

Maar waarom, o waarom, allemaal zo langdurig en gecompliceerd? Dit had veel eenvoudiger gekund... :onzeker:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er was'ns een meisje uit #Haren. Die wilde opvallend verjaren. Ze plaatste een linkje maar miste een vinkje. Nu zit heel Haren op de blaren.

Las ik op powned...

Ook zag ik daar verhalen voorbij komen over een 19 jarig meisje die zou zijn overleden na verdrukt te zijn inde menigte. Waarom gaan al die relschoppers daar in hemelsnaam heen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was tot 21.00 uur een gezellig feestje, totdat die rel ME langs kwam en toen ging het helemaal fout

Drank was op , dus toen maar naar AH gegaan , en zelf de prjs bepaald ( AH manier ) dus gratis meegenomen net als het interieur !

En voor de gein maar een Slopel in de fik gestoken want het werd wat koud op dat tuinfeestje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de beelden en de foto's zo ziet van Haren in Groningen.

Triest, heel triest, waartoe oproepen op social media toe kunnen leiden...

Is dit nou de toekomst die we tegemoet gaan? :dood2: Niet alleen bepaalde diersoorten sterven uit, maar het gezonde verstand is al lang in de lijst met fossielen bijgeschreven. :(

aangepast door Captain Hook
Link naar reactie
Delen op andere sites

Triest inderdaad

social media fout of gewoon opgefokt door de media ?

Want als de commecieele media gewoon er geen aandacht aan had gegeven in de nieuws rubrieken dan was het allemaal een stuk meegevallen !

En op wie moet je nu de kosten gaan verhalen ?

Op een meiske die vergeten is om een vinkje te plaatsen ?

Of aan de media die het dagen van tevoren het al lekker opgefokt had op radio en TV ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Triest inderdaad

social media fout of gewoon opgefokt door de media ?

Want als de commecieele media gewoon er geen aandacht aan had gegeven in de nieuws rubrieken dan was het allemaal een stuk meegevallen !

En op wie moet je nu de kosten gaan verhalen ?

Op een meiske die vergeten is om een vinkje te plaatsen ?

Of aan de media die het dagen van tevoren het al lekker opgefokt had op radio en TV ?

Misschien eerst maar eens een eenvoudig toelatingsexamen op de social media, om je leesvaardigheid te testen.

Men kan ook ongewild op bv. een Japanse website belanden en daar lukraak vierkantjes aanvinken, om maar verder te komen, je moet wat,

je ziet wat er van komt.

aangepast door hobbel de bobbel
Link naar reactie
Delen op andere sites

Of dat nou een grote of kleine groep was met foute intenties was, ze zaten er bij dus zonder ME was dit natuurlijk ook uit de hand gelopen. Het alcoholverbod handhaven is duidelijk niet gelukt. Dan is een paar eikels die de boel opstoken voldoende. En dan kan je maar beter wat ME hebben klaarstaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het echt triest hoe de burgemeester en de politie met dit onderwerp zijn omgegaan. Toen het bekend werd hebben ze reclame er voor lopen maken om bonje te schoppen door aan te kondigen niets toe te laten. Dan komt er natuurlijk tuig op af om te laten zien dat ze het wel kunnen.

Daarnaast fok je de boel natuurlijk gewoon op door met groot machtsvertoon op te treden. Zelf goedwillende burgers worden gewoon kwaad als ze een knuppel over de kop geslagen krijgen. Dan was je geen oproerkraaier, maar dan wordt je er een... En las je met je domme kop ook nog eens op de TV kunt komen.

Van kennissen die in Haren wonen heb ik begrepen dat de politie op een gegeven moment het volk gewoon het centrum (nou ja, wat er voor moet gaan) in heeft gedreven in plaats van eruit. Dus precies de verkeerde kant op. Niemand die dat kon begrijpen. Diezelfde kennissen zijn trouwens met de trein uit Groningen gekomen na een dagje winkelen en troffen daar gisteren om 5 uur vooral een leger cameralieden bij het station aan. Dus media aandacht genoeg.

Wat me trouwens helemaal verbaasd heeft is dat er niet een of ander groot bedrijf of radiostation (bijvoorbeeld 538) er gewoon een feestje van gemaakt heeft in overleg met de gemeente. Bouw een podium op bij de plaatselijke voetbalclub, zet er toiletten neer en verstrek je reclame materiaal/ drankje en laat een goede DJ invliegen (via Eelde)... Kan alleen maar positief uitpakken als het een echt feestje wordt en je maakt ook nog goede sier met je "hulp" aan dat wicht dat vergeten was een vinkje te zetten. maar goed, het is nu voorbij en Nederland stond weer even op de kaart met Project-X.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om 17.00 uur s'avonds een sfeerimpressie van het Journaal.

Ingezoomd werd op een paar koppen, daar lusten de honden geen brood van.

Ze hadden een soort blik in hun ogen, like black holes in the sky.

Helemaal van de wereld, om 17.00 uur al. dan zie je dat toch aankomen, ik neem het haast mezelf kwalijk, dat ik om 17.00 uur niet het alarmnummer heb gebeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je ziet nu de verwijten komen, aan de politie, aan de overheid, aan de burgemeester... als we maar een openbaar 'iets' hebben om tegen aan te schoppen.

Allemaal kul natuurlijk. Want ongeacht hoeveel mensen je dan ook uitnodigt (per ongeluk) voor een feestje, met wat voor een middelen dan ook. Het blijven de relschoppers, vandalen, losgeslagen idioten ZELF die de boosdoeners zijn! Niemand dwingt je om de boel te slopen, niemand zegt dat je keet moet trappen. Hoe haal je het in vredesnaam in je gestoorde hoofd om ergens met opzet heen te gaan om de boel moedwillig in de vernieling te helpen?

Volgens mij is eenieder toch nog met enig fatsoen opgevoed...

:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die irritatie deel ik! Je ziet het tegenwoordig altijd: zodra er ergens iets uit de hand loopt, is het "barbertje moet hangen" in plaats van de oorzaak van het probleem aanpakken. Ik irriteer me dara mateloos aan. Uiteraard mag er gekeken worden of er factoren zijn die extra escalerend hebben gewerkt, maar het smerige vingertje-wijzen begint vaak al voordat er uberhaupt feiten bekend zijn...

Ik vraag toch ook niet om het ontslag van de wijkagent omdat er ingebroken wordt in mijn auto...

Volgens mij is eenieder toch nog met enig fatsoen opgevoed... :(

De smiley zegt al genoeg ;) fatsoen wordt een schaars goed tegenwoordig, lijkt het wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe