Ga naar inhoud

Mijn irritatie van de dag

MarcoO2
 Delen

Aanbevolen berichten

... en de vrouw in kwestie kan alleen per fiets.

Er bestaat toch ook nog zoiets als een bus? :onzeker:

Het desbetreffende zwembad in Harderwijk adverteert zelfs met:

Zwemactiviteiten

Zwembad De Sypel wil er voor alle Harderwijkers zijn en daarom organiseert het zwembad tal van activiteiten voor alle leeftijden. Van zwemlessen tot verjaardagszwemmen, van Aqua Sportief tot zwangerschapszwemmen en natuurlijk kunt u bij ons ook recreatief zwemmen.

En deze mevrouw geeft zelf aan dat ze zwemles voor volwassenen geeft:

http://www.mindyourb...Rita-Groothedde

En vlak bij Harderwijk:

http://www.bosbadputten.nl/index.php?paginaID=35

aangepast door Captain Hook
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als werkend mens, kun je dus niet in de Sypel terecht, zie de tijden, waarop les wordt gegeven, het is idd lesweggeven.

Beste Hobbel, ik heb m'n best gedaan.

Waar een wil is, is een weg.

Ja, er zijn wel degelijk lesmogelijkheden in Harderwijk en in de omgeving.

Ja, je zult soms moeten passen en meten met de lestijden.

Ja, er bestaan nog andere vervoersmiddelen, behalve de fiets...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Balen. :verdrietig6:

De externe 2.5" harddisk die aan de TV hangt als PVR device, doet niks meer. Wordt niet meer herkend...

Aangesloten op verschillende PC's, geprobeerd nog te benaderen, nada, niente... Low level format reageert 'ie ook niet op. Noch via een USB2, noch via een USB3 poort.

Die is overleden dus.

Gelukkig heb ik de bon nog. 10 maanden geleden gekocht bij Dixons, ben benieuwd hoe soepeltjes de garantie is... 8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Hobbel, ik heb m'n best gedaan.

Waar een wil is, is een weg.

Ja, er zijn wel degelijk lesmogelijkheden in Harderwijk en in de omgeving.

Ja, je zult soms moeten passen en meten met de lestijden.

Ja, er bestaan nog andere vervoersmiddelen, behalve de fiets...

Het is goed, captain,

Wij zij er wel uit, dacht ik, het was een irritatie van de dag, niets meer, niets minder.

Als techneuten zijn wij altijd probleemoplossend bezig en dan krijg je meestal gelijk de hele wereld over je heen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij bent dus een techneut. Akelig veel mensen willen alleen maar doorzeveren.

Dat komt weer omdat de techneut een uitstervend ras is !

De jeugd van het heden heeft een hekel als de nagels scheuren of dat de handen smerig worden van vuil

Vreemde is als dit gebeurd door geld dat men het dan weer niet erg vind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn irritatie is van een heel andere orde: ben ik net in Zeeland beland, krijg ik kiespijn in een kies die toch al een projectje apart is... net dus weer dik 200 km gereden om even bij de tandarts langs te gaan, en straks weer diezelfde 200 km terug. Ach... gelukkig heb ik de tijd, 't is vakantie...

Link naar reactie
Delen op andere sites

bleek, zoals ik al verwachtte, een wortelkanaalbehandeling tot zijn. Deel 1 zit er nu op. Deel 2 komt na mijn vakanties wel. 't positieve is wel dat diezelfde kies binnenkort een kroon krijgt - en dat de wortel dus beter nu verwijderd kan worden dan nadat de kroon geplaatst is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn irritatie is van een heel andere orde: ben ik net in Zeeland beland, krijg ik kiespijn in een kies die toch al een projectje apart is... net dus weer dik 200 km gereden om even bij de tandarts langs te gaan, en straks weer diezelfde 200 km terug. Ach... gelukkig heb ik de tijd, 't is vakantie...

Sterkte Marco, en wees blij dat je in NL bent en niet in Turkeye of Egypte?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, de service van Dixons, mag ook geen 'service' heten...

Kom net in de hippe, trendy, pas verbouwde, zonder balie, maar wel met vlotte meiden in strakke jeans rondhuppelende werknemers.

Want dat is heel belangrijk, dat de winkel maar cool en trendy oogt, de rest is bijzaak... :snaperniksvan:

"deze harddisk is defect, reageert nergens meer op, zouden jullie die willen omruilen?"

"oh, da's vervelend, heeft u wel een backup gemaakt?"

"Nee, dat gaat niet, het is een encrypted PVR disk die aan een smart-TV hangt"

"een wat?" [ik dacht dat ze hier verstand hadden van computers?]

"nou, geen probleem hoor, die wordt heel snel omgewisseld"

"oh, da's mooi"

"hoe snel?"

"nou, ik moet eerst ff handmatig een retourformulier invullen, want onze internetverbinding doet het niet"

(komt 10 minuten later terug)

"idd, hij doet niks meer"

"dat zei ik toch?"

"maar hoe snel wordt 'ie omgeruild? Ik zie dat jullie nog steeds zo'n zelfde soort hdd-tjes in de winkel hebben liggen, kan 'ie daarmee niet omgeruild worden?"

"nee, dat kan niet, maar wordt snel omgeruild"

"hoe lang gaat dat dan duren" (voor de zoveelste keer)

"Nou, slechts drie weken..."

"DRIE WEKEN? En dat is snel?????? :blink: "

Ik kreeg een formulier mee dat ik 'm ingeleverd had, waar vervolgens ook nog het verkeerde artikel opstaat "ja, ons computersysteem is veranderd, er staat nu een autooplader op het formulier, ipv een harddisk, maar dat komt wel goed..."

"weet u het zeker?" "Want ik wil wel graag een harddisk omgeruild hebben en geen autooplader snoertje"

Zucht... wanneer keert het gezonde verstand en redelijkheid weer terug op aarde? :( Zouden we dat nog meemaken in deze eeuw?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe